racen op een SC59

Jezelf niet onder de snellere mannen zien, bescheiden kampioen ;)

Eerder een realistisch kampioen ;)

Als Bart, Jarno en Erik een heel seizoen hadden meegedaan had ik die beker hier waarschijnlijk niet gehad... dus maar goed dat ze niet zijn komen opdagen :P
 
Laatst bewerkt:
Waar kopen jullie tandwielen? Ik zoek 44T voor standaard ketting 530.
Op de voor mij bekende sites zie ik enkel 520/525.
TK gaf aan ze voorlopig niet te kunnen leveren.
 
Ferry,

Tandwielen zijn binnen hoor!
Nu nog monteren en de nieuwe ketting erop en dan is die er weer bijna klaar voor.

Groeten.... :W
 
Even een vraag, heb de Moto laatst gekocht maar had nu het water van de motor gelaten en even vervangen door anti vries. Zou nu graag willen weten welke hoeveelheid van gedestilleerd water ik er terug moet opsteken, heb namelijk geen idee hoeveel eraf gekomen was aangezien in redelijk wat gemorst had.

En bij een olie wissel met olie filter wat is dan de hoeveelheid olie die er terug op moet??

En nu na dit gebeurd gaat zijn maar hopen dat het snel goed weer worden 😁😁
 
bij olie wissel, vullen tot net onder max in het glaasje. motor starten en warm draaien
het filter zal zich nu vullen en de rest van de gaten en hoekjes ook. afkoelen en afvullen maar.

qua koelwater gebruik ik dezelfde methode. vullen via dop op radiateur en zorgen dat ook het overloop reservoir gevuld is. warm draaien en ontluchten hierna weer optoppen en reservoir indien nodig afvullen.

:W
 
Volgens de service manual:
Olie: Is met een peilstok, checken hoogte olie zonder in te schroeven, motor recht.
Nm waarden: drain bolt 30,filter cartridge 26
Oliewissel met filterverandering 3.0Li
Koeling:
Radiator/motor 3.0Li
Reservoir 0.34Li
Nm waarden: drain bolt 12
 
Hey iedereen

Ik ben (vrij dringend) op zoek naar een rechter standaard clipon of een nieuw setje :D :+

Momenteel heb ik der eentje onderhangen van 50mm van een soes maar die clipons staan precies zeer laag en ik vrees dat die niet boven de topkuip uitkomen als het het zo ruwweg bekijk.

Kan het zijn dat de clipon buis bij een SC59 hoger moet staan dan waar ie eigenlijk op de vorkpoot klemt?

Alvast bedankt!
Maarten.
 
Hey iedereen

Ik ben (vrij dringend) op zoek naar een rechter standaard clipon of een nieuw setje :D :+

Momenteel heb ik der eentje onderhangen van 50mm van een soes maar die clipons staan precies zeer laag en ik vrees dat die niet boven de topkuip uitkomen als het het zo ruwweg bekijk.

Kan het zijn dat de clipon buis bij een SC59 hoger moet staan dan waar ie eigenlijk op de vorkpoot klemt?

Alvast bedankt!
Maarten.

Kan ik je helaas niet mee helpen.

Een ander vraagje.
Wie heeft een datalogger op zijn motor zitten? En welk type? Ik zat te kijken naar een AIM Solo DL GPS maar die schijnt niet op een Honda te passen. Ik zoek dus nu een alternatief wat redelijk betaalbaar is.
 
Hey iedereen

Ik ben (vrij dringend) op zoek naar een rechter standaard clipon of een nieuw setje :D :+

Momenteel heb ik der eentje onderhangen van 50mm van een soes maar die clipons staan precies zeer laag en ik vrees dat die niet boven de topkuip uitkomen als het het zo ruwweg bekijk.

Kan het zijn dat de clipon buis bij een SC59 hoger moet staan dan waar ie eigenlijk op de vorkpoot klemt?

Alvast bedankt!
Maarten.
Origineel zitten ze iets hoger, ongeveer gelijk met de kroonplaat. Op mijne zitten de buizen op dezelfde hoogte als waar de clipon de poot omklemt. Kan precies, houd niet veel ruimte over bij de kuip, maar raak ook niets.
 
Heb dezelfde als giacomo, zijn volgens mij van vortex, prima dingen. Ik heb ze dan ook wel extreem wijd staan, en uitvoerig getest 😜
 
Heb dezelfde als giacomo, zijn volgens mij van vortex, prima dingen. Ik heb ze dan ook wel extreem wijd staan, en uitvoerig getest 😜
Bedankt giacomo en buuk!

Je rijdt daar idd vlotjes mee ;-)

Heb ondertussen een setje van pp tuning op de kop kunnen tikken. nog kuipen en remmenwinkel erop en hij staat terug netjes :-)
 
Hallo,

Wie rijden er hier nog meer met een 520 ketting?
Heb nu een 520 ketting met 116 schakels, maar deze is zeg maar ruim te kort. |( .
Weet iemand hoeveel schakels ik nodig heb, wiel staat nu helemaal naar voren.
Kan niet de bedoeling zijn.
Alvast bedankt.
 
Hallo,

Wie rijden er hier nog meer met een 520 ketting?
Heb nu een 520 ketting met 116 schakels, maar deze is zeg maar ruim te kort. |( .
Weet iemand hoeveel schakels ik nodig heb, wiel staat nu helemaal naar voren.
Kan niet de bedoeling zijn.
Alvast bedankt.
mijn ketting is 118 schakels lang.
 
Terug
Bovenaan Onderaan