Het grote Triumphtopic deeltje 2

Nu werd het eens tijd om van mijn bestaan kennis te geven. Ik rij sinds enkele maanden, gekocht rond augustus 2013, een TT600 2001. Niet speciaal wel zeldzaam. Rijdt heerlijk maar je moet wel de dipjes accepteren bij sommige toeren. Verder helemaal gelukkig met mijn brommert. Zijn er hier meer tt600 rijders? Ik heb nog nooit een ander exemplaar ontdekt in de buurt van A'dam namelijk.

64kp7d.jpg


Ik reed hiervoor een Honda VFR750 rc36 uit 92. Ongelooflijk soepel motorblok maar wel wat logger in de bochten.
 
Ziet er netjes uit, misschien een beetje ondergewaardeerd en nooit populair geweest vanwege de 4 pitter ;)

Daarom in het algemeen voor schappelijke bedragen te koop *D
 
Nu werd het eens tijd om van mijn bestaan kennis te geven. Ik rij sinds enkele maanden, gekocht rond augustus 2013, een TT600 2001. Niet speciaal wel zeldzaam. Rijdt heerlijk maar je moet wel de dipjes accepteren bij sommige toeren. Verder helemaal gelukkig met mijn brommert. Zijn er hier meer tt600 rijders? Ik heb nog nooit een ander exemplaar ontdekt in de buurt van A'dam namelijk.

[afbeelding]

Ik reed hiervoor een Honda VFR750 rc36 uit 92. Ongelooflijk soepel motorblok maar wel wat logger in de bochten.
Mooie fiets, alleen is die uitlaat origineel zo?
 
Inderdaad originele uitlaat. Beetje groot maar daar stoor ik mij niet aan. Wel een verbazingwekkend mooi geluid voor en stock uitlaat in de hogere toeren.

Ik heb de motor overigens gekocht rond de 12.500 km voor iets minder dan 3000 euro.
 
Nu werd het eens tijd om van mijn bestaan kennis te geven. Ik rij sinds enkele maanden, gekocht rond augustus 2013, een TT600 2001. Niet speciaal wel zeldzaam. Rijdt heerlijk maar je moet wel de dipjes accepteren bij sommige toeren. Verder helemaal gelukkig met mijn brommert. Zijn er hier meer tt600 rijders? Ik heb nog nooit een ander exemplaar ontdekt in de buurt van A'dam namelijk.

[afbeelding]

Ik reed hiervoor een Honda VFR750 rc36 uit 92. Ongelooflijk soepel motorblok maar wel wat logger in de bochten.

Mooi ding dipjes zijn er vast uit te halen op een testbank..
 
even een vraag van algemeen nut, stel dat je nu een Triumph koopt, een street triple 2014 bijvoorbeeld, niet je dan ook je hele gereedschapskist vernieuwen vanwege Engelse maten, of is het gewoon metrisch?
 
even een vraag van algemeen nut, stel dat je nu een Triumph koopt, een street triple 2014 bijvoorbeeld, niet je dan ook je hele gereedschapskist vernieuwen vanwege Engelse maten, of is het gewoon metrisch?

_O-

gewoon metrisch......al jaren
 
excuses voor mijn domme vraag. op de motorbeurs heb ik flink lopen kwijlen bij de street triple. dat wordt MN volgende motor!
 
Terug
Bovenaan Onderaan