Wie heeft mijn oude motorfiets

vfr 1991 model L mod.
superbike stuur opgezet .zit fantastisch.dus dat rijdt relaxed.
vang wat meer wind op de kop,maar ach.
cb is een f2 model uit 1978.zit een k7 cb blok in.ori. zwarte blok gaan we nakijken.
met unieke supertrapp uitlaat. jawel.maar is nog in de opbouw fase .begonnen met een berg schrot en enkel knap frame.
mzzl.
 
Had er bijna zo een eens gekocht, zonder duo sitje en heb er nog een zwak voor..........maar doe het niet.
Molenaar heeft vaak mooie ik kijk er dan wel ff naar.




full
 
Laatst bewerkt:
He dit is een leuke topic, ga mijn motorfietsen welke ik heb en welke ik had ook posten.

Is het een idee om in het beginscherm een overzicht te maken met de motorfietsen per merk/type en dan een melding als je vorige eigenaar nog niet gevonden is maar ook als deze wel gevonden is etc, etc.

Dan houden we het hier overzichtelijk namelijk.

Stefan
 
He dit is een leuke topic, ga mijn motorfietsen welke ik heb en welke ik had ook posten.

Is het een idee om in het beginscherm een overzicht te maken met de motorfietsen per merk/type en dan een melding als je vorige eigenaar nog niet gevonden is maar ook als deze wel gevonden is etc, etc.

Dan houden we het hier overzichtelijk namelijk.

Stefan

Leuk idee, geen idee hoe je dat doet.

Ik hou je niet tegen :}
 
Ik kan jouw OP niet aanpassen, maar zal van het weekend ff foto inscanen en dan een opzet maken wat ik in gedachte heb. Dit mag natuurlijk aangepast worden.....
 
Zou wel eens willen weten wie mijn Z1000 Z1-R nu heeft.
Via RDW gezien dat hij sinds Augustus 1991 op naam staat van de huidige eigenaar.

Zou leuk zijn te zien hoe hij er nu uit ziet.

Kenteken ZH-56-47.

Ex collega van mij heeft tot vorig jaar de ZH-56-46 (ook een Z1-R) gehad, totaal omgebouwd Turbo apparaat nu.

Ben bang dat de foto weer liggend is :(
full
 
Zou wel eens willen weten wie mijn Z1000 Z1-R nu heeft.
Via RDW gezien dat hij sinds Augustus 1991 op naam staat van de huidige eigenaar.

Zou leuk zijn te zien hoe hij er nu uit ziet.

Kenteken ZH-56-47.

Ex collega van mij heeft tot vorig jaar de ZH-56-46 (ook een Z1-R) gehad, totaal omgebouwd Turbo apparaat nu.

Ben bang dat de foto weer liggend is :(
[afbeelding]


Ja die foto is weer liggend, krijg het aan mijn nek.
 
Laatst bewerkt:
Kawa bestaat niet meer, de GS is naar het buitenland gegaan.
Gaaf leuk om te weten ben benieuwd waar de Suzuki heen gegaan is was mijn eerste dikke duizend met wat aanpassingen oa een brace onder de achterbrug gelast,puntbak en een Bakker uitlaat en natuurlijk het bekende sportstuurtje en de guiliari buddy erop.
 
Ik hoop voor je dat vorige eigenaren zich melden.

Even wat anders, niet om te zeuren: je rijdt rond met een illegaal kenteken, daar ben je je hopelijk van bewust...
Een M-kenteken MAG namelijk nooit op blauw, ook al is de fiets in kwestie (veel) ouder.
Je moet dit kenteken inleveren en omwisselen voor een zgn. 'historisch kenteken' dat vervolgens wèl op blauw mag.
Zeiksnor, ik weet het, maar dit kost je bij aanhouding minimaal 9 tientjes..! Jammer geld.
Bij ons in de regio worden de laatste tijd veel motoren en auto's voor hetzelfde "vergrijp" verbaliseerd, met name geïmporteerde klassiekers met een nieuw kenteken.

Just my two cents..

Goed om te weten.. Ik heb een MF-xx-xx kenteken in het blauw op m'n recentelijk aangeschafte fiets.

Hoe kun je zien dat ie naar het buitenland is gegaan?

Als ik het oude kenteken (MB-92-BV) van mijn GS1000 intik op rdw.nl, geeft ie/het aan dat er geen gegevens van zijn...

Mijn GS1000 rijdt ook in het buitenland rond, door mijzelf. ;)



www.vwe.nl

:)
 
Laatst bewerkt:
Hoe kun je zien dat ie naar het buitenland is gegaan?

Als ik het oude kenteken (MB-92-BV) van mijn GS1000 intik op rdw.nl, geeft ie/het aan dat er geen gegevens van zijn...

Mijn GS1000 rijdt ook in het buitenland rond, door mijzelf. ;)


Bij RDW, als je dan kijkt bij Status van het voertuig staat er een regeltje met geëxporteerd JA of NEE
 
Laatst bewerkt:
Heb ik toen ik vorig jaar uit Belgie kwam in Brabant op de vluchtstrook zien staan met pech.
 
De XH-32-02
GT 550 Suzuki.
Ik mis hem nog elke dag..


Is er niet meer :N :

Kenteken XH-32-02

Datum eerste toelating 02-05-1975(38,8 jaar)
Datum aanvang laatste tenaamstelling Niet geregistreerd
Datum eerste afgifte Nederland 02-05-1975(38,8 jaar)
Status kenteken Ongeldig

(betekent trouwens wel, dat hij pas ergens in de laatste 9 jaar beeindigd is...)
 
Laatst bewerkt:
Zal wel weer een bobine stuk geweest zijn....... :?
Verder was het wel een leuke fiets maar m´n huidige Kawa is veel leuker, remt alleen een stuk minder.
Maar ja, wie remt verliest :W

[afbeelding]


Zie het probleem al, een schijf te veel dus gewicht ik stoot de neus nog wel eens aan de tellers met een schijf.


full
 
Terug
Bovenaan Onderaan