Yamaha TR1 'GULF Edition

Hey een eigen topic *O*

Over 2 weken op de motorbeurs in Utrecht schijnt ook zo'n ding te staan in hal 10 :X

Ik zeg, schuifmaat mee ;)
 
echt goeie tellers zijn reteduur. Die motogadget dingen of die stack zijn echt top. Maar het gaat erom of je die extra gegevens wel wilt hebben of niet. Ik was van plan om de originele toerenteller te gebruiken, die is goed af te lezen en kan worden aangestuurd door ignitech ontsteking.
En er dan zo'n simpel sigma tellertje naast te zetten voor de snelheid. Ze hebben er eentje speciaal voor motoren.

313x260xsigma-mc1812-digitale-snelheidsmeter_1.jpg.pagespeed.ic.sE_ip9iOAj.jpg


Die rekent ook al van alles uit, dus in principe best geinig. en beter betaalbaar!

Groeten,

Loek

PS. die digitale dingen van acewell zijn vaak best lelijk in mijn optiek...
 
Originele set gaat er zeker niet meer opkomen, zag er niet meer uit en werkte ook niet helemaal goed meer.

Ondanks dat die Acewell niet een naald heeft bij het kleinere model, ben ik daar toch wel meer van dan de stack. Motogadget heeft nogsteeds de voorkeur, maar is ook weer erg groot met installeren.

Zijn dit soort dingen allemaal te koop op de motorbeurs in Utrecht over 2 weken? Zo ja, dan ga ik er sowieso wel heen, want vind het toch wel fijn om het allemaal te zien en voelen voordat ik zoiets koop.

@ yellowrider, sta je er alle dagen?
 
Originele set gaat er zeker niet meer opkomen, zag er niet meer uit en werkte ook niet helemaal goed meer.

Ondanks dat die Acewell niet een naald heeft bij het kleinere model, ben ik daar toch wel meer van dan de stack. Motogadget heeft nogsteeds de voorkeur, maar is ook weer erg groot met installeren.

Zijn dit soort dingen allemaal te koop op de motorbeurs in Utrecht over 2 weken? Zo ja, dan ga ik er sowieso wel heen, want vind het toch wel fijn om het allemaal te zien en voelen voordat ik zoiets koop.

@ yellowrider, sta je er alle dagen?

Ik niet, motor wel *D
 
die digi dingen van Acewell zijn het niet helemaal idd, maar ze hebben 2 nieuwe modellen :9~ waarvan de ronde een goede kans maakt om op me hawk project te komen straks :Y

19-4553-BK_primary.jpg


de 45xx serie :Y
 
ik heb een daytona velona teller. Mooi klassiek ding van honderd euro plus een euro of dertig voor de opnemer.

je hebt ze met 140, 200 of 260 km per uur schaal

mooi project trouwens. Zijn leuke fietsen om zoiets mee te doen.
 
Laatst bewerkt:
Ja, die 45xx serie is wat ik bedoelde, snelheid en rpm in 1 teller. Maar is kijken of ik die op de beurs tegenkom.
 
Wie is er hier een beetje goed in photoshop? Onderstaande tank ik gulf kleuren svp. Liefst een foto van opzij/boven, maar die kon ik zo snel niet vinden in groot formaat.

De tank:
Yamaha%20Virago%20Panel.jpg


De kleuren:
porsche_carrera_gulf_edition_by_milannoartworks-d4edtqv.jpg
 
Eventueel deze, maar is niet echt groot formaat.
20120501-114927.jpg%3Fw%3D460



Edit: groter formaat gevonden.
 
Laatst bewerkt:
Heb het ff snel geshopt dus het is niet helemaal netjes maar zo heb je in ieder geval alvast een beetje een indruk:
SDBLP2l.jpg
 
Thanks! Ziet er goed uit! Kan je misschien het witte tussen de zwarte lijnen ook blauw willen maken?

Ook een grotere foto gevonden, link staat hierboven.

Toch hier sneller resultaat dan in het photoshoptopic:P
 
Laatst bewerkt:
Bz15LGJ.jpg


Zo iets?
Heb de oude foto gebruikt dus de kwaliteit is niet zo goed.

Heb nou niet zoveel tijd, als het niet duidelijk genoeg is moet iemand anders hem maar even opnieuw maken met de grotere foto.
 
Dat ziet er al beter uit!

Als je wat meer tijd hebt, zou je dan ook de grote foto kunnen bewerken? En eventueel ook de foto vanaf achter?

En dan ook misschien een tweede met het oranje als één vlak?
 
Dat ziet er al beter uit!

Als je wat meer tijd hebt, zou je dan ook de grote foto kunnen bewerken? En eventueel ook de foto vanaf achter?

En dan ook misschien een tweede met het oranje als één vlak?

Je durft best te vragen, maar ja ....niet gevraagd is altijd nee ;)

Wordt een bloedmooie kleurmengeling zo, waar twijfel je nog aan?
 
Terug
Bovenaan Onderaan