MF Voxan rijders deel II

Vort Oma,

Mijn tank ligt op heden moment weer bij Startwin voor een nieuwe coating aan de binnenzijde. Op onverklaarbare wijze is de vorig e volledig verwoest door een week benzine in de tank te hebben gehad. Nu hopen dat er snel een "oplossing" komt _O-

Baal er wel van hoor, dat het nu zo lang duurt voor hij eens "af" is :/

Trouwens, misschien best leuk om hier af en toe eens wat neer te zetten? O-)

Ik laat hier een tank doen, wat ik er van gezien heb lijkt het me goed spul, ik had een tank met tankcure gedaan dat liet allemaal weer los.
Motopaint Hogenboom - Wat doen wij?
 
Ik heb twee tanks in gebruik, beide van staal. Ik heb ze beide behandeld met Tankcure, compleet met de voorgeschreven voorbehandeling. Dus ontroesten en ontvetten met de middelen van Tankcure. En ik rij er al zeker 5 jaar mee rond, zonder problemen. Ook tank ik geregeld duitse Euro 95, ook geen probleem. Toevallig heb ik dit weekeinde de tankvlotter losgehad en kon zodoende goed in de tank kijken. Zag er nog prima uit.
 
Ik heb twee tanks in gebruik, beide van staal. Ik heb ze beide behandeld met Tankcure, compleet met de voorgeschreven voorbehandeling. Dus ontroesten en ontvetten met de middelen van Tankcure. En ik rij er al zeker 5 jaar mee rond, zonder problemen. Ook tank ik geregeld duitse Euro 95, ook geen probleem. Toevallig heb ik dit weekeinde de tankvlotter losgehad en kon zodoende goed in de tank kijken. Zag er nog prima uit.

Heb ik ook gedaan alleen toen ik de tank wilde gaan spuiten en hij een tijdje zonder benzine stond was het net een rammelaar....
 
Laatst bewerkt:
Ik bedoel niet dat je het zelf had moeten doen. Ik bedoel dat ik vaak hoor van matige resultaten met Tankcure en problemen door de moderne benzine. Maar ik heb juist goede ervaringen met Tankcure. Maar ik weet ook (wellicht door m'n vakkennis) hoe belangrijk de voorbehandeling is, daarmee staat of valt het resultaat.
 
Ik bedoel dat ik alles volgens de voorschriften heb gedaan en dat het toch niet goed gebleven is, het leek wel goed toen het net gedaan was.
 
Laatste post bijna 1,5 maand geleden '(
Tsja dat heb je als er niks gebeurd verder .
Op je vraag in het mts topic ...nee, de laatste tijd rij ik soms met de Ducati en verder helemaal niet mede door het mooie weer O-)
 
Laatst bewerkt:
Foto-4KACDRFO-D.jpg


Een sinds twee dagen getrouwde Lasmoat ;)

En weer een piccie voor het topic!
 
Komende winter nog wat kleine afwerkpuntjes. Kettingscherm nog ff poedercoaten, en het voorste kleppendeksel lekt een beetje olie. Weet nog niet precies hoe ik dat dicht moet krijgen. Gewoon nieuwe pakking er tussen? Of schoonmaken en met wat vloeibare zwarte pakking?
 
als het weer blijft zoals nu de komende weken misschien nog een November bikkelrit ?

gr driver

Wat een goed idee driver! Op een zondag zou mij het beste uitkomen. Kunnen we misschien weer vanaf MC Genemuiden starten? O-)
 
en het voorste kleppendeksel lekt een beetje olie. Weet nog niet precies hoe ik dat dicht moet krijgen. Gewoon nieuwe pakking er tussen? Of schoonmaken en met wat vloeibare zwarte pakking?

Iemand??
 
Cool zeg! Ik zie nu al dat de mijne bij de inhoud staat :}

Foto-FQPQKHS6-D.jpg
 
Wat een goed idee driver! Op een zondag zou mij het beste uitkomen. Kunnen we misschien weer vanaf MC Genemuiden starten? O-)

Zooo jammer dat ie niet hapt he ;)

Meende het trouwens wel hoor, ik vind het een prima idee!
 
Terug
Bovenaan Onderaan