MF Gooi en Vechtstreek Deel 146.... Zomer Editie!

Status
Niet open voor verdere reacties.
DD : nee nee wat zeg jij nou haha.. Jazz gaat hem verkopen dus nu kan het nog is.

R6 doet het uitstekend staat te glimmen en wachten voor de verhuizing!

En wat mag dat kosten die A.Romeo?
:+ op die "fiets", bij Top Gear wisten ze niet precies wat ie kost dus zal wel veel geld zijn.

Morguh :Z
 
Morning!

Gisteren niet naar de inhuldiging geweest maar heb ik heb het podium badend in het licht op afstand zien liggen toen ik naar het ziekenhuis reed om pa te bezoeken. Gelukkig weinig last van verkeer. Wel een hoop (slingerende) fietsers op de weg. Neem het ze eens kwalijk... ik had de tijd met wachten ook wel gedood met een biertje. :Y

Mooie roze lucht vanochtend.... keep it coming! *D
 
Morning!

Gisteren niet naar de inhuldiging geweest maar heb ik heb het podium badend in het licht op afstand zien liggen toen ik naar het ziekenhuis reed om pa te bezoeken. Gelukkig weinig last van verkeer. Wel een hoop (slingerende) fietsers op de weg. Neem het ze eens kwalijk... ik had de tijd met wachten ook wel gedood met een biertje. :Y

Mooie roze lucht vanochtend.... keep it coming! *D


Hoestie met daddio? :/
 
Hellempieeeeeeee!!

full
 
Tegen de tijd dat ik salto's maak zal ik er nog 's over denken :P
 
Hellempie is volgens mij alleen interessant tegen rails & jumps. Als je met zo'n pet op het water onderuit gaat krijg je volgens mij alleen maar een hardere ruk aan je nek...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan