Kwalijkzakie 250LTD. Een heel klein projectje

Niet.

Ik denk er steeds meer over na om te verkopen. Poetsen e.d. is niet mijn "ding". En daarbij nog genoeg projecten om tot uitvoering te brengen. :Y
 
Laatst bewerkt:
Wat heeft poetsen met ombouwen te maken?

Ik heb nooit plannen gehad om 'm om te bouwen, hooguit een paar voorbeelden laten zien. Dit fietsje had ik echt als pekelfiets in gedachten. Maar bij elke handeling poets ik de onderdelen die ik dan toch in handen heb op. En vanonder alle lagen stof komt er een steeds mooier fietsje tevoorschijn.
Al met al zonde om er de pekel en (Elefanten)modder in te duiken, waar iemand anders een hele leuke (19 PK.) beginners fiets aan kan hebben. En anders uiterst geschikt voor een kleiner iemand. De zitkuil is maar 70 cm. hoog.
 
Ik heb nooit plannen gehad om 'm om te bouwen, hooguit een paar voorbeelden laten zien. Dit fietsje had ik echt als pekelfiets in gedachten. Maar bij elke handeling poets ik de onderdelen die ik dan toch in handen heb op. En vanonder alle lagen stof komt er een steeds mooier fietsje tevoorschijn.
Al met al zonde om er de pekel en (Elefanten)modder in te duiken, waar iemand anders een hele leuke (19 PK.) beginners fiets aan kan hebben. En anders uiterst geschikt voor een kleiner iemand. De zitkuil is maar 70 cm. hoog.
Oeh! da's wel handig als je dronken de kroeg uit komt kruipen!
 
Oeh! da's wel handig als je dronken de kroeg uit komt kruipen!

Dat dan weer wel ja. Hoef je de trap niet op. :+

Maar zonet ff uitgeprobeerd langs de dijk, en 't dingetje rijdt 115 op de teller. En dat met mijn schamele 1,83 m., 105kg. en 2 windvangers (zadeltassen ;) ).
 
Laatst bewerkt:
Niet.

Ik denk er steeds meer over na om te verkopen. Poetsen e.d. is niet mijn "ding". En daarbij nog genoeg projecten om tot uitvoering te brengen. :Y
Dan is dit het juiste moment. Het is mooi weer en iedereen is plots weer "motorrijder". Het zijn inderdaad leuke fietsjes, maar met jouw goddelijke lichaam heb je er niet veel lol mee, alleen maar zorgen.
 
Mooi herkenbaar verhaal over die bougie. Recent schokken gehad bij aanraken bougiekabels van een cb50 uit 1977. Na vervanging bobine en bougiekabel starten en lopen als een tierelier ! Ook in de regen. Tja, die oude troep was al 40 jaar oud....
 
De laatste Tierelier oogst was dik in orde.

Zo staat me de oogst van 1999 me nog goed voor de geest. RAMPZALIG, wat een køtjaar voor de Tierelier was me dat zeg. B|
 
Dat koste me bij CMSNL 4,50 ex. BTW. en verzendkosten. B|

1k0.jpg



:+ :+
 
Laatst bewerkt:
Hmmm. Volgens de motorencyclopedie zou 't 125 Km/h moeten kunnen lopen rijden.

KAWASAKI Z 250 LTD

Toch nog ff de carburateur verder afregelen, en anders geeft de uitlaat teveel restrictie. -O-
 
Laatst bewerkt:
Topsnelheden bij die kleine fietsjes is gemeten met klein japannertje er op, wind mee en heuvel af..trek je er niet te veel van aan.
 
Topsnelheden bij die kleine fietsjes is gemeten met klein japannertje er op, wind mee en heuvel af..trek je er niet te veel van aan.

Je vergeet er nog 1. Kroeg in zicht!!! ;)

Maar met de uitlaat bedoel ik het volgende: De uitlaat die er op zat was al niet origineel, en daarbij totaal verrot. Een goede 2e hands kon ik niet vinden, en een nieuwe kost minstens 350 pleuro!
Zodoende heb ik voor een habbekrats een (Ø 38mm.) schoorsteen van een BWM opgezet.
Staat 'm nog geeneens zo bedonderd, maar is wel bedoeld voor een totaal ander type motor.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan