Gestolen Schiedam: Suzuki Bking 05- MB-VN

Despicable me

Dubbel account
21 dec 2013
112
0
R.E.O
Even een oproep
Vannacht is de motor van mijn collega gestolen (Schiedam) gewoon muur en grondankers uit
de muur en betonnen vloer getrokken.
Sta je wel even raar te kijken :-( het is een zwarte Bking met 2brothers uitlaten en leds
aan de zijkant achter de voor knippers.
Kenteken is 05- MB-VN.
Mocht iemand wat zien laat even wat weten.
En bij deze is iedereen gewaarschuwd dat het dieven gilde weer op pad is
full
 
Doodzonde, asociaal volk tegenwoordig.

Zag de link ook al voorbijkomen op smoelenboek dus daar ook even gedeeld voor het zuiden van het land.
 
Zag de link ook al voorbijkomen op smoelenboek dus daar ook even gedeeld voor het zuiden van het land.

Dank je hoe meer er van weten hoe beter
Al vrees ik het ergste voor mijn collega en zal de kans op terug vinden nihil zijn
Maar niet geschoten is altijd mis
 
Zuur... érg zuur!!

Maar muur en vloerankers uit de bijbehorende locaties trekken?? Niet om het minder erg te maken (mensen moeten gewoon AL-TIJD van elkaars spullen afblijven) maar hoe zaten die ankers bevestigd?

Een muuranker trek je er alleen uit mét een paar rijen (bak/kalk-zand) stenen óf een flinke hap beton, en dat zelfde geldt ook voor een vloeranker áls ze deugdelijk zijn én deugdelijk bevestigd zijn, toch??

Heb je overigens wat meer info aangaande de fiets?

  • Kenteken
  • Optionele accessoires
  • ......Meer van dat soort zaken.

Beetje lullig om iedere B-King rijder met een zwarte B-King te gaan beschuldigen van....... ;)
 
Laatst bewerkt:
Het is toch wat... de onschuldige mensen mogen al aardig geld investeren om hun spullen te beveiligen tegen tuig, en ondanks dat breken die gasten het met alle liefde open...

Ik zou best een nachtje mijn motor voor de grijp willen zetten en eens zien wie er op af komt... en als ze langskomen, kunnen we hun botten even kapot breken! Stelletje schoften.. en het resultaat van hun lichaam mag openbaar tentoon worden gesteld om ze af te schrikken...

Zo zou het moeten gaan..
 
Als aanvulling op de info
Er zitten 2 brothers onder met db Killers waarvan enkele boutjes in de einddop ontbreken
Verder zit er een achterspatbordje op van power bronze met gaas erin verwerkt en deze is aan de kant van de remzijde bij de bout gescheurd.
Op de koplamp zit of zat klittenband om een peciaal kapje te monteren zoals bij de film transformers
Kapje was niet gemonteerd
Verder zijn de leds aan de zijkant niet standaard wat ook punt van herkenning kan zijn
Door de montage van andere dempers heeft de motor 2 achterlichten waarvan de bovenste onder de buddy als remlicht fungeerd.
Als laatste kenmerk de plaat van he stuur bevestiging was ook niet standaard deze was vervangen door een model waar Bking in gegraveerd was.

Ja allemaal erg zuur de ankers waren beiden art. gekeurd en met de bijgeleverde bouten gemonteerd
op de grond zaten een soort afdrukken alsof er een driepoot gebruikt zou zijn.
verder zaten er 2 kettingen aan beiden art. gekeurd van gerenommeerde merken en ook nog
een schijfremslot met alarm.
Heeft allemaal niet mogen baten en collega is er helemaal ziek van en hoop ook voor de dader(S)
dat hij ze niet onder ogen krijg.

Alle hulp is meegenomen en zou geweldig zijn als het iets opleverd
Bedankt in ieder geval namens mijn collega
 
Laatst bewerkt:
jeetje... niet best.. vraag me af hoe ze dat uberhaupt dan los hebben gekregen die ankers.. en dan ook nog onopgemerkt weg kunnen komen..
 
Hydraulisch gereedschap kost geen drol meer en is waanzinnig sterk. Met een 20 of 40 tons cilinder trek je alles los.
Het lijkt er dus op,dat ook muur en grondankers hebben afgedaan.
Kabeltje met krachtstroom in het grond anker verwerken, dat pas wordt geactiveerd, als het anker uit muur of grond wordt getrokken. })
 
Laatst bewerkt:
'Suziki Bking gestolen' > 'Gestolen Schiedam: Suzuki Bking 05- MB-VN'
 
Het is toch wat... de onschuldige mensen mogen al aardig geld investeren om hun spullen te beveiligen tegen tuig, en ondanks dat breken die gasten het met alle liefde open...

Ik zou best een nachtje mijn motor voor de grijp willen zetten en eens zien wie er op af komt... en als ze langskomen, kunnen we hun botten even kapot breken! Stelletje schoften.. en het resultaat van hun lichaam mag openbaar tentoon worden gesteld om ze af te schrikken...

Zo zou het moeten gaan..

Lokmotor...


(ik heb ook wel eens visioenen van lege parkeerplek - hoewel de mijne meestal ook nog achter een hek staat)
 
Ja wel goed verzekerd en ook voor de extra's
Maar wat je al aangeeft verlicht een beetje maar neemt de woede en onmacht niet weg
 
Ai flink zuur, veel sterkte met de afhandeling!

Ik zal kijken of ik de motor toevallig zie, ik rijd doordeweeks elke dag in Schiedam (ook op een zwarte B-King :-).
 
Terug
Bovenaan Onderaan