NijmegenTopic 32: rebooting all systems

Status
Niet open voor verdere reacties.
voorgedragen door je mooie verslag van Cadwell *O*

Thanks! Maar laat de eer hier nog steeds aan een ander. En als niemand het wil doen, dan eindigt MF Nijmegen bij gebrek aan initiatief. Helaas pindakaas.
 
Waarom wil niemand een nieuwe maken dan?
Ik wil het best doen maar over een half jaar ben ik geen nijmeger meer XD
 
Ik wil wel kijken (ben op zich wel handig met dit soort dingen). Wellicht verstandig om met de foto's in de OP gewoon helemaal overnieuw te beginnen? Dan kan ik mensen er in zetten als ze willen. Veel van de foto's werken namelijk niet meer. Zal vanavond of morgen worden, zit nog op het werk.. Hoor graag suggesties :) Zie ook dat ieder topic een titel heeft.. Suggesties?
 
Ik wil wel kijken (ben op zich wel handig met dit soort dingen). Wellicht verstandig om met de foto's in de OP gewoon helemaal overnieuw te beginnen? Dan kan ik mensen er in zetten als ze willen. Veel van de foto's werken namelijk niet meer. Zal vanavond of morgen worden, zit nog op het werk.. Hoor graag suggesties :) Zie ook dat ieder topic een titel heeft.. Suggesties?


Top dat je dit op je wilt nemen itsLochii ! :) :) :)

Voorstelletje:

Nijmegen Topic eo : 33 : Nultachtigers @ deur rije mar niet te hert :)
 
Ik heb het opzetje klaar, wat ik nog nodig heb is een titel en wat foto's van mensen die hier regelmatig posten. Ik wil de bestaande (werkende) foto's wel overnemen maar ik heb geen idee of die nog actueel zijn. Ik zie er in ieder geval geen fietsen tussen van mensen die ik intussen ontmoet heb..
 
kudo's voor Erik *O* *O*

foto voor de openingspost

full
 
kudo's voor Erik *O* *O*

foto voor de openingspost

[afbeelding]

Bietje stoer doen voor de kinderspeelplaats :X _O-
Die van mij staan al in de OP en zijn nog actueel. Maar misschien kunnen we alle foto's plaatsen, als het nieuwe topic is aangemaakt. Dan kan deze dicht.
 
Laatst bewerkt:
Vandaag is rood..? nee dus, heb 'm!

[ot]Ik zal zo het nieuwe deeltje plaatsen[/ot]

Als gemeld, als het nieuwe topic klaar is, dan verzoek je iedereen zijn of haar foto te plaatsen. Dan zal ik dat ook doen. Dan hoef je alleen maar te copy/pasten. Gewoon helemaal opnieuw beginnen, ruimt meteen lekker op.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan