Wie heeft mijn oude motorfiets

Je bent toch niet nog verder weg gaan wonen Marcel :? :+

Ik dacht de winter komt er aan, het wordt weer eens tijd om nog een poging te wagen.
Wie weet komt mijn oude fietsje nog een keer voorbij.
;)
 
Leuk topic.

Ik heb lang een Suzuki Savage gehad en ik ben wel eens benieuwd wie hem nu heeft, in welke conditie hij nu is en misschien wil ik er nog wel een paar kromme muntjes voor geven om hem terug te kopen:

mei20062.jpg


Hij heeft volgens het rdw nu 5 eigenaren gehad. Ik weet nog dat ik hem bij Safe (motorhandelaar in Rotterdam) kocht als importmotor en ik heb hem in 2009 verkocht. Ik neem aan dat ik daarom als tweede eigenaar te boek sta.
 
Grappig zo'n topic. Ben zelf nu met mijn 3e motor bezig (de Diversion). Mijn allereerste motor (VFR) heb ik nog in bezit (staat te koop, opknapper waar ik geen tijd meer voor heb) en de VF die ik tussendoor had was voor mij van Smuiger en ik heb hem weer verkocht aan Tomcat_.

De VFR heb ik gekocht van een man die (denk ik) niet op MF zit, mijn Diversion gekocht via mijn broer, ik gok dat die eigenaar ook niet op MF zit, al weet ik van de VFR de historie sinds 1996. Van de Diversion weet ik weinig als het om de historie gaat, ik heb hem zelf nu 1.5 a 2 jaar, eigenaar voor mij heeft 'm 3 jaar gehad. Van de VF vind ik het wel mooi dat-ie binnen MF is gebleven.

In mijn geval is het dus redelijk bekend :) Ik zal binnenkort even foto's opzoeken, en dan wil ik die wel posten voor het geval een voormalige eigenaar van mijn motoren dit leest :P
 
Je kan toch ook de RDW inschakelen? Die schrijft de huidige eigenaar aan en laat het vervolgens aan de eigenaar over om wel of geen contact met je op te nemen.
 
Zou zelf wel willen weten wat er is gebeurt met de RD350 die ik door omstandigheden moest verkopen. Had nog grootse plannen met die fiets en nu? Nu heb ik spijt.
 
Zou zelf wel willen weten wat er is gebeurt met de RD350 die ik door omstandigheden moest verkopen. Had nog grootse plannen met die fiets en nu? Nu heb ik spijt.

Het speurwerk wordt enigszins vergemakkelijkt wanneer je het kenteken hier plaatst.
 
Laatst bewerkt:
Geinig, nooit geweten dat RDW deze service heeft.
Misschien eens een paar knaken aan wagen.......
Ik ben toch benieuwd hoe het beestje er aan toe is.

:W
 
Geinig, nooit geweten dat RDW deze service heeft.
Misschien eens een paar knaken aan wagen.......
Ik ben toch benieuwd hoe het beestje er aan toe is.

:W

Je laat het hier nog weten Leo hoe het is afgelopen?
Wie weet komt hij ook nog bij je terug.
 
leuk topic...

Heb al sinds mijn 19e mijn A rijbewijs...in 2005 mijn eerste eigen motor gekocht bij Napoleon in Haelen een FZ750 uit 1989 grijs/antraciet, kenteken weet ik niet meer. Na twee jaartjes ongeveer deze ingeruild bij Rima Motoren in Haelen voor een Thunderace YZF1000r, grijs/zwart. Deze is, na een ongeluk in belgie ,opgekocht door een handelaar. later zag ik deze weer te koop staan. Ook hiervan weet ik het kenteken niet meer.
Van het verzekeringsgeld heb ik een Honda X11 gekocht bij Motor shop Margaten. helaas heb ik ook daarmee een ongeluk gehad in 2013...total loss... Toen heb ik een FJR gekocht van 2000 of 2001...een zwarte. deze beviel niet zo, te lomp. Dus deze geruild via ruilen.nl voor een CBR954RR 2001. De "ruiler" was van Gorigem. Deze heb ik nog steeds.
Daarbij heb ik nog een CBR1000F, voor als vriendin meegaat..een FZ750 die klaargemaakt word voor circuit en een Suzuki GS450L wat een projectje is..kentekens hieronder..



