langere remleidingen

fzr1000 Rene

MF'er
22 okt 2013
104
0
loosdrecht
hallo ,heeft er iemand voor mij een adres waar ik langere remleidingen kan kopen ,ben een superbike stuur op mijn naked fzr 1000 aan het monteren .

vr,gr Rene
 
Ik heb een tijdje geleden remleidingen rechtstsreeks besteld bij Hel Performance in Engeland. Ik kreeg enkele dagen erna een bericht dat de werkplaats de opdracht had gekregen om mijn leidingen te fabriceren. Ik kan me voorstellen dat je daar dus ook op maat gemaakt spul kunt bestellen. Ze hebben diverse kleuren leidingen in het assortiment en de kwaliteit is goed.
 
Ik heb een tijdje geleden remleidingen rechtstsreeks besteld bij Hel Performance in Engeland. Ik kreeg enkele dagen erna een bericht dat de werkplaats de opdracht had gekregen om mijn leidingen te fabriceren. Ik kan me voorstellen dat je daar dus ook op maat gemaakt spul kunt bestellen. Ze hebben diverse kleuren leidingen in het assortiment en de kwaliteit is goed.
Maar waarom niet gewoon bij de Nederlandse importeur of een van zijn dealers?
De importeur maakt ze namelijk in eigen huis (ook op maat), en levert al 1 dag na bestelling.
 
hallo ,heeft er iemand voor mij een adres waar ik langere remleidingen kan kopen ,ben een superbike stuur op mijn naked fzr 1000 aan het monteren .

vr,gr Rene
Voor zover ik weet, kan elke motorzaak op lengte een leiding leveren, in tig kleuren.
De grootste groothandels, hebben dat in het assortiment zitten.
 
Maar waarom niet gewoon bij de Nederlandse importeur of een van zijn dealers?
De importeur maakt ze namelijk in eigen huis (ook op maat), en levert al 1 dag na bestelling.

Ik begrijp dat ook nooit.Je kan hier alles bestellen in welke configuratie dan ook en ook nog verschillende merken.Ik haal altijd de leidingen met banjo's en banjobouten,thuis ff plakken en knippen en dan laten persen en hoppa,leidingen zoals jij wilt.
 
Laatst bewerkt:
hoi hans wie laat je de leidingen persen ?

Goodridge zit bij mij in de buurt en anders loop ik bij Bikedesigne naar binnen,zit ook vlakbij.Zijn tenslotte de verdeler van Goodridge en maken bijna alle remleidingen van Goodridge.Zij zitten boven een motorzaak dus daar kan je afrekenen wat je bij hun laat maken.Maar ook bij Goodridge zelf kan je leidingen laten persen.
 
Leeuwenkamp van langen in Alkmaar maakt ter plekke remleidingen. Hebben alles van Goodridge. :Y
Vroeger bij JSPP in wormerveer ook wel eens een setje ter plekke laten inmeten/maken maar ik weet niet of die er nog is?
 
Terug
Bovenaan Onderaan