TL1000S back on track

Ik volg al een tijdje je project, very nice, complimenten! Had wel ff een vraagje.
Is dat toevallig het zadel van een Duc? Hoe heb je hem vast gezet in de zin van dat hij er niet af vliegt bij de eerste de beste drempel?
Keep up the good work!

Thanks voor de complimenten.

is een zadel van een Speed triple 1050.
Ik heb 'm nooit gemonteerd maar ik was van plan een slotje te gebruiken (zit een pin onder het zadel).
 
Thanks voor de complimenten.

is een zadel van een Speed triple 1050.
Ik heb 'm nooit gemonteerd maar ik was van plan een slotje te gebruiken (zit een pin onder het zadel).


Nice! :}
Zag alleen dat je de boel ging verkopen, jammer. desondanks veel succes ermee!
 
Aangezien ik een uithangbord nodig had voor mijn nieuwe bijberoep, de TL maar terug onder handen genomen.

TADAAAAAA ! :-)

full

full
 
Heel vet geworden!! Koplamp is niet helemaal mijn smaak, maar verder top 😎
 
Heel vet geworden!! Koplamp is niet helemaal mijn smaak, maar verder top 😎
Welk alternatief zou er zijn voor de koplamp?
Ik denk dat de meesten niet staan en je moet er nog best wel wat in kwijt denk ik. :)

( Edit: misschien de nieuwe MT03 voorkant )
 
Laatst bewerkt:
Welk alternatief zou er zijn voor de koplamp?
Ik denk dat de meesten niet staan en je moet er nog best wel wat in kwijt denk ik. :)

( Edit: misschien de nieuwe MT03 voorkant )

Ik zou iets kleiners gedaan hebben, wat strak tegen de vork aan zit.
 
Misschien iets van sleuven of driehoeken maken in de plaat van de koplamp? Of als dat dicht moet blijven vanwege electronica, een carbon? plaat erover met.. iets?

Gaaf ding verder *D
 
Misschien iets van sleuven of driehoeken maken in de plaat van de koplamp? Of als dat dicht moet blijven vanwege electronica, een carbon? plaat erover met.. iets?

Gaaf ding verder *D

De zijkant van de koplamp is niet de mooiste :-) .
Ik ben aan het denken aan een aantal gekleurde lijnen in dezelfde kleur als de tank en de rimstriping alleen was er geen tijd meer voor.
Ik ga het waarschijnlijk nog wel namaken in carbon (is nu plexi).
 
Terug
Bovenaan Onderaan