MY-27-PG
HONDA CBR1000 F 24-01-1998


MR-40-PNkenteken is voorgoed eraf..deze komt niet meer op de weg. Frame is vervangen door een kentekenloos frame.
YAMAHA FZ 750 24-04-1993


MG-ZJ-93
HONDA SC50; CBR900RR-FIREBLADE 03-08-2002


MG-48-XD kenteken is voorgoed eraf. deze komt ook niet meer op de weg
SUZUKI GS 450 L CHOPPER 17-06-1986

Foto's lukt niet zo 123...
 
Laatst bewerkt:
De voorlaatste motor, de Kawa GT550, is na 10 jaar nog steeds bij degene die de motor van mij kocht.

Alle andere oude motoren zijn gesloopt of uitgevoerd.
 
Laatst bewerkt:
Grappig zo'n topic. Ben zelf nu met mijn 3e motor bezig (de Diversion). Mijn allereerste motor (VFR) heb ik nog in bezit (staat te koop, opknapper waar ik geen tijd meer voor heb) en de VF die ik tussendoor had was voor mij van Smuiger en ik heb hem weer verkocht aan Tomcat_.

De VFR heb ik gekocht van een man die (denk ik) niet op MF zit, mijn Diversion gekocht via mijn broer, ik gok dat die eigenaar ook niet op MF zit, al weet ik van de VFR de historie sinds 1996. Van de Diversion weet ik weinig als het om de historie gaat, ik heb hem zelf nu 1.5 a 2 jaar, eigenaar voor mij heeft 'm 3 jaar gehad. Van de VF vind ik het wel mooi dat-ie binnen MF is gebleven.

In mijn geval is het dus redelijk bekend :) Ik zal binnenkort even foto's opzoeken, en dan wil ik die wel posten voor het geval een voormalige eigenaar van mijn motoren dit leest :P

Ter update, ik heb mijn VFR verkocht aan jwillems (MF'er dus), en een Diversion 900 gekocht van Ultimato :) Foto's... Van de 900 heb ik die nog niet echt, van de 600 wel.

12936548_911225658992757_1154395570843163800_n.jpg

Diversion 600 uit maart 1992

Koffer beugels zijn er in mijn bezit opgekomen. De 900 staat nu op de heftafel, daar moet eerst wat onderhoud aan gebeuren en in het voorjaar ga ik bekijken wat ik met de 600 ga doen.
 
Twee weken terug bij Nol Bikker op de koffie geest kom ik iemand tegen ( komt er ook meer ) maar raken aan de praat over een van mijn Z 1300 kawa's mijn eerste staat in Zaltbommel ik weet ook waar en moet er dit voorjaar eens langs, blijkt deze man bijna aan de overkant van de huidige bezitter te wonen.
Hij gaat ook voor mij kijken, dus hoor ik eerdaags wel het ea.
Ben benieuwd hoe de kawa dr bij staat?
 
Laatst bewerkt:
Oke, ik heb niet de hele motor terug maar een deel er van.
Ik zag dit kontje ongeveer twee jaar terug op MP staan maar was te laat,onlangs een advertentie op MP gezet en de huidige eigenaar reageerde dat hij het wel aan mij kwijt zou willen, het is nog in de staat van vroeger leuk om terug te hebben.
De kleurstelling en de strepen heb ik destijds 1976 samen met de spuiter gemaakt er is geen 2e van dus ik ben 100% zeker.
Wat moet je dr mee? kan je je afvragen? een stukje van mijn Kawasaki verleden terug dat krijg je op je oude dag HE?

full
 
Ik weet niet wie maar ik zag net in oss mijn vorige motor voorbij rijden (Ducati 748 bj 1999 carl fogarty wsbk 2001 replica).
Toch wel een beetje raar om de motor waar tien jaar ziel en zaligheid en veel poetsen ergernis en plezier inzit met een ander erop voorbij te zien rijden.
Tijden veranderen ben nu ook dolgelukkig met de cbr 600 rr. :Y
 
Ik weet niet wie maar ik zag net in oss mijn vorige motor voorbij rijden (Ducati 748 bj 1999 carl fogarty wsbk 2001 replica).
Toch wel een beetje raar om de motor waar tien jaar ziel en zaligheid en veel poetsen ergernis en plezier inzit met een ander erop voorbij te zien rijden.
Tijden veranderen ben nu ook dolgelukkig met de cbr 600 rr. :Y

Dat is dan wel weer geinig te lezen.
De motorfiets bestaat dus nog (hopelijk zag hij er ook nog goed uit)

In ieder geval twee (voor zover ik weet) fietsen van mij bestaan nog. Van één ken ik de eigenaar zelfs omdat deze ´m in 1992 van mij gekocht heb en nog steeds in bezit heeft volgens RDW.
De andere schijnt ergens ik Noord-Holland te zijn maar ken de eigenaar niet.

