Supermoto Mega Meeting 2014

Fijn te horen, Groetjes, meisje van MvD racewear + supermotoschool.

Voor de mensen die twijfelde over of ze mee wilde doen met de cursus en alsnog mee willen doen, stuur me vandaag even een berichtje en je ik schrijf je in voor de actieprijs met 25% korting. Voor de mensen die zich wel in hebben geschreven je krijgt zsm te horen of je de gratis cursus of een paar handschoenen hebt gewonnen via mail, telefoon en facebook.
Gaaf, bedankt voor jullie komst!
 
was een mooi daggie met een goede opkomst!! alleen was die 155 km heen en 155 km terug wel wat frisjes. verder was het stukkie toeren in colonne top maar had van mij wel 3 x zo lang gemogen :] thumbs up voor de organisatie en iedereen die dit heeft helpen mede mogelijk maken.
ik ben super benieuwd naar al het beeldmateriaal!
 
Fijn te horen, Groetjes, meisje van MvD racewear + supermotoschool.

Voor de mensen die twijfelde over of ze mee wilde doen met de cursus en alsnog mee willen doen, stuur me vandaag even een berichtje en je ik schrijf je in voor de actieprijs met 25% korting. Voor de mensen die zich wel in hebben geschreven je krijgt zsm te horen of je de gratis cursus of een paar handschoenen hebt gewonnen via mail, telefoon en facebook.

Oehhhh het meisje van het "gratis" trekken ;)

Geef jij ook les ;)
 
Hele rit...un-edited...


Heb nog wat korte filmpjes van het spelen na afloop, die plak ik morgen ff aan elkaar...
 
De betere camera's lagen allebei met platte batterijen, heb de budget cam onder m'n stuur gehangen...dashboardcam van de action, voor weinig euro's best redelijk...
 
Filmpje van vandaag:
Ik ben wel benieuwd naar de beelden van dat helikopterje
 
Leuk filmpje hoor. Ook Mooi dat je je eigen neus filmt hahahahaha
 
Laatst bewerkt:
Gaaf, bedankt voor jullie komst!
Jullie bedankt voor de mooie dag! Toen jullie net wegreden kwam er net politie aan om te vragen wie het organiseerd.. Maar dat wisten we natuurlijk niet.. :W
Ik zat bij de groep die tot twee keer toe pech had..
Thanks nog voor de hulp! ;)
Graag gedaan, wel heel thuis gekomen??
Oehhhh het meisje van het "gratis" trekken ;)

Geef jij ook les ;)
Haha, dat was Paddy, die geeft de les. Ik kan je wel een lesje leren! (inkoppertje) Maar nee, rij wel regelmatig mee, of smeer de broodjes :+
 
Bedankt voor de leuke dag! Weer een paar nieuwe mensen leren kennen en heb me ingeschreven op de supermotorijschool. Ben benieuwd!
Heb er weer een 500km bijgeklokt gisteren :P
En ik heb s' avonds geslapen als een baksteentje :')
Volgend jaar ben ik er zeker terug bij!
Groetjes de belg :W
 
Bedankt voor de leuke dag! Weer een paar nieuwe mensen leren kennen en heb me ingeschreven op de supermotorijschool. Ben benieuwd!
Heb er weer een 500km bijgeklokt gisteren :P
En ik heb s' avonds geslapen als een baksteentje :')
Volgend jaar ben ik er zeker terug bij!
Groetjes de belg :W
Bedankt voor je komst!!! En misschien tot volgend jaar?
 
Jullie bedankt voor de mooie dag! Toen jullie net wegreden kwam er net politie aan om te vragen wie het organiseerd.. Maar dat wisten we natuurlijk niet.. :W
Ik zag het, maar ik vond het wel best. Ze kwamen ff interessant doen denk.
 
Was een vette meeting! Volgend jaar zeker weer!

Graag gedaan, wel heel thuis gekomen??
Na een romantisch diner bij de Mc Donald's zijn we maar heel saai over de snelweg terug naar huis gereden. Het was inmiddels al laat.
Nogmaals bedankt voor jullie hulp!
 
Staat op facebook een oproep aan degene die de vergeten vlag meegenomen heeft....witte SUV met aanhanger....

Blade?
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan