Gestolen en terug: offroad Suzuki DR350

Paisley

MF veteraan
28 jul 2008
2.253
0
Inmiddels weer terecht.


Mijn offroad motortje Suzuki DR350 is vrijdag 7 feb uit het centrum van Leeuwarden gejat
Kenteken MN-84-LD

Als iemand iets heeft vernomen, dan hoor ik het graag!

1546340_406410176162503_938509173_n.jpg
 
Laatst bewerkt door een moderator:
'Gestolen Suzuki DR350' > 'Gestolen uit Leeuwarden: offroad Suzuki DR350'
 
Jezus meid, wie flikt zoiets nou?


Ik heb er lang over nagedacht en moet tot de conclusie komen dat ik er echt geen hol van snap :Z
Op klaarlichte dag, uit het centrum. Ik moet nog even goed research doen bij buurtbewoners, want het moet toch iemand opgevallen zijn dat ze een motor staan in te laden in een drukke straat?

sOchtends toen ik naar mijn werk reed, stond hij er nog. Misschien maar goed ook, dat ik met mijn wegmotor weg was. Anders hadden ik wellicht aangifte moeten doen van twee gestolen motorfietsen.
 
Wat je vaak ziet is dat ie in de buurt gedumpt is. Pak de fiets en rij alles af. Kijk in boxen onder flats, in parkjes en stuiken. Vraag alle krantenjongens of ze wat gezien hebben, en pizzakoeriers etc. Jonge knapen die overal komen. Geef ze een papiertje met je emailadres of telefoonnummer.
 
Laatst bewerkt:
Hangjongeren van de buurt een A4tje geven en zeggen 100 euro voor de vinder.
Wedden dat ze als zotten gaan zoeken voor je ;)
Jeugd is altijd te motiveren voor geld.

Jaren terug kennis ook gedaan op mijn advies, motor was diezelfde dag nog gevonden 15 km verderop.
Gassies hebben overal vriendjes die ook weer vriendjes die allemaal de hele dag op straat leven en dus overal ogen hebben en alle plekjes kennen.

Pak je voordeel ;)
 
Laatst bewerkt:
Het was gisteren net in het nieuws, dat in Leeuwarden met name in 1 wijk veel ingebroken wordt en aangezien inbrekers vaak in hun eigen buurt zijn, zou ik daar eens gaan rondneuzen, er zijn daar al meer motoren teruggevonden, waarmee het tuig ging Joyriden. Slechtste buurt meer veel criminaliteit schijnt Schieringen te zijn volgens het AD.
 
Laatst bewerkt:
'Gestolen uit Leeuwarden: offroad Suzuki DR350' > 'Gestolen en terug: offroad Suzuki DR350'
 
Terug
Bovenaan Onderaan