Is dit nog te repareren?

DeJaap

MF'er
26 jul 2010
81
0
Zwolle
Twee weken terug kwam ik er achter dat mijn uitlaat een gat had. En daarom heb ik een afspraak gemaakt bij lasklus om dit te fixen.

Nu heb ik daarom de uitlaat net van m'n motor afgehaald. En nu ziet het er toch wat vervelender uit dan ik eerst dacht.

Nou, voordat ik die uitlaat helemaal naar lasklus zeul vraag is me af, is dit nog te fixen? Of moet ik op zoek naar iets vervangends?

nYUChft.jpg
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Het lijkt zo op de foto nog goed herstelbaar. Het overschuifstukje na de las is knetter verrot, maar de las zal waarschijnlijk nog meer dan genoeg "vlees" hebben om hier weer een nieuw overschuifstukje aan te lassen.
De rest lijkt nog redelijk goed op de foto, dus ik zou Lasklus erover laten beslissen.

Aan de linkerpijp is zo te zien ook al aan gelast. Je ziet het wel vaker dat juist bij de overgangen het zaakje verrot is, terwijl de rest nog wonderbaarlijk goed is. Ik zou zo vanaf de foto zeggen van doen.
 
Het lijkt zo op de foto nog goed herstelbaar. Het overschuifstukje na de las is knetter verrot, maar de las zal waarschijnlijk nog meer dan genoeg "vlees" hebben om hier weer een nieuw overschuifstukje aan te lassen.
De rest lijkt nog redelijk goed op de foto, dus ik zou Lasklus erover laten beslissen.

Aan de linkerpijp is zo te zien ook al aan gelast. Je ziet het wel vaker dat juist bij de overgangen het zaakje verrot is, terwijl de rest nog wonderbaarlijk goed is. Ik zou zo vanaf de foto zeggen van doen.

Super. Dat is mooi nieuws. Zeker na al dat harde werk om dat kreng van m'n motor af te krijgen.

Wiens idee het was om die bouten ZO vast te zetten.... Dank je wel...
 
Terug
Bovenaan Onderaan