Balen

Nouk

MF'er
23 feb 2014
65
0
Balen doe ik echt Burgman start niet gaat wel rond maar start niet en aangezien wij er geen verstand van hebben gaat hij vandaag naar de garage.
Ik hoop dat het een kleinigheidje is, we hebben er bijna niet mee gereden het enige wat ik kan bedenken is dat de choke open blijft staan dat idee had ik. Maar nogmaals wij hebben er geen verstand van.
 
Hij start de klemmen van de accu op de auto, enorm veel witte rook
 
Witte rook is koelvloeistof in de kop dus koppakking naar zijn grootje of een nieuwe paus.

Geeft ie witte rook als de motor op temperatuur is ?
 
Laatst bewerkt:
Nee en sorry blauwe rook en nu is hij warm en geen rook meer te zien
 
Mwah, geen paniek, shit happens. Hoor eerst maar eens wat er loos is, als'ie stopt met roken als ie warm is en verder goed draait dan zou ik denken dat het wel meevalt. Maar als hij al bij de dealer staat hoor je het vanzelf. Wacht de diagnose af, dan kun je altijd daarna nog balen. Of lachen, als hrt meevalt ;)
 
Hij is naar de garage reed gewoon goed, ze gaan kijken wat eraan schort en we horen het vrijdag.
 
Nou we hebben uitslag of een lekke koppakking of een scheur in de kop de jongen waar we hem van gekocht hebben wil er niets meer van weten.
 
Ik hoop koppakking voor je, trouwens ook de grootste kans scheur in de kop is wat zeldzamer
 
Laatst bewerkt:
Balen, maar prima reparabel lijkt me.

Dat de verkoper niet thuis geeft kan ik me nog indenken. Als hij goed reed toen hij 'm aan jou verkocht dan kon hij dat ook niet zien aankomen. Dat is het risico als je zonder garantie koopt. Maar wel vervelend.
 
Karl ik hoop het volgens de garage gaat het echt in de papieren lopen als er een scheur in de kop zit
 
Zoals Arnoh reeds zegt, gewoon een 2e hands kop opsnorren, maar dan bijvoorkeur in NL. zodat
mocht de kop krom of iets dergelijks zijn je iets makkelijker kan communiceren met de verkoper.

SUZUKI AN 400 BURGMAN BJ 99-02 IN ONDERDELEN-TEVENS OOK MOTORBLOK ONDERDELEN.

Suzuki AN 400 Burgman 1998 - 2001 Onderdelen

als je een goede 2e hands kop weet te scoren dan is het met montage nog net aan te doen.
Een nieuwe kop kopen heeft geen zin, dan wordt het gezien de leeftijd van de scoot alles bij elkaar een beetje te duur.

Sterkte gewenst.

p.s.
ik moest even zoeken maar kom nu net tot de conclusie dat die van jou bouwjaar 2002 is.
Dus mogelijk zijn de MP advertenties niet van toepassing.
 
Laatst bewerkt:
Wel heel veel pech zeg... Hou ons op de hoogte en laat je goed informeren. Zoveel problemen heb ik hierover niet vernomen, of heb ik het mis?
 
Vriendelijk bedankt allen en mish, we hebben hem nog maar net een week en nou is hij kapot ik hoop op goed nieuws deze week en laat het jullie weten ga zeker even kijken voor een goede 2ehands kop
 
Helaas ben ik geen super monteur anders zou ik zoiets hebben kom maar hier zet neer en ik draai hem wel open heb op het moment tijd te over
 
Nou hier ben ik dan weer heeft even geduurd maar ik had nog geen nieuws van de monteur.

Vandaag hebben we te horen gekregen dat hij klaar is pffff gelukkig maar en de kosten vallen mee het komt op 350 euro is niet niks natuurlijk maar ik had eigenlijk op veel meer gerekend en dan hadden we hem niet laten maken hoor. Het was een lekke koppakking en nog wat andere dingen maar dat weet ik niet meer precies zaterdag gaan we hem halen gelukkig.
 
En Karl ik ben er nog steeds superblij mee hoor pech kan altijd maar het is gewoon wel balen dan.
Achteraf denk ik hadden we maar bij een garage moeten kopen maar ja is ook geen garantie.
Mijn dochter heeft een auto bij de garage gekocht met 3 maanden bovag nou is hij er net 2 weken uit en een onkostenpost van 800 euro dus je weet het nooit.
 

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan Onderaan