Suzuki V-Twin voorjaars rit 2014 'geen gejank'

Status
Niet open voor verdere reacties.

Daan72

MF veteraan
3 sep 2010
2.839
14
Mijdrecht
Suzuki V-Twin voorjaars rit







Wat
Een rit voor alle Suzuki twin's, Sv650/1000N/S, TL1000S/R, DL650/1000 en ook de SVF650.
het word hopelijk een mooie rit, met goed weer.
uiteraard een 2 of 3 tal stops waarvan enkele bij een terrasje.

Wanneer

De rit staat voorlopig gepland op 13 April.
We verzamelen om 12:00

Mocht het slecht weer zijn kunnen we het ook de 20e (week daarop) proberen.

Waar

Startlocatie is 'T Wapen van Bunnik, Bunnik
SVritverzamelplaats_zps701710ee.png


Wie

Daan72 (+1ovb)
Benniez
Masja +1
DennyzfR6
V-twin Kevin
pinpoint
Zen_78
Oxi
Tankiej
Gee123
Bboy89
akin030
Deeski
Tim Gladius
bartjuh29
GKHN

Tot slot

Kom met een (redelijk) volle tank.
Zorg voor vertrek dat alle verlichting werk en de banden de juiste spanningen hebben.
Vergeet verder geen geld mee tenemen voor de lunch en je motor papieren voor het geval dat oom agent ons wat vragen wil stellen.

Tot dan​

Deelname aan deze meeting en rit is geheel op eigenrisico, ik ben nergens voor aansprakelijk te stellen.
 
Laatst bewerkt:
misschien moet ik even een poll openen.
datum maakt mij vrij weinig uit, afgezien van het feit dat ik alleen op een zondag kan.
 
Wat leuk! Ik doe mee! Mn vriend heeft ook een gladius dus die zal ook meerijden.
Mijn voorkeur gaat wel uit naar zo spoedig mogelijk. Ik ben nl zwanger en die buik begint al aardig in de weg te zitten. Dus hoe langer het wordt uitgesteld, des te groter de kans is dat ik alsnog niet mee kan.
 
Leuk initiatief Daan!

Ik ben er uiteraard ook bij. Wil die pijpen van jouw streetfighter wel eens horen brullen. Zal een maatje van mij met een TL ook proberen mee te nemen (hij is hier niet actief).

Ik wil ook wel met navigatie rijden als het moet :Y
 
Ik zou zeggen spam het ook in de andere topics *O*

Datum maakt mij in principe niet uit. Jammer dat je in de polls hier niet meerdere opties aan kan vinken.

Ideetje voor een route misschien?
Loading...

Heb in de N, S en SVF topics al wat geplaats zal nu even langs de sv1000 gaan.
DL en tL ook alvast doen??
wil je meer opties in de zin van later in de maand??

en route ziet er gaaf uit, lekker centraal.
bekend mee?
 
Heb in de N, S en SVF topics al wat geplaats zal nu even langs de sv1000 gaan.
DL en tL ook alvast doen??
wil je meer opties in de zin van later in de maand??

en route ziet er gaaf uit, lekker centraal.
bekend mee?
nee ik hoef niet meer opties qua datum, maar ik bedoel dat je maar 1 vinkje kan plaatsen in de polls op MF. Ik kan iedere datum die je opnoemt en zou ze dus allemaal aan willen vinken ;) Dan kun je makkelijker zien op welke dag de meeste mensen kunnen ;)

Dennis (Dionysius) maakte altijd gebruik van meeting-manager.nl. Is misschien een idee om dat ook even op te nemen in de OP?

Route ben ik niet bekend mee, maar ziet er wel leuk uit toch? Ik heb binnenkort érg veel vrije tijd (tot en met september geen school meer :X) en zal bij beter weer deze route eens gaan verkennen :Y
 
nee ik hoef niet meer opties qua datum, maar ik bedoel dat je maar 1 vinkje kan plaatsen in de polls op MF. Ik kan iedere datum die je opnoemt en zou ze dus allemaal aan willen vinken ;) Dan kun je makkelijker zien op welke dag de meeste mensen kunnen ;)

Dennis (Dionysius) maakte altijd gebruik van meeting-manager.nl. Is misschien een idee om dat ook even op te nemen in de OP?

Ja dat is wel een strak plan, ga ik me even in verdiepen :Y
route ziet er idd goed uit was al iemand in het N topic die ook al aangaf wat routes op voorraad te hebben.
 
Ik werd getipt door Zen_78 en heb er ook zin in. :Y

Helaas kunnen we niet veel dagen, maar hebben wel ieder een Suzuki V-twin en moeten we maar net geluk hebben dat het 6 april wordt. ;)
 
Laatst bewerkt:
Bij mij is het fout gegaan bij hef aanmelden. Ik krijg het niet meer gewijzigd. Ik kan in ieder geval alle zondagen, al worden de laatste twee twijfelachtig. Kan iemand dit wijzigen? Thnx!
 
Ik werd getipt door Zen_78 en heb er ook zin in. :Y

Helaas kunnen we niet veel dagen, maar hebben wel ieder een Suzuki V-twin en moeten we maar net geluk hebben dat het 6 april wordt. ;)

iedereen kan dan dus ziet er goed uit.


Bij mij is het fout gegaan bij hef aanmelden. Ik krijg het niet meer gewijzigd. Ik kan in ieder geval alle zondagen, al worden de laatste twee twijfelachtig. Kan iemand dit wijzigen? Thnx!

gewijzigd, hoop dat het tegen die tijd nog een beetje gaat.
 
Leuk initiatief! Kunnen we eindelijk het resultaat zien van je werk.
Ook aangemeld. Heb inmiddels een navigatie en kan voor/midden/achter rijden.
Eventueel kan ik ook iets doen voor een route, maar dan wordt het meer regio Zwolle (zijn ook wat dijkjes).

*duimt dat de voorjaarsmeeting een warm zonnetje krijgt*
 
Aangemeld! Lijkt me tof om mee te gaan *D

Leuk initiatief! Kunnen we eindelijk het resultaat zien van je werk.
Ook aangemeld. Heb inmiddels een navigatie en kan voor/midden/achter rijden.
Eventueel kan ik ook iets doen voor een route, maar dan wordt het meer regio Zwolle (zijn ook wat dijkjes).

*duimt dat de voorjaarsmeeting een warm zonnetje krijgt*

Leuk dat jullie er bij zijn heren.
[indekken]m'n motor zal bij zijn maar 100% af zal hij waarschijnlijk nog niet zijn[/indekken] :P

wanneer er een datum is open ik denk een nieuwe poll om te kijken welke regio het best uitkomt.
maar ben blij om te horen dat je eventueel wel voor/midden/achter rijder wil zijn.

misschien het slimst om iemand die de route kent voor te laten rijden, iemand met navigatie in het midden en dan rij ik wel achter op.
want de hele rit achter mij aan rijden is misschien niet het beste voor je gehoor :/
 
Ik zou zeggen spam het ook in de andere topics *O*

Datum maakt mij in principe niet uit. Jammer dat je in de polls hier niet meerdere opties aan kan vinken.

Ideetje voor een route misschien?
Loading...

Ook niet te ver voor mij, ziet er leuk uit!

Afgelopen jaar ook geweest dus als ik kan ben ik er dit jaar ook gewoon bij :]
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan