Wie heeft mijn oude motorfiets

madvo69

MF veteraan
16 jan 2011
7.519
856
Kolsassberg, Oostenrijk
Lijkt mij wel leuk om er achter te komen wie één van mijn oude motorfietsen nu heeft en hoe deze er nu uitziet.
Neem aan dat meerdere mensen dit ook wel eens denken.
Misschien kan je op deze manier je "oude liefde" terug vinden.

Leukste is natuurlijk een oude foto die je nog hebt waar ook het kenteken leesbaar is te plaatsen en dan maar reakties af te wachten.

Hoop dat het werkt.

In dit geval dus kenteken MD-39-FK.

In dit geval wil ik dus weten wie de vroegere eigenaar was.
Maar omgekeerd kan het ook.

(weet dat sommige mensen op foto´s hun kentekennummer onleesbaar maken, waarom eigelijk :? )
full
 
Laatst bewerkt:
Dat zal ik ook wel willen weten :Y
Maar dan mijn zxr uit 1989 MJ-89-HJ. Zal deze zo weer willen kopen.
 
Ik hoop voor je dat vorige eigenaren zich melden.

Even wat anders, niet om te zeuren: je rijdt rond met een illegaal kenteken, daar ben je je hopelijk van bewust...
Een M-kenteken MAG namelijk nooit op blauw, ook al is de fiets in kwestie (veel) ouder.
Je moet dit kenteken inleveren en omwisselen voor een zgn. 'historisch kenteken' dat vervolgens wèl op blauw mag.
Zeiksnor, ik weet het, maar dit kost je bij aanhouding minimaal 9 tientjes..! Jammer geld.
Bij ons in de regio worden de laatste tijd veel motoren en auto's voor hetzelfde "vergrijp" verbaliseerd, met name geïmporteerde klassiekers met een nieuw kenteken.

Just my two cents..
 
Ik hoop voor je dat vorige eigenaren zich melden.

Even wat anders, niet om te zeuren: je rijdt rond met een illegaal kenteken, daar ben je je hopelijk van bewust...
Een M-kenteken MAG namelijk nooit op blauw, ook al is de fiets in kwestie (veel) ouder.
Je moet dit kenteken inleveren en omwisselen voor een zgn. 'historisch kenteken' dat vervolgens wèl op blauw mag.
Zeiksnor, ik weet het, maar dit kost je bij aanhouding minimaal 9 tientjes..! Jammer geld.
Bij ons in de regio worden de laatste tijd veel motoren en auto's voor hetzelfde "vergrijp" verbaliseerd, met name geïmporteerde klassiekers met een nieuw kenteken.

Just my two cents..


Zal mij aan den bips oxideren, ik woon in Oostenrijk. Geen Sherrif hier die dat weet _O-

Gaat binnenkort trouwens op Oostenrijks kenteken en dan kan ik kiezen wat ik wil.

En dat gaat worden IL-Z900 of IL-ZED1 :+

Dat kan hier dus, ze noemen dat ein Wünschkenzeigen en kost je € 215,00 voor 15 jaar.
 
Dat zal ik ook wel willen weten :Y
Maar dan mijn zxr uit 1989 MJ-89-HJ. Zal deze zo weer willen kopen.
Ik heb mijn YZF 750 teruggekocht die ik in 95 zelf nieuw gekocht had,nu bezig met ombouw naar circuitfiets deze gaat niet meer weg alleen al omdat ik hem zelf nieuw gekocht heb destijds.
Te volgen op het forum Here we go again Murphy Racing goes Martin.
 
Ik heb mijn YZF 750 teruggekocht die ik in 95 zelf nieuw gekocht had,nu bezig met ombouw naar circuitfiets deze gaat niet meer weg alleen al omdat ik hem zelf nieuw gekocht heb destijds.
Te volgen op het forum Here we go again Murphy Racing goes Martin.


