VTR-SP + basterds meeting 2014

Wat is een geschikte datum voor deze 2014 meeting?

  • - 18/19/20/21 april (lang Paas weekend) kan ook een dag kort

    Stemmen: 0 0,0%
  • - 29/30/31 mei en 1 juni (lang hemelvaart weekend) kan ook e

    Stemmen: 1 8,3%
  • - 6/7/8/9 juni (lang pinkster weekend) kan ook een dag korte

    Stemmen: 0 0,0%
  • - 13/14/15 juni

    Stemmen: 8 66,7%
  • - 20/21/22 juni

    Stemmen: 1 8,3%
  • - 27/28/29 juni

    Stemmen: 2 16,7%

  • Totaal aantal stemmers
    12
Eens kijken of we een rit van te voren kunnen plannen, samen met mensen met een Navigatie. wie kan/wil er mee?
reden dat ik de route eens voor wil rijden, is omdat het me verstandig lijkt om in 2 groepen te rijden (iedere groep rond de 8 rijders)
weekend ervoor (7/8/9 juni) zit ik zelf op pinkpop, dus helaas...

- za 31 mei of 1 juni?

laat maar iets horen :]
 
Onder voorbehoud van het weer kom ik van vrijdag op zaterdag en ga ik na de rit weer huiswaarts. En misschien dat Whoppie ook meekomt maar dat moeten we nog even regelen. Geen basterds maar gewoon netjes een speen en een sp-2 *O* .

Motorgps is in bestelling, geen garmin of tomtom maar een blaupunkt. Kijken of die ons ook kan brengen waar we moeten zijn :P
 
ik kan zondag ook niet meer. en moet nog ff kijken of vrijdag avond wel lukt. zaterdag zoie zo.
dit omdat ik het weekeind erop weer een weekeind weg ben.

dat kan ik mijn vriendin niet aan doen. 2 weekeinde met twee herdershondwn alleen en dan 6 maanden zwanger.
 
ik kan zondag ook niet meer. en moet nog ff kijken of vrijdag avond wel lukt. zaterdag zoie zo.
dit omdat ik het weekeind erop weer een weekeind weg ben.

dat kan ik mijn vriendin niet aan doen. 2 weekeinde met twee herdershondwn alleen en dan 6 maanden zwanger.
Neem haar mee!? Komen we thuis en dan is er gekookt etc. 😄
 
Is het nog mogelijk deel te nemen of niet? Ik zie dat de inschrijving gesloten is in de OP. Was ik nog voor het slotje of net erna ;)?
 
Iedereen is aan het mediteren, in een Ashram en zich volop aan het training in het bootcamp!
 
Er had zich een groepje afgemeld waardoor wat plek vrij is? Pralientje gaat over de organisatie dus die kan jou hierover meer duidelijkheid verschaffen. Hoe meer zielen hoe meer vreugde toch :)
 
Hmm, ik hoop dat ik nog mee kan!
Even kijken hoe ik uitkom met het geld de komende twee weken
 
@ albers, sorry voor de late reactie.... Druk druk druk. Om je uit je leiden te verlossen: voor een Vtr is er natuurlijk altijd nog plek! Welke optie ga je voor? The full treathment(weekend) of het gereduseerde pakket?( 1 dag/2 dagen meerijden)
Ik hoor graag iets van je.

@jb1" dan verkoop je toch gewoon de boot?!"
 
Laatst bewerkt:
En volgens mij heb ik een dubbele boeking dit weekeind. Ff kijken hoe ik dit ga doen. Ik ben bang dat ik deze misschien moet helemaal moet skippen
 
Krijg je nu nog een kind Tim?
Ik ben het met Sneedee eens: dit kan niet....
 
@ albers, sorry voor de late reactie.... Druk druk druk. Om je uit je leiden te verlossen: voor een Vtr is er natuurlijk altijd nog plek! Welke optie ga je voor? The full treathment(weekend) of het gereduseerde pakket?( 1 dag/2 dagen meerijden)
Ik hoor graag iets van je.

@jb1" dan verkoop je toch gewoon de boot?!"

_O-
Ik heb geen boot :9

Nja, een Jawa dan, kopen? :+
 
Mannen: wat spreken we af? Ik weet effe niet waar jullie vandaan moeten komen.... Morgen om uurtje of 10 in Meerssen vertrekken?
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan