Gestolen CR500 1990 en XR600 1995 uit Ursem (Noord-holland)

Sjabl

Rookie
23 nov 2009
5
0
Gestolen op 6 februari:

Cr 500
Kenmerken : Verlengd rempedaal , Nico Bakker kroonplaat , stuurverhogers, voorwielnaaf uit 1995 , vulring/plaat achter ontstekingsdeksel ivm zwaar vliegwiel , isolatie op uitlaat , witte siliconenkit tussen radiateurs en radiateurkappen, Keihin PWK(geen flatslide). Framebuizen onder blok zijn verstevigd. Motorsteun rechtsonder is verlast. Frame is wit gepoedercoat.
Kenteken:MN-13-FZ


XR 600 is standaard . Alleen te herkennen aan vetnippels op voor-en achternaaf ,kickstarter,scharnier van rempedaal en achterremklauw.
Kenteken: MT-96-NZ 17000 km
full
 
Welkom op MF. Sterkte met het verlies, maar wel jammer dat je het niet eerder meldt.
 
Eerste post is van 2009 .
Daarna niks belangrijks te melden gehad.
Ben ook nog digibeet , vandaar de late post .

Motoren stonden op slot in schuur(niet op slot). Er stonden nog meer motoren en gereedschappen voor het grijpen maar hebben die laten staan .

Voorlopig geen offroad ritjes meer .
 
Er wordt laatste maanden zeer veel gestolen in n-holland en met name in westfriesland. Denk afgelopen maand alleen al tien woning inbraken binnen straal van 15km. Ochtend, middag, avond. Maakt niks uit. Mercedes clk weg in de nacht etc.

Heb mijn motor iig goed vast gezet.
 
Laatst bewerkt:
Ik heb ook geen idee wie zoiets doet . Oostblokkers , jeugd ,of op bestelling ?
XR is 1500 euro. CR nog minder(geheel versleten).
Had nooit verwacht dat ze die ouwe zooi zouden stelen .
 
in het verleden hier in de buurt een ktm lc4 gestolen (500 eu waard ofz?). Door hangjeugd uit oosterblokker, die reden daarmee rond in het parkje tegenover winkelcentra. één persoon heeft dat ding in de nacht gewoon uit een schuur getrokken. Kon de motor niet aankicken, dus ging gewoon met dat ding lopend naar huis. Onderweg werd hij wel betrapt, heeft toen motor achtergelaten en later weer opgehaald.

Maar dat is alweer een generatie terug ;) blijft gissen wie zoiets doet.
 
Laatst bewerkt:
Eerste post is van 2009 .
Daarna niks belangrijks te melden gehad.
Ben ook nog digibeet , vandaar de late post .

Motoren stonden op slot in schuur(niet op slot). Er stonden nog meer motoren en gereedschappen voor het grijpen maar hebben die laten staan .

Voorlopig geen offroad ritjes meer .
Knap lullig. :(

Ze wisten dus wel waar ze moesten wezen/wat ze moesten hebben, ik bedoel: die motoren staan niet voor aan de weg, en Ursem is nou niet echt een dorp waar je dagelijks doorheen rijdt.
 
Laatst bewerkt:
Knap lullig. :(

Ze wisten dus wel waar ze moesten wezen/wat ze moesten hebben, ik bedoel: die motoren staan niet voor aan de weg, en Ursem is nou niet echt een dorp waar je dagelijks doorheen rijdt.
Ik weet niet of het nu nog steeds is,maar een jaar of 10 geleden was Ursem wel een plaats met veel hangjeugd en bijbehorende geintjes.

@ Ts: ik zal mn ogen en oren open houden :)
 
Laatst bewerkt:
Ik weet niet of het nu nog steeds is,maar een jaar of 10 geleden was Ursem wel een plaats met veel hangjeugd en bijbehorende geintjes.
Geen idee, kom er al een tijdje niet meer, en toen ik er kwam was ik meestal onder invloed :+

Maar dat heb/had je overal in de dorpen idd.
 
Ze zijn waarschijnlijk met een busje het pad afgereden(woon onderaan een dijk)en hebben het zooitje ingeladen . Dan hoeft je die dingen niet omhoog te slepen.

Allen bedankt voor de steun.
 
Ze zijn waarschijnlijk met een busje het pad afgereden(woon onderaan een dijk)en hebben het zooitje ingeladen . Dan hoeft je die dingen niet omhoog te slepen.

Allen bedankt voor de steun.

Beetje topic vervuiling maar je hebt je PM niet aanstaan.
Was nog even benieuwd of de terugrit goed verlopen was?

Sterkte morgen met de spierpijn ;)
 
Wat is nou weer mijn "PM" ? Digibeet , weet je nog .
Geen spierpijn. Alleen psychische schade. Haha.
 
Pm staat voor 'personal massage/prive bericht' kun je aanzetten bij je profiel instellingen. Het is zegmaar een soort e-mail op motor-forum.

Maargoed, blij dat het allemaal goed afgelopen is. Die bomen staan toch dichterbij als dat ik dacht. Was voor ons allen wel weer even een eye opener.

Meestal ben je de volgende dag wel stijf is mijn ervaring :+
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan