Je mooiste (eigen) motorfoto deeltje VI


Bij veel foto's en ook bij die van jou mis ik vaak ruimte voor de motor. Had 1 stap naar rechts gedaan, dan had je de motor links in de foto staan, en de vliegtuigen nog steeds mooi op de achtergrond.
Ik kan niet zien wat er rechts is natuurlijk, maar kan me voorstellen dat dit een bewuste keuze is geweest omdat daar iets foeilelijs stond natuurlijk :X ;)
 
XrtwYUM.jpg
 
Bij veel foto's en ook bij die van jou mis ik vaak ruimte voor de motor. Had 1 stap naar rechts gedaan, dan had je de motor links in de foto staan, en de vliegtuigen nog steeds mooi op de achtergrond.
Ik kan niet zien wat er rechts is natuurlijk, maar kan me voorstellen dat dit een bewuste keuze is geweest omdat daar iets foeilelijs stond natuurlijk :X ;)

Van die ruimte heb ik niet zo'n last, wel dat gevoel dat die vliegtuigen zo uit beeld rollen en die sloot helemaal leeg loopt :X :P
 
Bij veel foto's en ook bij die van jou mis ik vaak ruimte voor de motor. Had 1 stap naar rechts gedaan, dan had je de motor links in de foto staan, en de vliegtuigen nog steeds mooi op de achtergrond.
Ik kan niet zien wat er rechts is natuurlijk, maar kan me voorstellen dat dit een bewuste keuze is geweest omdat daar iets foeilelijs stond natuurlijk :X ;)
Daar waar mijn foto begint, stopt het verkeersbord die de foto verpestte.. maar ik vind juist foto’s waar de motor (of auto of whatever) precies in het midden staat juist weer niet zo mooi ;) dus nee naar rechts kon niet maar had ik anders wellicht ook niet gedaan :Y

Van die ruimte heb ik niet zo'n last, wel dat gevoel dat die vliegtuigen zo uit beeld rollen en die sloot helemaal leeg loopt :X :P
‘T is maar waar je je druk om kan maken :+
Als we alle foto’s met object exáct in het midden en de horizon exáct recht gaan maken is er ook geen zak meer aan vind je niet :P
 
Laatst bewerkt:
Schuine foto's die zo schuin zijn dat het express is maak ik me niet druk om maar deze foto had gewoon recht moeten zijn. Druk maak ik me er niet over want het is niet mijn foto maar het is wel iets waar op let met foto's maken :Y

Op het moment dat dat mij geen zak meer interesseert bij mijn foto's kan ik mijn bijbaan opzeggen :+
 
Schuine foto's die zo schuin zijn dat het express is maak ik me niet druk om maar deze foto had gewoon recht moeten zijn. Druk maak ik me er niet over want het is niet mijn foto maar het is wel iets waar op let met foto's maken :Y

Op het moment dat dat mij geen zak meer interesseert bij mijn foto's kan ik mijn bijbaan opzeggen :+
_O- feit, maar ok ik zal er eens op letten, heb het rechte origineel ook nog :+
 
Het topic is "mooiste", dus dan zijn alle tips om eea NOG mooier te maken welkom hoor!




Hier met een beetje voorgrond en een tikkie naar rechts..... :-)


14.thumb.jpg.e2414db934a28581d86c749d9fb8073f.jpg

Alleen nu boven iets te weinig...


18AD1-9197.thumb.JPG.5b900227a9b53f22984f96d0dc6b040b.JPG
 
Laatst bewerkt:
_O- feit, maar ok ik zal er eens op letten, heb het rechte origineel ook nog :+
Op een motorforum zijn de plaatjes niet zo groot, dus de ultieme fototechnische compositie gaat weer ten koste van het motoreffect.
Dan is vol in beeld soms wel beter vind ik. :9
En een beetje schuin kan dynamisch zijn. :Y :t

De rest eromheen denk ik er wel bij. _O-
 
Laatst bewerkt:
Zit een erg lekker geluid in, dikke klappen :9
Had voorheen een volledig Akrapovic systeem, maar wilde eigenlijk een wat "tammer" geluid. Dacht dat het nieuwe RP systeem daar wel voor kon zorgen (luisterende naar de set van een mede mf-er en filmpjes op de site van RP). Blijkt dat ie met dB killers net zoveel geluid maakt als voorheen en zijn de klappen nog zwaarder als de killers er uit zijn. Missie mislukt... :')
 
Laatst bewerkt:
Mooie plaatjes hoor!

Hoe heb je die tweede in godsnaam voor elkaar gekregen?

Met een Manfrotto Magic Arm en een Super Clamp.

Manfrotto Magic Arm w Bracket 143 A

Deze op mijn uitlaatbeugel vastgeklemd, camera erop en die op time-laps gezet dat hij elke seconde een foto maakt. Moet wel 500 foto's verwijderen van de laptop omdat we drie keer op en neer gereden zijn over 4 bochten maar het resultaat mag er zijn :Y

Dit zijn nog niet de beste foto's, die moet ik helaas bewaren voor de opdrachtgever '(
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan