Triumph Speed Triple topic deel 42

Status
Niet open voor verdere reacties.
Han heeft zo'n voorgevoel...:

Mijn bescheiden mening... veel mooier die originele vooral bij jouw type!
Ik heb zo'n gevoel dat je witte achterlicht na een tijdje weer op MP staat ;)

...we zullen zien... :/


...maar..., ik heb die hele handel vooraf aan de binnenkant van mijn ogen bekeken, en ik denk dat het wel goed staat, zo'n (in ruste) wit achterlicht...

...tis nu een teveel aan kleurtjes bij elkaar...

...want zwart/wit/geel/rood/groen...
 
Ronny Boy was ook on tour...:

vandaag naar alphen aan de rijn gekacheld.. was echt prima weer, niet koud, zonnig..wat een mazzel, goed dagje uitgezocht

...nou..., 'k vond het toch nog wel vrij fris...
...rond de 220 kilometer weggetokkeld vanmiddag..., maar best koude jatten...



...het verhaal van vanmiddag :


...omdat ik vandaag een vrije dag had genomen (...), de Triple door de idiote hoeveelheden pekel gejakkerd, en uiteindelijk in Amersfoort uitgekomen... :/

...heen wind tegen, en dus akelig koude klauwen ; want zomerhandschoenen geven niet zo heel veel warmte met deze temperaturen...

...terugweg de wind mee, en daarom gelijk een stuk beter te behappen...



...Amersfoort is natuurlijk de BMW-boer, en bij diezelfde makkers natuurlijk de vers geïntroduceerde toerboxer met de waarachtig vloeistof gekoelde koppen...

...toen ons 3 jaar geleden onze huidige toerboxer daar nieuw kochten, lag het in de lijn der verwachtingen om nu dan zo'n beetje weer een nieuwe in bestelling te geven..., maar goed..., een ex-werkgever heeft danig roet in het eten gegooid..., U kent het verhaal...

...want ik ben maar van mening : geen werk, dan ook een beetje pas op de plaats maken, en niet heel nonchalant maar FF een fiets van een duizendje of 24 aanschaffen...

...toch...?!

...maar..., je zelf lekker maken in deze sombere tijden kan soms ook een soort van therapeutisch werken ; hoe frustrerend het aan de andere kant ook kan zijn... B|



...ik denk...'k zet maar FF een beetje leuk voor de deur... ;)
d04Februari2014aTripletoertjeAmersfoort.jpg




...en in de Bergstraatse-snoepwinkel die nieuwe Ebbenhoutenkleur staan te bewonderen...
...mooi, mooi, mooi !...

...wel enorm besmettelijk die kleur..., want een vette vinger wegvegen, wordt gelijk een vettige streep in de lak...

...ook leuk (vind ik) dat is die nieuwe, en dan vooral matblauwe GS-Adventure...!
...ik zeg : 'n fris kleurtje !!...



vette vinger, wordt dus een vette streep
d04Februari2014dTripletoertjeAmersfoortbnieuweRT.jpg




maar wel gewoon chique ! (sorry voor de matige foto)
d04Februari2014dTripletoertjeAmersfoort.jpg




...en op de koffietafel ipv gevulde koek en dampende zopie, een fraai staaltje pijpwerk ( :/ ), want best fraai zo'n katalysatorloos stuk buis tbv van de wasserboxer...

...ongetwijfeld ook met een akelig 'fraai' prijskaartje...



mooi !
d04Februari2014eTripletoertjeAmersfoorta.jpg





...morgen het 3-pittertje maar FF ontpekelen..., tis gelukkig allemaal droog spul, dus je wrijft het er zo vanaf...
...maar wat een achterlijke hoeveelheden pekel zeg..., alsof er tussen nu en aankomend weekend een nieuwe ijstijd verwacht wordt...

...compleet van de pot gerukt !...

...vanmiddag bijvoorbeeld in het centrum van Harderwijk ; gewoon hele hompen zoute zooi lagen nog op het wegdek...!

...en het was daar een graad of 8...!!

...stelletje mafkezen... B|
 
...nou..., 'k vond het toch nog wel vrij fris...
...rond de 220 kilometer weggetokkeld vanmiddag..., maar best koude jatten...



