Motorsloperij Eindhoven Deel XLVIII Sloperij op volle toeren

Ja pas 6 jaar.. De ene week overdag, andere week tot 10 uur 's avonds, heb daar zo'n haat aan.

Na de zomervakantie gelukkig geen last meer van *D
Dan word ik fulltime motorsloper als t meezit.

En ga je dit jaar weer mee op vakantie Floris?
Binnenkort gaan we plannen maken.
 
Ja pas 6 jaar.. De ene week overdag, andere week tot 10 uur 's avonds, heb daar zo'n haat aan.

Na de zomervakantie gelukkig geen last meer van *D
Dan word ik fulltime motorsloper als t meezit.
Oh, vertel? :)
En ga je dit jaar weer mee op vakantie Floris?
Binnenkort gaan we plannen maken.
Uhhhh... op dit moment nog geen idee. Ik houd alles open en sluit me evt. aan bij de rest :)
 
Heyy ik ben bjorn en lees hier al een tijdje mee en was eigenlijk benieuwd of jullie nog steeds regelmatig of op vaste tijde op t ff afspreken?
En hebben jullie nog ruimte voor een extra motormuis?
Zoja dan hou ik me graag aanbevolen lijkt me gezellig!
 
Ok mooi zal t sowieso in de gaten houden en ik ben altijd in voor een mooi ritje lijkt me gezellig!
Eerst ff mijn gixer motorisch ff helemaal klaarmaken en dan ben ik van de partij!
 
En zo hoort 't natuurlijk.. het snelste topic van MF heeft een reputatie hoog te houden hè.
 
Laatst bewerkt:
Als jullie nou een keer fatsoenlijk willen karten dan ga je buiten op de Landsard of Genk (belgie) en dan huur je daar een Rotax max (bijna 30 pk). Is net wat interessanter dan zo'n 5 pk espresso apparaat wat je binnen mee mag rijden.
 
Als jullie nou een keer fatsoenlijk willen karten dan ga je buiten op de Landsard of Genk (belgie) en dan huur je daar een Rotax max (bijna 30 pk). Is net wat interessanter dan zo'n 5 pk espresso apparaat wat je binnen mee mag rijden.

Is daar ook een site van of hoe kun je daar inschrijven?
Zo'n rotax zie ik wel zitten rengdengdeng.
 
T' was niet erg druk vandaag rondom Eindhoven :9
Paar groepjes (veel choppers). Had het drukker verwacht onderweg ... iedereen druk met het mooie weer geweest?!

(lees nog altijd mee)
 
Laatst bewerkt:
Zo, peppie de wegen hier in de buurt maar eens laten zien vandaag. Was leuk toeren :] .

Vooral gisteravond toen de dijkjes leeg waren :} .
 
Laatst bewerkt:
Zo, peppie de wegen hier in de buurt maar eens laten zien vandaag. Was leuk toeren :] .

Vooral gisteravond toen de dijkjes leeg waren :} .
Klinkt beter dan hier! Lijkt wel of dat ze ieder jaar steeds meer drempels (op de meest vreemde)plaatsen leggen. En nog gevaarlijk ook :(
 
Drempels heb ik tegenwoordig geen last meer van :') . En als je de juiste dijkjes pakt kan je ook vrij drempelloos rijden :Y .
 
Terug
Bovenaan Onderaan