supermono 250cc

mono

Rookie
7 mrt 2014
24
0
wie zou het aan durven om met een 250cc in de super mono te gaan rijden miss zou ik ook wat willen steunen met het motorblok ik heb zo mijn gedachte erover
alleen zinnige reacktie's terug!
 
:^


en:
Aantal berichten geplaatst:
1
Gemiddeld aantal berichten per dag:
1,00
Tijd besteed op dit forum:
8 minuten
Geregistreerd op:
vrijdag 07 maart 2014 13:18 (0 uren geleden)



:Z
 
Ik ben voor!

Rijden met een 250 cc viertakt moet kunnen.... Zitten wel wat voorwaarden aan lijkt me, en die zijn niet zo moeilijk te raden.

- een fietsje van max 70 kg ofzo
- een snelle minicoureur va max 50 kg

Maarja hoe kom je daaraan... Al die alternatieve rijwiel gedeeltes zijn leuk om te zien maar die hebbe de grote sprong voorwaarts toch niet echt gemaakt volgens mij...

Maar een beetje dromen van een monocoque uitgevoerd in koolstof met daarin een supersnel 250 blokkie is natuurlijk wel leuk *O*

Ik ben dus wel benieuwd naar de plannen van meneer mono.... Gaat het om een motorisch plan? Of een rijwielgedeelte plan.

Later, loek
 
Motorisch plan moet geen twintiger op gaan rijden Honda kan 15000 toeren wel aan maar mensen wel even serieus een goede rijder haalt er veel hogere bochten snelheid mee!
 
Dat is nu iPhone zoek zijn spelling zelf en dan even niet opletten staat er iets anders maar ik denk dat je best slim bent. Om te begrijpen waar over het gaat
 
Het is niet alleen de spelling, het is ook het totale gebrek aan interpunctie en het feit dat je nergens concreet bent in wat je wilt.

Je plaatst een topic onder 'Techniek' ben je op zoek naar een rijder voor je team? Zoek je een team welke je wilt sponsoren? Ben je benieuwd wat anderen van jouw ideeën betreffende het blok vinden (zo ja post er dan ook iets over)?

Kan je de 'dumbphone' wel de schuld geven maar je bent zelf ook goed wazig bezig :P
 
Laatst bewerkt:
Stel mijzelf hierbij beschikbaar als test rijdert. Ben maar 1,86mtr klein en ruim 110kg dus als dat ding met mij er op hard wil en goede ronde tyden te halen zijn dan lukt dat zeker met een vlieggewichtje er op.
Lekkurrr ragguhhh op circuits yessss
 
Maar wat ik al eerder aan gaf kijk eens hoe snel de rondetijden van de moto3 zijn! En zoveel mogen ze er niet uithalen Max 14000 toeren als Honda alles uit de kast haalde zouden ze tegen de 20000 toeren gaan en wat denk je hoe mooi geluid?
 
Terug
Bovenaan Onderaan