...het verhaal van vanmiddag :


...omdat ik vandaag een vrije dag had genomen (...), de Triple door de idiote hoeveelheden pekel gejakkerd, en uiteindelijk in Amersfoort uitgekomen... :/

...heen wind tegen, en dus akelig koude klauwen ; want zomerhandschoenen geven niet zo heel veel warmte met deze temperaturen...

...terugweg de wind mee, en daarom gelijk een stuk beter te behappen...



...Amersfoort is natuurlijk de BMW-boer, en bij diezelfde makkers natuurlijk de vers geïntroduceerde toerboxer met de waarachtig vloeistof gekoelde koppen...

...toen ons 3 jaar geleden onze huidige toerboxer daar nieuw kochten, lag het in de lijn der verwachtingen om nu dan zo'n beetje weer een nieuwe in bestelling te geven..., maar goed..., een ex-werkgever heeft danig roet in het eten gegooid..., U kent het verhaal...

...want ik ben maar van mening : geen werk, dan ook een beetje pas op de plaats maken, en niet heel nonchalant maar FF een fiets van een duizendje of 24 aanschaffen...

...toch...?!

...maar..., je zelf lekker maken in deze sombere tijden kan soms ook een soort van therapeutisch werken ; hoe frustrerend het aan de andere kant ook kan zijn... B|



...ik denk...'k zet maar FF een beetje leuk voor de deur... ;)
[afbeelding]



...en in de Bergstraatse-snoepwinkel die nieuwe Ebbenhoutenkleur staan te bewonderen...
...mooi, mooi, mooi !...

...wel enorm besmettelijk die kleur..., want een vette vinger wegvegen, wordt gelijk een vettige streep in de lak...

...ook leuk (vind ik) dat is die nieuwe, en dan vooral matblauwe GS-Adventure...!
...ik zeg : 'n fris kleurtje !!...



vette vinger, wordt dus een vette streep
[afbeelding]



maar wel gewoon chique ! (sorry voor de matige foto)
[afbeelding]



...en op de koffietafel ipv gevulde koek en dampende zopie, een fraai staaltje pijpwerk ( :/ ), want best fraai zo'n katalysatorloos stuk buis tbv van de wasserboxer...

...ongetwijfeld ook met een akelig 'fraai' prijskaartje...



mooi !
[afbeelding]




...morgen het 3-pittertje maar FF ontpekelen..., tis gelukkig allemaal droog spul, dus je wrijft het er zo vanaf...
...maar wat een achterlijke hoeveelheden pekel zeg..., alsof er tussen nu en aankomend weekend een nieuwe ijstijd verwacht wordt...

...compleet van de pot gerukt !...

...vanmiddag bijvoorbeeld in het centrum van Harderwijk ; gewoon hele hompen zoute zooi lagen nog op het wegdek...!

...en het was daar een graad of 8...!!

...stelletje mafkezen... B|

had je wel effe een bakkie kunnen doen :Y



en je hebt gelijk er ligt hier echt veel te veel witte zooi op de weg :r
 
Laatst bewerkt:
...stukje snelweg rondom Leusden/Amersfoort, compleet wit vanmiddag...
...toch te gek voor woorden ?!...
 
...nou..., 'k vond het toch nog wel vrij fris...
...rond de 220 kilometer weggetokkeld vanmiddag..., maar best koude jatten...



...het verhaal van vanmiddag :


...omdat ik vandaag een vrije dag had genomen (...), de Triple door de idiote hoeveelheden pekel gejakkerd, en uiteindelijk in Amersfoort uitgekomen... :/

...heen wind tegen, en dus akelig koude klauwen ; want zomerhandschoenen geven niet zo heel veel warmte met deze temperaturen...

...terugweg de wind mee, en daarom gelijk een stuk beter te behappen...



...Amersfoort is natuurlijk de BMW-boer, en bij diezelfde makkers natuurlijk de vers geïntroduceerde toerboxer met de waarachtig vloeistof gekoelde koppen...

...toen ons 3 jaar geleden onze huidige toerboxer daar nieuw kochten, lag het in de lijn der verwachtingen om nu dan zo'n beetje weer een nieuwe in bestelling te geven..., maar goed..., een ex-werkgever heeft danig roet in het eten gegooid..., U kent het verhaal...

