tering Spyball

ducie916sp

Rookie
7 sep 2008
26
0
Assen
wie o wie in de buurt van Assen kan bij mij het Spyball alarm :r verwijderen of uitschakelen bij mijn vfr800???
Vorig jaar aangeschaft (de motor) nu na de winter vertikt hij te starten vanwege het alarm..de accu is 100%.
bel mij ff op nr 06-25262111
De motor is 100% eerlijk ik kan alle papieren laten zien.
 
Probeer het alarm dan eerst eens te resetten. Mijn spyball alarm ging bij lange tijd stilstaan in een soort slaap modus om accu leeg trekken te voorkomen. Die moest je dan op een bepaalde manier wakker maken aangezien hij niet op de normale manier reageerde. Dit was ook gewoon beschreven in de handleiding.

Anders kun je ook dmv een bijgeleverde code kaart het alarm deactiveren. Deze procedure staat op hetzelfde kaartje beschreven.
 
ik heb alles al geprobeerd wat in de handleiding staat...het ledje gaat niet knipperen wat je ook probeerd..ik denk dat het accutje in de ontvanger naar z'n grootje is maar ik heb al zoveel negatiefs over dit alarm gelezen dat ik er vanaf wil.
 
zou je wel willen helpen maar het is wel een lange rit.

geef me anders ff een PM en misschien kan ik je op afstand hiermee helpen.
wel even 1 waarschuwing... knip niet even het alarm eruit. dan weet je zeker had hij niet zal starten.

zou ook zonde zijn van een werkend alarm :) gezien hij dus wel ze werk doet.
 
Probleem is dat het alarm in de slaap stand staat.
Enige wat je dan kan doen is het contact aanzetten terwijl je op het handzendertje drukt.
Bij mij ging dus wel het alarm af maar hij reageerde weer op de handzender na ( in lichte paniek / schrik dan wel ) wat knopjes in te drukken.

Maarja als hij het alarm van de motor af wilt hebben moeten we eerst weten hoe het alarm de motor beveiligd heeft.
 
Ik heb hem er ook uitgesloopt bij mijn oude Blade. Ik kon hem alleen nog starten met de code .. de hele tijd met je sleuteltje aan en uit zetten en het aantal knippertjes van het lampje tellen. Fijn. Kloteding.. nooit meer een alarm.
 
Laatst bewerkt:
Zelf denk ik dat het een vocht probleempje was...de motor die middag ook gewassen en voor het afspoelen van het sopwater er een paar emmers water over heen gegooid.
Mocht het alarm weer problemen gaan maken...dan wel exit!!!
 
ja hallo-.- is natuurlijk niet slim om een paar emmers over je motor te gooien.:P
maar ja spyball staat niet bekend voor je waterdichtheid.

ik zou wel ff kijken of ergens regen ect bij bedrading kan komen.
en dit dan zeer snel fixen! straks sta je met een regenbui bij een weigerend alarm.
 
Terug
Bovenaan Onderaan