kan een monster 600 blok onder een 748?

200sx

Rookie
9 jun 2012
2
0
kan je in een 748 een andere overbrenging steken zodat die meer geschikt is voor dagelijks gebruik?
 
Laatst bewerkt:
wat een onzin, voor de moeite kun je beter een cursus of een circuitdag doen en fatsoenlijk leren rijden.

beetje posergedrag, wel de looks, maar niet de ballen om te staan voor wat je wil uitstralen?
 
Laatst bewerkt:
Waarom zou je in hemelsnaam dat blok gaan verkopen en er een 600 weer onder hangen :? :? :?

Snap dit echt niet, ben ook geen hele sportieve rijder maar laat wel gewoon het 916 blok onder de 916 zitten.....
 
Bij Ducati kon in de tijd van de 748 en 600 supsp/monster redelijk veel worden uitgewisseld, maar ik denk dat dit toch een behoorlijke ingreep zal worden.
Je wilt van een watergekoelde vierklepper met uitlaatsysteem onder de kont en enkelzijdige achterbrug naar een luchtgekoelde tweeklepper met uitlaten opzij en normale achterbrug.

En helemaal los daarvan: wil je de motor zelf helemaal verslijten? Zo niet, hoe denk je hem met een dergelijke downgrade ooit nog te kunnen verkopen?
 
Laatst bewerkt:
Wooooow?

"Aangezien ik net 2K tegen het blok aan heb gegooid vind ik het slim om deze nu weg te doen."

Achja, het strookt wel met het idee om een 600 blok in je motor te vrotten.

Het is allebei onnozel.
 
Ben wel eens benieuwd naar de advertentie voor verkoop van het blok......

- heb hier een 748 blok. Heeft net voor 2200 euro om de kont gehad

- oke, fiets met schade en niet te repareren?

- nee, wil een lichter blok onder de 748

- :? :? :? :? :?



Jonguhh ruil die 748 dan in op een 600 SS ipv die 748 te verknallen
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan