racen op een SC59

Hallo,

Ik zal mezelf ook maar eens voorstellen hier.
Ik ben Mark en ben ook sinds kort in het bezit van een SC59.
Ik rij alleen losse circuitdagen, en probeer nu langzamerhand mijn tempo een beetje omhoog te krijgen. Ik heb nu geen smoesjes meer dat het aan de motor kan liggen. :P
Dat moet nu wel gaan lukken op deze fiets. ;)

Even wat plaatjes bij het verhaaltje....

full

full


*O* :W
 
Hallo,

Ik zal mezelf ook maar eens voorstellen hier.
Ik ben Mark en ben ook sinds kort in het bezit van een SC59.
Ik rij alleen losse circuitdagen, en probeer nu langzamerhand mijn tempo een beetje omhoog te krijgen. Ik heb nu geen smoesjes meer dat het aan de motor kan liggen. :P
Dat moet nu wel gaan lukken op deze fiets. ;)

Even wat plaatjes bij het verhaaltje....

[afbeelding]
[afbeelding]

*O* :W
*D knappe fiets!
 
Standaard koelvloeistofreservoir of alternatief, wat geniet de voorkeur?
Gewoon standaard is goed. Zit er bij mij ook op en is door Ten Kate ONK klaar gemaakt. Veel van Honda is gewoon erg goed en getest. :) Andere remklauwen en rempompen is in mijn ogen echt weggegooid geld. Alleen stalen remleiding en andere blokken met dot 4 remvloeistof. Klaar :)
 
Laatst bewerkt:
Gewoon standaard is goed. Zit er bij mij ook op en is door Ten Kate ONK klaar gemaakt. Veel van Honda is gewoon erg goed en getest. :) Andere remklauwen en rempompen is in mijn ogen echt weggegooid geld. Alleen stalen remleiding en andere blokken met dot 4 remvloeistof. Klaar :)

Weet je zeker dat je dot4 en niet dot5.1 remvloeistof bedoeld? Dot 5.1 heeft een net wat hogere kookpunt. Correct me if i'm wrong
 
Heren,
Daar ik tijdens de zac problemen had met druk afname bij doordenken en ik het ABS en standaard leidingen de schuld van geef , ga ik dadelijk even een rcs19 monteren met hel race leidingen .

Kan ik het ABS gewoon afdoppen zodat als de volgende eigenaar het wil hebben ik het weer kan activeren .

Heren veel plezier nog dit seizoen en tot 2015 , ik moet ivm werk helaas weg en mijn seizoen zit er dus op
 
Heren,
Daar ik tijdens de zac problemen had met druk afname bij doordenken en ik het ABS en standaard leidingen de schuld van geef , ga ik dadelijk even een rcs19 monteren met hel race leidingen .

Kan ik het ABS gewoon afdoppen zodat als de volgende eigenaar het wil hebben ik het weer kan activeren .

Heren veel plezier nog dit seizoen en tot 2015 , ik moet ivm werk helaas weg en mijn seizoen zit er dus op


Volgens mij geen probleem, vergeet daarbij dan niet de abs-zekering te verwijderen.
 
Thanks voor de tip over de zekering , die ga ik morgen even trekken
De rest zit er al op , op naar de volgende klus
gewoon ABS desactiveren doet al wonderen voor te racen hoor.. De std leidingen zijn nog redelijk goed normaal. De rempomp begin ik stilaan ook te denken dat die te veel speling heeft tov bv een rcs19.

Ik heb er de ganse abs zooi afgehaald (laten afhalen) omdat het voor een circuitmotor toch nooit wat wordt (tenzij je de race abs ecu aanschaft €€€). En das 6-7 kilo minder zonder zelf te dieten! :D
 
Ik heb de rcs 19 en hel stalen remleidingen erop zitten en deze voelen
Beter dan de standaard combinatie , heb dan ook meteen 2 leidingen direct van de remponp .

Op naar de rem/schakel set
 
Marcel , die had ik ook gezien. Mijn volgende circuitdag(en) is pas in maart 2015
Dus heb de tijd en kan dus rustig zoeken en sparen
 
Terug
Bovenaan Onderaan