...want ik ben maar van mening : geen werk, dan ook een beetje pas op de plaats maken, en niet heel nonchalant maar FF een fiets van een duizendje of 24 aanschaffen...

...toch...?!

...maar..., je zelf lekker maken in deze sombere tijden kan soms ook een soort van therapeutisch werken ; hoe frustrerend het aan de andere kant ook kan zijn... B|



...ik denk...'k zet maar FF een beetje leuk voor de deur... ;)
[afbeelding]



...en in de Bergstraatse-snoepwinkel die nieuwe Ebbenhoutenkleur staan te bewonderen...
...mooi, mooi, mooi !...

...wel enorm besmettelijk die kleur..., want een vette vinger wegvegen, wordt gelijk een vettige streep in de lak...

...ook leuk (vind ik) dat is die nieuwe, en dan vooral matblauwe GS-Adventure...!
...ik zeg : 'n fris kleurtje !!...



vette vinger, wordt dus een vette streep
[afbeelding]



maar wel gewoon chique ! (sorry voor de matige foto)
[afbeelding]



...en op de koffietafel ipv gevulde koek en dampende zopie, een fraai staaltje pijpwerk ( :/ ), want best fraai zo'n katalysatorloos stuk buis tbv van de wasserboxer...

...ongetwijfeld ook met een akelig 'fraai' prijskaartje...



mooi !
[afbeelding]




...morgen het 3-pittertje maar FF ontpekelen..., tis gelukkig allemaal droog spul, dus je wrijft het er zo vanaf...
...maar wat een achterlijke hoeveelheden pekel zeg..., alsof er tussen nu en aankomend weekend een nieuwe ijstijd verwacht wordt...

...compleet van de pot gerukt !...

...vanmiddag bijvoorbeeld in het centrum van Harderwijk ; gewoon hele hompen zoute zooi lagen nog op het wegdek...!

...en het was daar een graad of 8...!!

...stelletje mafkezen... B|


Weer een lekker stukje gereden en dichtbij geweest
 
Dat zout blijft maar beperkte tijd goed schijnt het.
En na alle kritiek van de afgelopen winters dat ze het niet konden behappen zullen ze wel flink hebben ingeslagen.
Dus wat doe je nu met een overschot aan strooizout? Lekker rond Amersfoort op de weg mikken blijkbaar ;)
 
:W
Moggel @ all:? Heb je m gewoon met een bandenplak setje gemaakt ?!?!? Duidelijk dat je daar meer hebt aan een off road.

:$ jahaaa.

maar niet de band van de velg gehaalt hoor? Daar voor gebruik ik een schop, 3 schroevendraaiers en een velgrandbeschermer :Y

Dus eerst gaatje zoeken, band van de velg, van binnen schuren en plakkert erop. Tenslotte band weer terug aan de goede kant van de velg. Klaar!

Bijna geen bedrijf die motorbanden plakt dus je moet wat. Bovendien val je er 3 kg vanaf. Tis wel zweten dat vechten met zo'n band. Volgende keer maar weer Michelins kopen, die floepen er op en af *O*


nee :N zie je niks van


_O- _O- _O-


echt een handige donder die sua je kan wel voor je zelf beginnen :+


Doe het liever niet maar je hebt niet altijd een keus...

Trouwens de band was niet erg lek, alleen maar onderaan!


:W
 
:$ jahaaa.

maar niet de band van de velg gehaalt hoor? Daar voor gebruik ik een schop, 3 schroevendraaiers en een velgrandbeschermer :Y

Dus eerst gaatje zoeken, band van de velg, van binnen schuren en plakkert erop. Tenslotte band weer terug aan de goede kant van de velg. Klaar!

Bijna geen bedrijf die motorbanden plakt dus je moet wat. Bovendien val je er 3 kg vanaf. Tis wel zweten dat vechten met zo'n band. Volgende keer maar weer Michelins kopen, die floepen er op en af *O*_O- _O- _O-Doe het liever niet maar je hebt niet altijd een keus...

Trouwens de band was niet erg lek, alleen maar onderaan!


:W
Lekker klusje inderdaad, maar je moet wat op dat eiland !!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan