Carbvraag,passing naald in proeierbuis

jerryt

MF veteraan
14 aug 2005
23.418
57
Heb een Huskie TE610SM (1992) erbij gekocht,start wat moeilijk(was de prijs ook naar)heb de carb even uit elkaar.Valt me op dat de gaschuifnaald behoorlijk ruim in de sproeierbuis valt,zou verklaren dat hij daarom vlot verzuipt.Neem dat daar geen ruimte tussen hoort? O-)
Je kunt hem nu zijdelings heen en weer bewegen,maar een nieuw setje bestellen?

Gr.Gerard
 
Volgens mij zit daar dezelfde carb o als mijn LC4. Je stelt het stationair dmv een tapse schroef tegen de onderzijde van de gasschuif te draaien. Deze gasschuif wil daar wel eens uitslijten, waardoor hij stationair te langzaam draait. Mss hebben ze om dat te compenseren de CO wel omhoog geschroefd.
 
Volgens mij zit daar dezelfde carb o als mijn LC4. Je stelt het stationair dmv een tapse schroef tegen de onderzijde van de gasschuif te draaien. Deze gasschuif wil daar wel eens uitslijten, waardoor hij stationair te langzaam draait. Mss hebben ze om dat te compenseren de CO wel omhoog geschroefd.

Okee,zal dat even bekijk,ik begrijp dus dat deze gasschuifnaald er wel weer in kan? O-)
Eens kijken of we het vliegwiel er af krijgen,de magneten willen bij dit type nog wel eens loslopen en dan is de voorontsteking niet goed.Moet het vliegwiel er af,maarja,waar haal ik nu weer een vliegwieltrekker weg(33x1.5 maat)?
Dat zou het slecht starten en onregelmatig stationair draaien ook kunnen verklaren.
Is ook wel weer eens leuk dit,weer wat anders dan lassen/buigen en plaatwerken.
 
Dan zijn ze er al mee aan het prutsen geweest waarschijnlijk en kun jij nu dus de rotzooi van een ander op gaan knappen en zoek je jezelf vaak rot waar het probleem nu eigenlijk zit omdat ze zonder te weten wat ze doen maar ergens aan gaan lopen kloten.
Ik heb daar zo'n hekel aan :(
 
Okee,zal dat even bekijk,ik begrijp dus dat deze gasschuifnaald er wel weer in kan? O-)
Eens kijken of we het vliegwiel er af krijgen,de magneten willen bij dit type nog wel eens loslopen en dan is de voorontsteking niet goed.Moet het vliegwiel er af,maarja,waar haal ik nu weer een vliegwieltrekker weg(33x1.5 maat)?
Dat zou het slecht starten en onregelmatig stationair draaien ook kunnen verklaren.
Is ook wel weer eens leuk dit,weer wat anders dan lassen/buigen en plaatwerken.


EasyParts.nl - Vliegwieltrekker BUZZETTI M33x1.5 Motoplatt/ Fensa - Vliegwieltrekkers
 
Terug
Bovenaan Onderaan