Het 35kw Rijders/Lessers Topic [1]

Huh? Dus voor A1 kun je op je 17e beginnen met lessen en op je 18e examen doen, maar voor A2 moet je wachten met lessen tot je daadwerkelijk 20 bent?
 
Vandaag ook nieuw kuipruitje erop gezet :)
Oude was gebarsten.

Ziet er stuk beter uit :)

1506053_758752694135421_911337901_n.jpg
 
Als je wilt mag je een bod doen op mijn gs500e, als je dicht genoeg bij het bedrag komt wat ik erin gestoken heb mag je hem op komen halen :+

Heb zelf een gs 500 met standaard 38 kw. |( |(
Heb besloten om de A2 in zn geheel maar over te slaan. Kost allemaal bakken met geld
 
Heb zelf een gs 500 met standaard 38 kw. |( |(
Heb besloten om de A2 in zn geheel maar over te slaan. Kost allemaal bakken met geld

Er bestaan geen gs'jes met 38 kw. Dan staat dat fout op je kentekenpapieren of er is aan getuned en daarna opnieuw gekeurd in lelystad. <- zeer onwaarschijnlijk.
 
Er bestaan geen gs'jes met 38 kw. Dan staat dat fout op je kentekenpapieren of er is aan getuned en daarna opnieuw gekeurd in lelystad. <- zeer onwaarschijnlijk.
Heb ook een fout gemaakt kom ik nu achter. Ging uit van deze gegevens: Suzuki GS500E model history daar staat 38 kw. Had ik op een andere site ook gevonden maar toen voerde ik mn kenteken in op wbw.rdw-kenteken.nl en daar kwam toen 34 kw naar boven. Dus rijleraar maar weer bellen dat mn lesje toch doorgaat. Voor de zekerheid bel ik eerst t rdw.
 
Heb ook een fout gemaakt kom ik nu achter. Ging uit van deze gegevens: Suzuki GS500E model history daar staat 38 kw. Had ik op een andere site ook gevonden maar toen voerde ik mn kenteken in op wbw.rdw-kenteken.nl en daar kwam toen 34 kw naar boven. Dus rijleraar maar weer bellen dat mn lesje toch doorgaat. Voor de zekerheid bel ik eerst t rdw.

Hij is 34 kw, en dat kan ik je met meer zekerheid garanderen dan het rdw 8-)

Krijg ik nu een percentage van de euries die ik je bespaard heb? :+
 
Laatst bewerkt:
Hallo,
Ben net nieuw hier op dit forum.
Zelf ben ik van plan om volgend jaar te beginnen met motorrijden (A2) rijbewijs.
Nu zit ik met de vraag, kan ik beter een 35KW motor kopen, of de motor 35KW laten afvoeren ?
Op internet zie ik niet echt duidelijke prijzen qua het afvoeren en het 35KW op het kentekenbewijs zetten.
Ook nog tips qua motoren ?
Zelf zou ik het liefst sport motor rijden.

Alvast bedankt !
 
Lekker een gs 500 kopen. Heerlijke beginnersfietsjes. Kost weinig, rijdt heerlijk. 34 kw
 
Hee Dennisjeb,

Welkom!

Ik ben zelf aan het kijken voor een mooie motor die ook voldoet aan de A2 regeling.
Op het moment is het lastig om een 35kW motor te vinden. Er zijn wel wat oudere motoren die voldoen (suzuki gs500 bijv) maar wil graag kijken naar iets anders.
Ik zelf zoek een begrensde motor met 25kW die ik kan ontgrenzen als ik vol vermogen mag rijden. Zo Kun je met dezelfde motor langer doen en toch meer vermogen rijden.

Weet niet wat je budget is?

Groeten Bobt
 
He bobt,
Dat was ook eerst mijn bedoeling, maar met een A2 rijbewijs mag de motor MAX. 70KW van zichzelf hebben. Dus je kan bijvoorbeeld geen R1 laten afvoeren tot 35KW en er dan op rijden, want die heeft meer dan 70KW origineel vermogen.

Groeten,
Dennis
 
Misschien kijken naar een 25kW Fazer? Deze zitten dicht in de buurt van de 70kw
 
Het is m'n bedoeling om een goedkope starter te kopen, zodat ik over 2 jaar een 'duurdere' kan kopen ( heb het oog op een r1, fireblade ofzo )
Wil nu gewoon een goedkopere - zo rond de 1000euro - zodat ik ervaring op doe en over 2 jaar flink kan rijden.
 
Dan zeker eens kijken voor een GS500! Zitten rond die prijs en mooi 34-35kW!
 
Terug
Bovenaan Onderaan