Het 35kw Rijders/Lessers Topic [1]

Mag ik weer in de OP met m'n brommertje? :]

CSt68x.jpg
 
mooizo, alleen jammer dat de schrijfrem+blokjes me bij de achterrem niet opgevallen waren.
en de toeter.... nooit gebruikt dat ding maar die deed het dus ook niet...
Toeter was een kabel breuk, net als nog 2 andere kabeltjes die bloot lagen. Heb het allemaal even gefixed en werkt goed zo.
Heb er inmiddels al weer het nodige aan gedaan maar het is even wachten tot hij weer helemaal in elkaar zit voordat ik een foto ga plaatsen hoe hij nu is :)
 
Laatst bewerkt:
DE Openings foto Motor staat te koop! Ja hoor! U hoort het goed! DE foto uit de openings post van dit topic is te koop en op zoek naar een nieuw baasje! Na 2 jaar trouwe dienst, is het tijd om over te stappen op een 'echte' motor.

Al is dit de perfecte A2 motor als je op zoek bent naar een sportieve motor. 35 kw op kenteken, maar heeft een top van over de 200(weet het niet precies, teller stopt bij 190, maar hij liep nog wel even door) en een acceleratie van 4-5 sec op de 100. Dus mocht je interesse hebben, stuur me een berichtje :)

Motorshopper: Yamaha Fzr 400RR! 35KW! A2!!!
 
Nog niet helemaal zeker. Maar heb wel iets gezien ^^ Als dat hem niet word, dan moet ik echt even goed gaan kijken.
 
en mogen wij ook weten wat voor moois jij hebt gezien? ben nu wel benieuwd! erg leuk ding trouwens die yamaha!
 
Is het niet leuker om eerst een 600cc supersport te rijden voordat je overstapt naar een 1000cc?
Daar zat ik eerst ook aan te denken. Maar vind de r6jes voor 2005 bv niet mooi. En '05+ zit je aan de 5k+. En dat geldt ook voor de gixxers. K5s gaan wel. Maar zijn ook aan de dure kant. Dus weet het nog niet helemaal. Denk dat een 600 na 1 seizoen ook alweer tam aanvoelt. En dan moet ik weer het verkoop/koop process gaan doen _O-
 
DE Openings foto Motor staat te koop! Ja hoor! U hoort het goed! DE foto uit de openings post van dit topic is te koop en op zoek naar een nieuw baasje! Na 2 jaar trouwe dienst, is het tijd om over te stappen op een 'echte' motor.

Al is dit de perfecte A2 motor als je op zoek bent naar een sportieve motor. 35 kw op kenteken, maar heeft een top van over de 200(weet het niet precies, teller stopt bij 190, maar hij liep nog wel even door) en een acceleratie van 4-5 sec op de 100. Dus mocht je interesse hebben, stuur me een berichtje :)

Motorshopper: Yamaha Fzr 400RR! 35KW! A2!!!

Ik weet misschien wel iemand die geïnteresseerd is de motor zal hem eens vragen, succes met de verkoop!
 
Een 1000cc is best te rijden hoor, je moet alleen wel de baas zijn over je rechterhand.
Zit nog wel een aanzienlijk verschil tussen 600cc en 1000cc.
 
Een 1000cc is best te rijden hoor, je moet alleen wel de baas zijn over je rechterhand.
Zit nog wel een aanzienlijk verschil tussen 600cc en 1000cc.
Ja precies. Gewoon vooral in het begin even opassen met bochten snelheid en niet te hard op het gas na een bocht. Verder gewoon vol gas over de duitse snelweg }) :P
 
logisch ook! erg mooie fiets! ik heb vanochtend even mijn kenteken op de mijne gezet en de handvatverwarming geïnstalleerd. Nu écht alleen nog een rijbewijs! ben het kijken wel een beetje zat haha
 
Ook maar eens bij de 35 kw topic aanmelden! Afgelopen donderdag mijn A2 rijbewijs behaald, vrijdag vernieuwde roze pasje ophalen met A2 toevoeging. :Y

Met betrekking tot welke motorfiets ik ga kopen: Ik heb nog werkelijk geen idee. Ene moment denk ik een Duitse ZXR400 op 35KW, dan denk ik weer aan een oude Ducati <70 kw begrenzen of toch een zware motor kopen (ja ik ken de spelregels) in Duitsland kopen en op 35KW zetten voordat ik begin te importeren. Ten slotte heb je ook nog motorfietsen van de oude A2 regeling (25KW) op Marktplaats die zo nu en dan voorbij komen.

In november zal ik 24 worden en ga ik ook meteen door voor A, dus ik neig nogal naar een zware motor die al op A2 25KW staat in Nederland of in Duitsland op 35KW laat zetten.

We zullen zien.
 
Je bent op zoek naar een Supersport model begrijp ik? Als het toch maar voor een paar maanden is is het misschien wel een optie om voor een oudere ZX6R op 25kW te gaan? Kan je op vol vermogen ook nog een tijd plezier van hebben.
 
Dat klopt BRooster! Ja zat daar ook aan te denken, je ziet de 25KW supersports nog wel eens voorbij komen op Marktplaats. Op Autoscout.de en mobile.de heb je er nog meer.

Ik neem aan dat de Nederlandse 25KW motoren eenvoudig terug te zetten zijn op volvermogen (op papier) door bij een dealer de kit er af te laten halen en melden richting RDW?
 
Zo. De fzr is nu echt weg. Overgeschreven en opgehaald ;( ;(
Ga het fietsje wel missen ;(

Koos motorloos nu dus. Geen motor meer rijden totdat ik in april me A heb '(
 
Terug
Bovenaan Onderaan