Motor-Forum

Select Forum

racen op een SC59

retired ZAC #52

Reg. datum:
24 jun. 2007
Ben er ook.
Racen heb ik vorig jaar opgegeven, doe nu instructie bij de TOMS-cursus.
Tot vanavond/morgen.

Reg. datum:
26 mei. 2002
quote:
hornet46 schreef op 14 oktober 2017 @ 18:07:
dat is wel een stukje sneller dan mijn :}
maar ik heb nu je filmpje(van je blog)van een rondje op assen gekeken en voor mijn even aantekeningen gemaakt, echt super man dat je dat gedaan hebt :t

ik ben ooit bij racecracks begonnen met circuit dagje op een hornet 600 en 6 jaar later rij ik in de ZAC race cup :)
je had er wel toen beter bij kunnen vertellen voordat ik die dag begon dat het enorm verslavend is en hoe harder je gaat hoe duurder het wordt :')

gr steve

trouwens maandag meer mensen die naar Assen komen voor de laatste ZAC dag?

Dank je. In dat filmpje zit dacht ik maar 1 rinde een 46'er tussen. Jammer dan zo weinig rijders hun filmpjes delen. Lijkt wel geheim haha

Je hebt mooi progressie gemaakt 😎 Jammer dat het verslavend is 😉 Gewoon rustig rijden dan kost het veel minder. Veel plezier morgen!

he he.

Reg. datum:
19 jul. 2008
je filmpje heeft zeker geholpen en ik heb nu ook(afgekeken van jou filmpje) ossenbroeken in 3 en strubben in 2de versnelling geprobeerd en geprobeerd een hogere bochten snelheid aan te houden. en het werkte wel, weer 2 sec harder en heb me doelstelling wel dik gehaald voor dit jaar met een 1:49,6. *O*

had me voorgesteld dit jaar, als ik onder de 1:53 zou zitten, dat ik al heel blij zou zijn.
Maar na dat gehaald te hebben met een 1:51,6 wist ik wel dat ik toch onder de 1:50 kon duiken! maar omdat ik 2 wedstrijden en de endurances races heb moeten missen door een knie blessure, die ik heb opgelopen met een andere sport, wist ik het niet zeker meer.
want had 17 juli voor het laatst gereden op de blade en dat was 3 maanden geleden en om dan toch op snelheid te komen was in de 1ste training en kwalificatie niet makkelijk en om dan in de eerste race toch in de 1:50 te komen was het voor een extra motivatie om toch de 2de race onder de 1:50 te komen. en dat lukte ook nog is 8-) *O*

nu het doel voor volgend jaar proberen om stabiel onder de 1:50 te blijven rijden en werken aan me techniek, want ik kan nog zoveel leren.
misschien toch maar een buitenlandse voorjaars training gaan doen.

@fast foward: weet jij nog een goeie origanisatie ;)
Race your life, Ten Kate racing Honda fireblade 2012

Reg. datum:
26 mei. 2002
quote:
hornet46 schreef op 27 oktober 2017 @ 22:52:
je filmpje heeft zeker geholpen en ik heb nu ook(afgekeken van jou filmpje) ossenbroeken in 3 en strubben in 2de versnelling geprobeerd en geprobeerd een hogere bochten snelheid aan te houden. en het werkte wel, weer 2 sec harder en heb me doelstelling wel dik gehaald voor dit jaar met een 1:49,6. *O*

had me voorgesteld dit jaar, als ik onder de 1:53 zou zitten, dat ik al heel blij zou zijn.
Maar na dat gehaald te hebben met een 1:51,6 wist ik wel dat ik toch onder de 1:50 kon duiken! maar omdat ik 2 wedstrijden en de endurances races heb moeten missen door een knie blessure, die ik heb opgelopen met een andere sport, wist ik het niet zeker meer.
want had 17 juli voor het laatst gereden op de blade en dat was 3 maanden geleden en om dan toch op snelheid te komen was in de 1ste training en kwalificatie niet makkelijk en om dan in de eerste race toch in de 1:50 te komen was het voor een extra motivatie om toch de 2de race onder de 1:50 te komen. en dat lukte ook nog is 8-) *O*

nu het doel voor volgend jaar proberen om stabiel onder de 1:50 te blijven rijden en werken aan me techniek, want ik kan nog zoveel leren.
misschien toch maar een buitenlandse voorjaars training gaan doen.

@fast foward: weet jij nog een goeie origanisatie ;)

Goed gedaan man! Voor veel rijders die twijfelen tussen 2 versnellingen werkt het goed om de hogere versnellig te pakken. Vervolgens zoals jij hebt gedaan de focus om meer de hele baan te gebruiken, motor sneller naar hellingshoek brengen en natuurlijk steeds wat harder gaan insturen zorgt voor zo 1 of 2 seconen winst 😉
Kom naar Alcarras zou ik zeggen 😎 Ga je zeker weten leuk vinden en dan rijden we samen een paar rondes 😁

retired ZAC #52

Reg. datum:
24 jun. 2007
Honda CBR1000RR (SC59) K&N luchtfilter

iemand interesse? doe maar een bod dan

Select Forum

© 2001-2017 Motor-Forum - Served by Webserver 2

Cookies?

Motor-Forum maakt gebruik van cookies om de website correct te laten functioneren, voor analyse en verbetering en om relevante advertenties te tonen.
Door gebruik te maken van Motor-Forum geef je aan hiermee akkoord te zijn. Klik hier voor meer informatie of om je instellingen aan te passen.