burgman 400 start niet meer?????

putter26

Rookie
30 dec 2013
6
0
losser
Wie kan mij vertellen waarom mijn scooter niet meer start.
Accu is vervangen en de startmoter draait niet rond wat
kan dit zijn, ik kom er niet meer uit.
Maar de verlichting doet het wel ik heb er gewoon het hele jaar mee gereden.
Ik hoor het graag.
 
Wie kan mij vertellen waarom mijn scooter niet meer start.
Accu is vervangen en de startmoter draait niet rond wat
kan dit zijn, ik kom er niet meer uit.
Maar de verlichting doet het wel ik heb er gewoon het hele jaar mee gereden.
Ik hoor het graag.

hmmm een heel jaar gereden ... en je niet eens op MF aangemeld als nieuwe gebruiker en nu pas je aanmelden en een antwoord willen hebben op een uitdaging .....

Als je je eigen nu eerst eens voorstelt in het nieuwe gebruikers topic. Of vraag je iedere willekeurige vrouw op straat ook of ze wil neuken? :N

Jeugd van tegenwoordig, ook al ben je 2 jaar ouder dan ik ;)

Etiquetten worden ook niet meer bijgebracht tegenwoordig, ook op een forum zijn deze van toepassing O-) (overigens neem ik het je niet kwalijk, je ouders weten waarschijnlijk niet eens wat een forum is, laat staan dat ze je daar manieren over bij kunnen brengen)
 
Hallo allemaal alvast bedankt voor julliie reactie.
Ik heb de startrelais nagekeken en zijn allebij nog heel.
Als je start wil de startmotor wel draaien maar draait nog geen slag.
Zou het dan wel aan de startmotor kunnen liggen, ik denk dat het daar aan ligt.
Sorry dancoupe dat ik mij niet heb voorgesteld.
Ik heb altijd motor gereden op bmw en honda''s maar sinds dit jaar dus een burgman
voor woon werk verkeer en bevalt mij goed.
Met mijn cbr was ik steeds sneller op het werk tot het een keer misgaat dus vandaar de burgman.
 
Hallo allemaal alvast bedankt voor julliie reactie.
Ik heb de startrelais nagekeken en zijn allebij nog heel.
Als je start wil de startmotor wel draaien maar draait nog geen slag.
Zou het dan wel aan de startmotor kunnen liggen, ik denk dat het daar aan ligt.
Sorry dancoupe dat ik mij niet heb voorgesteld.
Ik heb altijd motor gereden op bmw en honda''s maar sinds dit jaar dus een burgman
voor woon werk verkeer en bevalt mij goed.
Met mijn cbr was ik steeds sneller op het werk tot het een keer misgaat dus vandaar de burgman.


we zijn weer vriendjes ;)

En dat van die cbr, dat is geen verkeerde veronderstelling .... heb er helaas ervaring mee ;(
 
Hallo allemaal alvast bedankt voor julliie reactie.
Ik heb de startrelais nagekeken en zijn allebij nog heel.
Als je start wil de startmotor wel draaien maar draait nog geen slag.
Zou het dan wel aan de startmotor kunnen liggen, ik denk dat het daar aan ligt.
Sorry dancoupe dat ik mij niet heb voorgesteld.
Ik heb altijd motor gereden op bmw en honda''s maar sinds dit jaar dus een burgman
voor woon werk verkeer en bevalt mij goed.
Met mijn cbr was ik steeds sneller op het werk tot het een keer misgaat dus vandaar de burgman.
Hoeveel startrelais heeft zo'n ding ? Weet je wat een startrelais is en wat wil ''nog heel'' zeggen? Doet het wat het doen moet of is de behuizing nog heel ?
Je hebt òf een haperende startmotor, een brak startrelais, een slechte verbinding of een lege accu. Ik gok op het laatste.

Verder:
Checklist niet startende motor
 
Hallo allemaal alvast bedankt voor julliie reactie.
Ik heb de startrelais nagekeken en zijn allebij nog heel.
Als je start wil de startmotor wel draaien maar draait nog geen slag.
Zou het dan wel aan de startmotor kunnen liggen, ik denk dat het daar aan ligt.
Sorry dancoupe dat ik mij niet heb voorgesteld.
Ik heb altijd motor gereden op bmw en honda''s maar sinds dit jaar dus een burgman
voor woon werk verkeer en bevalt mij goed.
Met mijn cbr was ik steeds sneller op het werk tot het een keer misgaat dus vandaar de burgman.

Duidelijk geval van lege/zwakke accu dus weer *D
 
wat ik eens heb gehad aan een burgman 125 was dat de zijstandaard los hong en de veiligheidsschakelaar voor het zeker ingeklapt zijn bij vertrek werd niet meer bediend. Die schakelaar toen overbrugd (contact gemaakt tussen 2 draadjes en was klaar voorlopig). Nadien goed gemaakt. Toen hadden we ook denk ik licht enzo, maar startte ook niet
 
Eerst weer eens terug gelezen.............. :+ het topic = niet op vrijdag gestart/geopend dus is hier kennelijk iets serieus aan de hand ;)

Maar wel gestart zonder eerst nu eens te kijken wat er hier nu zoal op MF aan soorten .. maten .. intresses..op het gebied van 2-wielers al is gepost door de vele liefhebbers van dit Forum '(
 
Even voor de duidelijkheid: Hij deed het altijd wel gewoon maar na het vervangen van de accu niet meer? Wat was de reden om de accu te vervangen?
 
Terug
Bovenaan Onderaan