uitlaatbeugel

Henckq

Rookie
12 jul 2013
9
0
Ik heb sinds kort een half los hangende uitlaat doordat mijn beugel niet meer perfect rond is.
Nu wil ik heel graag een nieuwe kopen maar heb geen idee waar en hoe zo'n beugel precies heet, ik ben al wezen zoeken maar ben nog niks tegen gekomen.
Wat ik wel tegen ben gekomen is dit: http://www.ebay.co.uk/bhp/zx6r-exhaust-hanger. Ook ben ik dit op een nederlandse site tegen gekomen maar die kan ik niet meer terug vinden.
Graag zou ik hier over willen weten of dit ook een mogelijkheid is want dit is veel steviger. Alleen ben ik dan wel mijn rechter passagiers voetsteun kwijt.

Kan iemand mij helpen.
Ik rij een kawasaki zx6r 2001 met een laser uitlaat, zie foto.
full
 
Ik heb sinds kort een half los hangende uitlaat doordat mijn beugel niet meer perfect rond is.
Nu wil ik heel graag een nieuwe kopen maar heb geen idee waar en hoe zo'n beugel precies heet, ik ben al wezen zoeken maar ben nog niks tegen gekomen.
Wat ik wel tegen ben gekomen is dit: http://www.ebay.co.uk/bhp/zx6r-exhaust-hanger. Ook ben ik dit op een nederlandse site tegen gekomen maar die kan ik niet meer terug vinden.
Graag zou ik hier over willen weten of dit ook een mogelijkheid is want dit is veel steviger. Alleen ben ik dan wel mijn rechter passagiers voetsteun kwijt.

Kan iemand mij helpen.
Ik rij een kawasaki zx6r 2001 met een laser uitlaat, zie foto.[afbeelding]

Ik zie het al: je motor ligt op z'n kant.
 
Als dat het geval is bij die uitlaat, dan zou ik hem eraf halen en opnieuw plat slaan en dan weer eromheen buigen ?

Mijn leovince beugel was wel gewoon voorgevormd overigens..
 
Al sla je die beugel helemaal plat en vorm je 'm opnieuw naar de vorm van deze demper dan nog raak je het overschot aan lengte van de strip (waar je nu dus mee zit) niet kwijt. Zo'n beugel klemt door het aandraaien (en feitelijk dus korter maken) de demper op een gegeven moment vast. Is deze beugel überhaubt voor deze demper bedoeld en/of hoort er niet iets tussen te liggen (aan rubber, bijvoorbeeld) of is de demper vervormt door te strak in te klemmen?

Misschien dat Bolski hier op MF je kan zeggen welke beugel er los leverbaar is voor jouw type uitlaat, hij schijnt wel eens iets te doen met (o.a.) Laser uitlaten ;)

www.bolski.nl is 't geloof ik.
 
Laatst bewerkt:
Ik heb sinds kort een half los hangende uitlaat doordat mijn beugel niet meer perfect rond is.
Nu wil ik heel graag een nieuwe kopen maar heb geen idee waar en hoe zo'n beugel precies heet, ik ben al wezen zoeken maar ben nog niks tegen gekomen.
Wat ik wel tegen ben gekomen is dit: http://www.ebay.co.uk/bhp/zx6r-exhaust-hanger. Ook ben ik dit op een nederlandse site tegen gekomen maar die kan ik niet meer terug vinden.
Graag zou ik hier over willen weten of dit ook een mogelijkheid is want dit is veel steviger. Alleen ben ik dan wel mijn rechter passagiers voetsteun kwijt.

Kan iemand mij helpen.
Ik rij een kawasaki zx6r 2001 met een laser uitlaat, zie foto.[afbeelding]

Als je nou even Mile Pajic belt dan heb je kans dattie wat heeft liggen.Hij heeft jaren bij Laser gewerkt en uitlaten ontworpen en gebouwd voor hen.Doet nu nog steeds niets anders dan werken met uitlaten en heeft een voorraad onderdelen liggen,ook Laser dempers.
 
Terug
Bovenaan Onderaan