Hi Bully,

Hoe kom jij hier nou weer terecht? :+

Volgens mij volg jij ook alles :Y

YZFje? een SP met geile Keihin klappercarbs??
 
Dat zal ik ook wel willen weten :Y
Maar dan mijn zxr uit 1989 MJ-89-HJ. Zal deze zo weer willen kopen.

Neem aan dat je dat zelf al bekenen hebt bij RDW, hij bestaat in ieder geval nog *O*

Ik heb al m´n kentekens, die ik nog op foto en in m´n hoofd had, bij RDW ingeklopt!

Op drie na, van de 14 (heb nu m´n 15e) met NL kenteken, allemaal niet meer geregistreerd bij RDW.
Kan zijn dat ze in een verzameling zitten :+ of ze zijn gesloopt of wachten ergens in een stil hoekje........... :?
 
Ik doe er vast drie oude motoren van mij bij, wie weet??? om mee te beginnen de eerste drie voor dit topic, rest volgt nog wel een keer.

full
 
Laatst bewerkt:
Ik heb bij mijn GS750 nog alle papieren. De eerste eigenaar kocht de motor nieuw op zijn achttiende en heeft daar vast de omgeving van Maarssen mee onveilig gemaakt tot hij er in 2012 afscheid van nam. Tenzij hij is overleden ofzo vermoed ik dat hij daar wel spijt van heb.


Ik heb ook nog een kenteken de ZR-11-42,Kawa Z650.
En de ZH-53-43.Suzuki GS 1000.

Je GS1000 is 21-12-2013 geëxporteerd. Dus waarschijnlijk wordt hij nog ergens gekoesterd.
 
Verder vraag ik me wel af wie de VU-10-70 in bezit heeft. Hij leeft volgens RDW nog steeds en is al van 1995 in bezit van iemand. Nog steeds verzekerd ook.

Hier in actie te zien:

full


Het is een Yamaha R5 350 uit 1972.
 
Laatst bewerkt:
Leuk dat er een beetje respons is op dit onderwerp.

Hoop er zelf ooit achter te komen wie de vorige eigenaar was van mij Huidige Kawa Z900 :Y
 
Laatst bewerkt:
Wel lache zo´n Zephyr 1100!

Weet zeker dat ze bij voorbeeld bij een Louis shop heel raar staan te kijken als je 8 nieuwe bougies voor je 4 cilinder komt halen.

Zo waren de eerste Transalp klanten bij ons (vroeger) in de zaak een beetje pissed als ze de rekening voor de eerste grote beurt kregen uitgelegd.
Waaaat, 4 bougies op de rekening?, "Maar het is een 2 cilinder hoor!" _O-
 
Zoiets doe je toch niet weg :?
Of je moet nu iets nog leukers hebben, een ouwe Z900 ofzo _O-

Maar eh, wat hebbie nu dan?

mooi is ie toch?
geruild voor vfr 750 honda.wilde gewoon een v4 hebben.tot nu toe geen spijt van.maar deze kawa was een partij sterk.heb enorm van dat ding genoten vooral toen ik de kerker eronder kocht. je hoorde de rauwe kawa power.is inmiddels ruim 3 jaar geleden.
kon het me niet veroorloven om er nog een motor bij te nemen.heb ook nog een cb750 opknap projekt
 
mooi is ie toch?
geruild voor vfr 750 honda.wilde gewoon een v4 hebben.tot nu toe geen spijt van.maar deze kawa was een partij sterk.heb enorm van dat ding genoten vooral toen ik de kerker eronder kocht. je hoorde de rauwe kawa power.is inmiddels ruim 3 jaar geleden.
kon het me niet veroorloven om er nog een motor bij te nemen.heb ook nog een cb750 opknap projekt

VFR750 Pro-Arm, nog steeds één van mijn favorieten.
Een multi talent, blinkt nergens echt in uit maar je kan er alles mee (behalve crossen)

Een CB750? welk model?
 
Terug
Bovenaan Onderaan