Kabel choke naar choke op carbs?

Joe91

Die hard MF'er
9 aug 2013
289
0
Den helder
Hallo mensen,

Ik ben bezig een fighter te bouwen en wil hierbij zo weinig mogelijk op mijn stuur hebben, nu heb ik voor alles al een idee alleen ik zit nog met mijn choke, dit is een schuif op mijn linker handvat. Is er een mogelijkheid om deze weg te laten en de choke vanaf me carburateurs te bedienen en zo ja hoe? Of heeft iemand anders misschien een idee?

Ik hoor er van!

Groeten,
Joey
 
Ik weet niet wat voor carbs erop zitten maar bij mijn Mikuni's op de 1000 heb ik gewoon links op de carbs een sleutelring gemonteerd aan het choke-pieletje. Met links uittrekken en met rechts op de startknop drukken.

Edit: had er een plaatje van.

full
 
Laatst bewerkt:
Hallo mensen,

Ik ben bezig een fighter te bouwen en wil hierbij zo weinig mogelijk op mijn stuur hebben, nu heb ik voor alles al een idee alleen ik zit nog met mijn choke, dit is een schuif op mijn linker handvat. Is er een mogelijkheid om deze weg te laten en de choke vanaf me carburateurs te bedienen en zo ja hoe? Of heeft iemand anders misschien een idee?

Ik hoor er van!

Groeten,
Joey

Foto van de carb a.u.b. Misschien weet ik wat voor je.
 
In de jaren '70, '80 hadden de japanners gewoon heveltjes en trekknopjes onder de tank, bij de carburateurs. Dat zou je gewoon weer kunnen bouwen.
Mijn CB250 heeft een trekknopje op het balhoofd.

Waarom heb je een choke op het stuur nodig? je gebruikt dat ding maar één keer? Of ben ik nog van vroeger?
 
Nee dat is t m nou juist, ik wil m van me stuur af hebben. ik denk dat het inderdaad een trek knopje gaat worden. that will do.

j12n.jpg


Dit is de desbetreffende carb, het choke pieletje zit rechts bovenin.
 
Terug
Bovenaan Onderaan