Motorsloperij Eindhoven Deel XLVIII Sloperij op volle toeren

Leuk om weer een paar mensen gezien te hebben.
Op de terugweg nog ff een mooi stukkie gereden. Lekker rustig aan gedaan, kd's waren toch nog wel een beetje wennen. :z

Hoe zat t nou met die gasten met de gsrx? Weer het standaard verhaal of zijn er ook nog boetes uitgedeeld.
 
Godverdomme.

IMG_20140427_184539.jpg
 
Anderhalf uur maar :') . Dat krijg je ervan als je Drinky in je auto laat rijden.. '( gelukkig kwam ie wel eten brengen en hadden we bier:

IMG_20140427_193535.jpg
 
Stel kipnegers in een kapotte Ford langs de kant van de weg _O- :')
 
Laatst bewerkt:
Bel net naar de enige dealer die op maandag open is in de omgeving.. willen ze me geen shims verkopen omdat ze in een yamaha gaan ipv een suzuki.

Teringlijers :') .
 
Dynamo en om erbij te komen moet de multiriem eraf, dus ook nieuwe riem. Dat was 480 ofzo incl. arbeid. Dan nog beurtje (moest al ff eigenlijk dus maar meteen laten doen) + voorband en je zit aan de 800.
 
Laatst bewerkt:
Leuk man, auto's :') . Maar ik ga 'm nu verkopen.. wil groter + jonger. Meteen ff daar gekeken wat ik aan inruil zou krijgen als ik hem inruil op een 2010 wagon: 2700 :') . Ja houdoe ehh.

Particulier moet ik wel 4500 / 5000 kunnen krijgen denk ik.
 
Laatst bewerkt:
Niemand hier nog een leuke focus kopen? Heb er 2.5 jaar met veel plezier in gereden, 't is serieus 1 van de prettigst rijdende auto's waar ik in gereden heb *D .
 
Leuk om weer een paar mensen gezien te hebben.
Op de terugweg nog ff een mooi stukkie gereden. Lekker rustig aan gedaan, kd's waren toch nog wel een beetje wennen. :z

Hoe zat t nou met die gasten met de gsrx? Weer het standaard verhaal of zijn er ook nog boetes uitgedeeld.

Kan t ff niet volgen O-)
 
Terug
Bovenaan Onderaan