Waar ik de eigenaar van ken is ooit in het RTL4 nieuws geweest de avond voor de TT in een item over geluidscontròle richting Assen.
Heb het fragment ooit gevonden en gezien maar kan het nu niet meer terug vinden :?
 
Laatst bewerkt:
Je kan een verzoek wegleggen bij de RDW. Kost 7,95. Voor dat bedrag nemen zij contact op met de vorige eigenaar en vragen of hij mee wil werken aan jouw verzoek.

Ik heb ook een verzoek lopen voor mijn huidige Ducati. Ik wil nl. weten wie de vorige eigenaar was.
Ducati 748 MB-XX-66

Hieronder de link:
404 | RDW
 
Mijn oude :] fietsen:

6035XH Kawasaki KZ400 -> gesloopt door degene die hem van mij kocht
MN81DD Honda CB 250 -> nog altijd bij zijn gelukkige eigenaar die hem van mij kocht
MV24BB Kawasaki Zephyr 750 -> nog altijd bij zijn gelukkige eigenaar die hem van mij kocht
MY36FL Kawasaki GPZ500S-> vorig jaar verkocht door degene die hem van mij kocht (verbaasde me wel enigszins)
 
Wie heeft mijn CB750 nu :? :? :?

Heb ´m 2007 verkocht en volgens RDW is hij 2008 het laatst op naam gezet.

[afbeelding]

Het is al een paar jaar terug dat je op zoek was naar deze motor, maar zo te zien heb je deze Honda toch weten te vinden.

Umgebautes Motorrad Honda CB 900 F2 Bol d'or von mad69 - 1000PS.at

Ik ben eigenlijk wel benieuwd naar het verhaal er achter.
Hoe heb je hem gevonden? Waar kwam hij vandaan?
Mogelijk dat het anderen ook kan helpen hun motor te vinden.
 
Omdat het hier zo stil is, deze maar even ben er ook wel trots op dat te hebben kunnen doen voor de 50e keer.

full
 
Grappig zo'n topic. Ben zelf nu met mijn 3e motor bezig (de Diversion). Mijn allereerste motor (VFR) heb ik nog in bezit (staat te koop, opknapper waar ik geen tijd meer voor heb) en de VF die ik tussendoor had was voor mij van Smuiger en ik heb hem weer verkocht aan Tomcat_.

De VFR heb ik gekocht van een man die (denk ik) niet op MF zit, mijn Diversion gekocht via mijn broer, ik gok dat die eigenaar ook niet op MF zit, al weet ik van de VFR de historie sinds 1996. Van de Diversion weet ik weinig als het om de historie gaat, ik heb hem zelf nu 1.5 a 2 jaar, eigenaar voor mij heeft 'm 3 jaar gehad. Van de VF vind ik het wel mooi dat-ie binnen MF is gebleven.

In mijn geval is het dus redelijk bekend :) Ik zal binnenkort even foto's opzoeken, en dan wil ik die wel posten voor het geval een voormalige eigenaar van mijn motoren dit leest :P


Om erop terug te komen:

- MX-92-P* VFR750F ik --> jwillems
15822764_1133617973420190_5949846941754200042_n.jpg

- MY-40-X* VF1000F Smuiger --> ik ---> Tomcat_
15727326_1133617946753526_2306584633443979977_n.jpg

- MN-81-D* Div 600 Ik ---> Synthetic
15747726_1133617956753525_4378616315190461458_n.jpg

- MT-47-R* Div 900 Ultimato --> Ik
19366410_1311665788948740_1066657531452757736_n.jpg

- MD-ZD-1* Div 900 Ultimato --> Ik (voorschade, donor voor MT-..).
19029669_1296933860421933_848374797645275949_n.jpg

ja, de tuin was hier ernstig toe aan een rondje onkruid wieden :P
 
Terug
Bovenaan Onderaan