VTR-SP + basterds meeting 2014

Wat is een geschikte datum voor deze 2014 meeting?

  • - 18/19/20/21 april (lang Paas weekend) kan ook een dag kort

    Stemmen: 0 0,0%
  • - 29/30/31 mei en 1 juni (lang hemelvaart weekend) kan ook e

    Stemmen: 1 8,3%
  • - 6/7/8/9 juni (lang pinkster weekend) kan ook een dag korte

    Stemmen: 0 0,0%
  • - 13/14/15 juni

    Stemmen: 8 66,7%
  • - 20/21/22 juni

    Stemmen: 1 8,3%
  • - 27/28/29 juni

    Stemmen: 2 16,7%

  • Totaal aantal stemmers
    12
Mits het weer het toelaat zijn ik (basterd) en me oom (sp1) zaterdag ook aanwezig! Vorig jaar is hij ook mee geweest en zei dat het super leuk was dus wij komen sowieso!
 
Wordt die OP ook bijgewerkt trouwens?
Met aanmeldingen?
Ik ga mijn best doen. Ik heb de mensen opgeschreven die hebben aangegeven dat ze komen. ... Ut wordt druk heb ik het idee.
Mensen die schrijven dat ze het topic id gaten houden, staan vooralsnog niet op de lijst van deelnemers.

Iemand vergeten?
 
Laatst bewerkt:
Hoeveel mensen kunnen er max mee en zijn de kosten van ongeveer €45 All-in?? Gr
Ik neig erna om aan te geven dat het nu redelijk vol is qua deelnemers. Gewoon vanwege het organiseren, en veiligheid van het aantal deelnemers dat in een groep rijdt. Ik stel voor dat we zowiezo in 2 groepen gaan rijden.

@iedereen:
- wie woont in de buurt en heeft een navigatie op de motor. Dan kunnen we namelijk voor de tijd, de route voorrijden.
- ik kon redelijk wat slaapzakken en matjes regelen, maar ik denk niet dat ik het red. Wie van jullie heeft zelf een slaapzak/Matje en kan dat meenemen? (Ik kijk even naar Hakman: jij komt vast en zeker weer met de bus richting het zuiden)

€45 euro is gebaseerd op de ervaring van eerdere overnachtingen en eten/drinken op de Locatie. Benzine, een hapje en drankje onderweg is toch echt wel voor eigen rekening. Op €100 all inc. moet je wel rekenen, schat ik zo in.
 
dat was mijn vraag dus ook hoe breng je de slaapspullen etc daarheen en waarvandaan? etc
Ik woon in de buurt van het SP-headquarters en kan voor 10 slaapzakken incl matjes zorgen. Als er dan nog mensen zijn die zelf 1 of meerdere slaapzakken meenemen, hebben we het geregeld.
 
Ik heb nog wel een slaapzak, geen matje. en kan ook nog wel en tweede slaapzak op de motor binden als dat nodig is.
 
ik neem wel een matje mee. slaapzek zou ook wel moeten lukken. ff kijken hoe ik het allemaal mee ga nemen. maar ga nog kijken voor tassen op de motor. (motor beurs)
 
@pralientje

Ik heb een garmin navigatie en woon in de buurt (Geleen). Dus als je de route tegen die tijd eens wil vooruit rijden hoor ik het wel :)
 
en het word toch heel het weekend, De namen zijn:

Ninja-Keeltie, (Julian)
Carl
Raymond
Diederik
Jaco (optie als hij dan geslaagd is voor zijn RBW)
 
Terug
Bovenaan Onderaan