Yamaha TR1 'GULF Edition

ik moet opschieten met de busjes en het borgplaatje zie ik ;) ziet er goed uit!

PM me je adres maar even!

Later,

Loek
 
Busjes en plaatje is niet nodig. Heb al die andere besteld, moet dan wellis waar gedraadvonkt worden, maar had ik al besteld voor ik 3x had nagedacht..
 
Zeeeeeeeeeer benieuwd naar het totaalplaatje!Achterbrug zal ook lekker opvallen. *O*
 
Benelli logo's blijven voorlopig zeker erop zitten. Ik vind ze wel mooi en het 360 is wel geestig omdat ik ski/snowboard/kitesurf en dat altijd wel een leuke sprong is.
 
Tank en voorspatter opgehaald en ziet er gewoon super uit!

Wat betreft het logo op de tank, moet er toch wat anders komen. 1tje is gebroken. Dus iemand die 69mm doorsnee Yamaha logo's in de aanbieding heeft of een linkie naar webshop?
 
Achterveer van Wilbers is ook binnengekomen, alleen hier zitten druipers op de veer. Dus ff kijken wat ik daarmee kan doen. Hopelijk heeft HK suspensions daar een goede oplossing voor.
 
Tank en voorspatter opgehaald en ziet er gewoon super uit!

Wat betreft het logo op de tank, moet er toch wat anders komen. 1tje is gebroken. Dus iemand die 69mm doorsnee Yamaha logo's in de aanbieding heeft of een linkie naar webshop?
Deze zijn voor een paar euro bij de Yamaha dealer te koop, maar zijn 60 mm. in doorsnee.

795b88258d474559ad002c2c876f4c05_zpsbe53d174.jpg
 
Thanks, misschien de oplossing als er niets te vinden is in 69mm.
 
Gulf logo mag trouwens ook of in 23 in zwart op witte ondergrond..

Ik weet niet of dat soort stickers in een kleine oplage ergens te maken zijn?
 
Ik ben nogsteeds niet begonnen met het maken van de draadboom, maar als ik op rickdonkers kijk dan hebben zijn alleen de superseal voor 1mm^2, max 1,5mm^2 met dunne isolatie. En overal wordt 2mm^2 aan draaddikte geadviseerd.

Hoe doen jullie dan met die supersealconnectoren?
 
Terug
Bovenaan Onderaan