Het 35kw Rijders/Lessers Topic [1]

Gefeliciteerd :)
fotootje plaatsen zodra je hem hebt he :)
zet ik hem in de OP
 
rijden?

heeft hij het bij een particulier gekocht of een motor handelaar dat is de vraag!
dan zal hij nog rijklaar gemaakt worden hoog waarschijnlijk!

Ik ben vanuit zuid-holland met Ido achterop naar Nijmegen gereden, particulier gekocht. Waaide me godverdomme een potje hard.. hebben on the spot nog wel even de ketting gespannen en gesmeerd, die hing zo los dat hij tegen de bok aan schraapte _O-
 
Laatst bewerkt:
Hier nog iemand met een A2 rijbewijs, rijbewijs gehaald op 31 oktober 2012 dus moet nog wel eventjes wachten tot dat ik mijn A'tje krijg. Qua motor heb ik een Honda Transalp maar die ligt nu uit mekaar omdat ik daarmee de dijk ben afgegleden en ik heb een Honda NTV650 waar ik nu momenteel op rijd.

En hier nog een recente foto van mij plus motor: :9

f57adf7aa57d23630933e336b8ee372d
 
rijden?

heeft hij het bij een particulier gekocht of een motor handelaar dat is de vraag!
dan zal hij nog rijklaar gemaakt worden hoog waarschijnlijk!

Bedoelde omdat hij hem kocht voordat de rijbewijsaanvraag gedaan was.

Mooi ding trouwens. Ziet er goed uit.
 
Laatst bewerkt:
Motor is van mij :)
Ook hele ratteplan gekocht.
Combi pak + helm + handschoenen + laarzen :)

grwg.jpg
 
Laatst bewerkt:
-O- je maakt mij verdrietig ;(.

Nee geintje, veel plezier ermee ;) mooie foto ook!
ahhhh
Je mag em nog wel keer aanraken hoor :Y
We gaan wel ritje doen als ik me rbw heb ^^

Hoelang heb je eik de tijd om verzekering te regelen?
Want KNMV eist een taxati rapport omdat het een motor ouder is dan 20 jaar.
 
Laatst bewerkt:
ahhhh
Je mag em nog wel keer aanraken hoor :Y
We gaan wel ritje doen als ik me rbw heb ^^

Hoelang heb je eik de tijd om verzekering te regelen?
Want KNMV eist een taxati rapport omdat het een motor ouder is dan 20 jaar.

Taxatierapport? Leip, zou dan eerst eens bij Unive proberen, ik heb hem ook zonder rapport verzekerd. Mochten die verzekeringen moeilijk doen kan ik je het nummer geven van die tussenpersoon die ik heb die dat dan weer regelt met de verzekering. Hebben mij meteen in trede 7 gezet met meer dan 50% korting terwijl ik pas 1 jaar schadevrij gereden heb, chille lui *D
Als je voor 18 mei je rijbewijs hebt kan je meteen mee met het gs500 ritje wat start in Apeldoorn, kan je mooi met Ido en mij meerijden vanuit Nijmegen. Zijn ook niet van die idioten, gewoon lekker rondrijden en af en toe keer op recht stuk gasgeven. Zijn zat mensen die met andere motoren meekomen, ex gs500 rijders enzo. Gs500 topic staat wel bekend om de chille lui en leuke sfeer.
 
Laatst bewerkt:
Ja unive is best prijzig tegenover de rest die ik bekeken heb.
Scheelt 50 euro per jaar. Dus ik kijk nog even en bel maandag wel even.
 
Ja unive is best prijzig tegenover de rest die ik bekeken heb.
Scheelt 50 euro per jaar. Dus ik kijk nog even en bel maandag wel even.

Oh, bij Ido was die heel erg goedkoop vergeleken met de rest voor de gs500 dan. Alle verzekeringen zaten rond de 12 a 13 euro per maand, en unive voor 7 euro. Zal dan wel aan het type motor liggen :+ })
 
Wil liever wel WA+Beperkt casco denk ik.
WA kan ik voor 5,68 per maand.
WA+ beperkt casco is 14,70.

En opzittende zal ik ook maar meeverzekeren. Wel zo fijn als door mij me vriendin invaliden wordt :P
 
Terug
Bovenaan Onderaan