Rotterdam Incorporated #17 - Waar we vaker gaan rijden?

Zo dat is heftig gegaan. Gelukkig dat je kon uitwijken en er niet tegenaan geklapt bent. Wel netjes dat gelijk assistentie hebt verleend :}
 
inderdaad... zo'n uitwijkmanoevre was precies wat we bij die training hebben gehad.
en natuurlijk help je dan meteen ff.
 
Bizar, maar hoe kan je uitwijken als het glad is dat een auto begint te slingeren. :?
Was ze niet aan het SMSen of zoiets en onhandig een slinger aan het stuur te geven?
Op de fiets niets gemerkt van de gladheid. (maar ik heb hele nette kantoortijden :+ )
 
haha.. het is dat ik komend weekend in winterberg zit, anders had ik ze ff gehaald.. mar goed, seizoen is nog niet begonnen en er zal vast nog wel een mooie aanbieding voorbij komen
 
Tja hoe langer je wacht hoe meer geheugen je krijg voor hetzelfde geld. :+
In 1998 verkocht ik in de foto vakhandel nog 1 Gb microdrives in CF formaat van IBM voor 1.000 gulden per stuk exclusief 17.5% BTW. En ze gingen ook snel stuk. :')
 
Laatst bewerkt:
Nee was voornamelijk voor de Nikon D1, wel 2 miljoen pixels per foto voor een prof camera.
Alleen stills. :Y

5 Gb was nog verre toekomst muziek.
Video. :?
 
Laatst bewerkt:
Bizar, maar hoe kan je uitwijken als het glad is dat een auto begint te slingeren. :?
Was ze niet aan het SMSen of zoiets en onhandig een slinger aan het stuur te geven?
Op de fiets niets gemerkt van de gladheid. (maar ik heb hele nette kantoortijden :+ )


Tja, ik merkte niks van gladheid, maar t zou zomaar kunnen.
SMSen zou ook zomaar kunnen...
 
Nee was voornamelijk voor de Nikon D1, wel 2 miljoen pixels per foto voor een prof camera.
Alleen stills. :Y

5 Gb was nog verre toekomst muziek.
Video. :?

bizar hoe snel de techniek gaat he? als je kijkt dat je nu met mobiele telefoons al bijna het 10 voudige haalt qua miljoen pixels.. niet bij te houden
 
Tja, ik merkte niks van gladheid, maar t zou zomaar kunnen.
SMSen zou ook zomaar kunnen...
Niet om iets af te doen aan je waarneming. ;)

Een paar jaar geleden wel bijna hetzelfde (maar compleet anders ;) ) meegemaakt op de snelweg bij Delft.
In de zomer op klaarlichte dag.
Gelukkig wat verder van mij af, dus geen knappe uitwijk nodig, dikke rookwolken in de verte. :?
500 meter later zag ik nog net een auto éénzijdig in de rondte gaan.
De dame erin helemaal verdwaast, hing ook over de bijrijders stoel.
Ook helemaal verward met aanspreken, maar hoe het nou zover heeft kunnen komen weet ik nog steeds niet. Aangetikt, epileptisch of hart aanvalletje, sturen met haar knieën. :?
bizar hoe snel de techniek gaat he? als je kijkt dat je nu met mobiele telefoons al bijna het 10 voudige haalt qua miljoen pixels.. niet bij te houden
Ik zie de video en de vergrote opslag als de grootste vooruitgang.
Die twee miljoen pixels waren wel van een ongekende zuiverheid, flink uit te vergroten die beelden zonder ruis. :9 :)
 
Laatst bewerkt:
Niet om iets af te doen aan je waarneming. ;)

Een paar jaar geleden wel bijna hetzelfde (maar compleet anders ;) ) meegemaakt op de snelweg bij Delft.
In de zomer op klaarlichte dag.
Gelukkig wat verder van mij af, dus geen knappe uitwijk nodig, dikke rookwolken in de verte. :?
500 meter later zag ik nog net een auto éénzijdig in de rondte gaan.
De dame erin helemaal verdwaast, hing ook over de bijrijders stoel.
Ook helemaal verward met aanspreken, maar hoe het nou zover heeft kunnen komen weet ik nog steeds niet. Aangetikt, epileptisch of hart aanvalletje, sturen met haar knieën. :?
Sluit ook bandjes van bedenkelijke kwaliteit al dan niet met ruim onvoldoende profiel niet uit. t Is crisis :Y
 
Sluit ook bandjes van bedenkelijke kwaliteit al dan niet met ruim onvoldoende profiel niet uit. t Is crisis :Y
Ik heb ook vier van de goedkoopste banden onder de auto.
Lekker scheuren. _O-

Via internet gekocht in het buitenland, er is zelfs een kleine kans dat er nog meer mensen mee rijden hier. Kleine kans. :+

En de fabrikant zegt: unique innovative technique yes very good quality.

Op een set van vier scheelde het 200 euro met Euromaster waar ik eerst was. :o
 
Laatst bewerkt:
Weer het einde van een tijdperk. :Y

En een nieuw begin, een passionele Italiaanse vurie. :9
 
ja, meteen al een mooie kennismaking met die "Italiaanse furie"
in de vorm van een kapotte spanningsregelaar...

de orginele kan het allemaal niet aan, ik heb via ebay een Japanse vervanging gekocht die beter schijnt te zijn. ik ga maar es knutselen vandaag!

287dx6d.jpg
 
Laatst bewerkt:
Ja een Italiaanse furie trekt zo nu en dan haar eigen plan.
Heb je nou een motor om te rijden of om te sleutelen. :? :+ _O- ;)

Zo lang ze je niet stil laat staan heeft ze genoeg compensatie. :9~

Ik herhaalde al toevallig de topictitel thuis n.a.v. het mooie weer en de blauwe lucht ..
> Rotterdam Incorporated #17 - Waar we vaker gaan rijden
Ik ga zo ongeveer een halve marathon lopen. Op de loopband van de sportschool. :+

Zonder gezinnetje zou ik wat vaker rijden .. om nu de middag ook weg te zijn..
.. misschien ook in de winter maar een vrije dag nemen voor een toerke. :')

De wegenbelasting van zelfs de pekelbike staat op tien euro per rit.
 
Laatst bewerkt:
Ik ga zo een stuk rijden met een maat. De zon schijnt, al staat er een behoorlijke harde wind.

Laterrrrr :W
 
Ik ga zo een stuk rijden met een maat. De zon schijnt, al staat er een behoorlijke harde wind.

Laterrrrr

Net ook de motor maar even de sporen gegeven, de ring van Rotterdam even gebruikt om de motor te laten draaien.
Lekker gereden en qua temp wiel het mij heel erg mee
 
Terug
Bovenaan Onderaan