Je mooiste (eigen) motorfoto deeltje VI

Bedankt voor de compliment :P. na het weekend is die nog mooier! kan hem dinsdag ophalen dan zit er nog meer mooi spul! full akra :D

Heb jij wat voorbeelden :) rotterdam is prima te doen de rest regelen we wel via pb ;)
( had al wat pagina's terug zitten kijken om jouw werk te zien maar 99% wat hier is gepost zijn simpele foto's van gewassen in de tuin etc wat ik hier in het topic voorbij zie komen.
volgens mij gaat het hier om de bijzondere foto momenten met mooie omgeving etc)
Zie de sig GenesiZ....
 
Net even een rondje gereden:

1k0.jpg
 
Genesiz heeft geluk :P . Vrouwlief wilt wel in lingerie :9~ gaan poseren op de sd :9~ ( ja ze is slank! En heeft goed figuur haha)

GenesiZ duikt nu even de tuin in omdat zijn vrouwlief gras wilt en stenen eruit moet halen, maar ik zal einde dag even contact met je opnemen :+

Lingerie, SD en vrouw zijn een goede combi :Y
 
GenesiZ duikt nu even de tuin in omdat zijn vrouwlief gras wilt en stenen eruit moet halen, maar ik zal einde dag even contact met je opnemen :+

Lingerie, SD en vrouw zijn een goede combi :Y
@genesis die lingerie shoot is niet gemaakt(wachten op beter weer). ik passeerde vandaag toevallig mensen die bezig waren met een shoot en bood ze mijn motor aan even te gebruiken. snel paar foto's met mijn mobiel gemaakt.
:9~
360.jpg

360.jpg
 
Afgelopen zaterdag was het tegen de avond prima weer om een rondje te gaan rijden, ook mooi weer voor mooie foto's... De volgende is inmiddels mijn wallpaper geworden.

preview
 
Dit is mijn huidige wallpaper - begin april genomen tijden een proefrit - Deze fiets is inmiddels mijn eigendom *O*



Mooie foto's allemaal hoor...
 
Laatst bewerkt:
Mijn ex-motor .. alweer een tijdje de deur uit, maar ben nog altijd blij dat ik deze foto heb genomen.

10548025_923105327717806_7372455543919008839_o.jpg
 
:] Nog een nieuwe laten maken, rij na 7 jaar eindelijk met NL kenteken rond
full
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan