Triumph Speed Triple topic deel 42

Status
Niet open voor verdere reacties.
Moge!

Heeft er iemand ooit een Ventura Bagage systeem op een S3 uit 2010 gehad met Arrows en R&G TailTidy? ik las ergens dat dat niet past.

Ik ben namelijk op zoek naar een beetje bagage systeem voor mn Noordkaap tripje komende Juni

De enige waarvan ik weet dat hij zo'n systeem heeft is losbol maar die heb ik al rrn poos niet gezien op het forum
Hij heeft wel een onderlangse pijp dus dan past t altijd :)
 
Ik heb een bagagerek van sw-motech met een quiklock bovenplaat hier kan ik een bagage rol op monteren, het maakt niet uit wat voor uitlaat je op de Speed heb.



De enige waarvan ik weet dat hij zo'n systeem heeft is losbol maar die heb ik al rrn poos niet gezien op het forum
Hij heeft wel een onderlangse pijp dus dan past t altijd :)
 
Zo net weer een tandartsje gespeelt met de achterband van de triple :P Gaatje gevuld. Daar zat een stalen haartje in van een straatveegmachine, gemeen dun en scherup. Ja dat was weer bloedende vingers voordat ik klaar was |(
Had vooraf gechecked of ik alles had, plakkers, lijm zelfs 2x. Alleen de ene was leeg en de andere hard B|

Toen had ik de band er al af en alle winkels waren al dicht. Kon trouwens toch nergens heen, de Speed kreupel (op een wiel) dus geen vervoer. Gelukkig had de Chinese Toko hier tegenover bandenplak spullen :} Dus toch kunnen fixen.

Zo weer met een gerust hart oppad morgen. Maar wat stuurt dat zwaar een te zachte achterband :( Gelukkig dat dat nu weer anders is *D


:W
 
:W
Moggel @ all

Zo net weer een tandartsje gespeelt met de achterband van de triple :P Gaatje gevuld. Daar zat een stalen haartje in van een straatveegmachine, gemeen dun en scherup. Ja dat was weer bloedende vingers voordat ik klaar was |(
Had vooraf gechecked of ik alles had, plakkers, lijm zelfs 2x. Alleen de ene was leeg en de andere hard B|

Toen had ik de band er al af en alle winkels waren al dicht. Kon trouwens toch nergens heen, de Speed kreupel (op een wiel) dus geen vervoer. Gelukkig had de Chinese Toko hier tegenover bandenplak spullen :} Dus toch kunnen fixen.

Zo weer met een gerust hart oppad morgen. Maar wat stuurt dat zwaar een te zachte achterband :( Gelukkig dat dat nu weer anders is *D


:W
:? Heb je m gewoon met een bandenplak setje gemaakt ?!?!? Duidelijk dat je daar meer hebt aan een off road.
 
$(KGrHqNHJC8E7BcvhJiRBO028uEbFQ~~60_12.JPG



...erg lang over lopen dubben, en denken...
...maar vanochtend toch eentje besteld...

...denk dat het toch een soort van moderner staat, zo'n wit LED-ding ipv die dikke donkerrode verlichtingsunit die er nu in zit...





...denk ik... :/



...wordt het zoiets dus...


full
 
Laatst bewerkt:
[afbeelding]


...erg lang over lopen dubben, en denken...
...maar vanochtend toch eentje besteld...

...denk dat het toch een soort van moderner staat, zo'n wit LED-ding ipv die dikke donkerrode verlichtingsunit die er nu in zit...





...denk ik... :/



...wordt het zoiets dus...


[afbeelding]


Staat heel aardig Ron :Y

Nu nog die knippers.....
 
...nee..., geen LED-knippers...
...past niet bij het old-skool karakter van 't ouwe ding... ;)
 
...op de Sportboxer werkelijk bizar felle LED-knippers...

...'n origineel BMW-artikel..., maar helaas met een prijs van ruim 35 Euro per stuk ook redelijk aan de dure kant, en dan kwamen daar de kabeltjes nog bij... :/

...wel mooi spul echter ; gewoon plug & play en geen gezeur met extra weerstandjes enzo...

full
 
Laatst bewerkt:
...op de Sportboxer werkelijk bizar felle LED-knippers...

...'n origineel BMW-artikel..., maar helaas met een prijs van ruim 35 Euro per stuk ook redelijk aan de dure kant, en dan kwamen daar de kabeltjes nog bij... :/

...wel mooi spul echter ; gewoon plug & play en geen gezeur met extra weerstandjes enzo...

[afbeelding]
Beter iets meer kwijt en gewoon goed ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan