Motorsloperij Eindhoven Deel XLVIII Sloperij op volle toeren

Zijn er nog mensen die wel eens motorrijden in deze groep, lijkt me wel eens leuk om samen te rijden.

Ben zelf nog niet zo ervaren maar als jullie dat niet erg vinden ga ik graag mee.
ja kan wel , ga regelmatig naar de ardennen of richting de eifel of gewoon brabant -belgie op een zondag morgen .
ben niet zo van het snelle gebeuren gewoon rustig toeren .

met honda vfr 400 of rgv 250
 
Laatst bewerkt:
Van Wylick richt- en lastechniek

Venloseweg 106
5961 JD Horst aan de Maas

T : +31 (0)6 5314 7095
E : info@velgenrichten.nl
I : www.velgenrichten.nl


Top en bedankt Erik :} *O* Dit zijn betaalbare prijzen :Y Heb genoeg velgen daar niet van maar het zou jammer zijn om deze ene met een klein tikje erin weg te gooien.
 
Ha Dennis,

Weet jij toevallig niet een adresje waar ik tegen een leuk prijsje een voorwiel velg kan laten richten ?

Niet aan beginnen, gewoon nieuwe kopen bij mij 8-)


Nee zonder gekkigheid geen ervaring mee Willem, aluminium velgen richten ben ik niet zo fan van. Zou ik op mn eigenste motor niet willen dus zou het een ander ook nooit adviseren.
 
Niet aan beginnen, gewoon nieuwe kopen bij mij 8-)
Heb laatst nog iemand naar je toe gestuurd die een SRAD 750 inj blok gekocht heeft. O-) Achteraf baalde ik daar een beetje van had het liever zelf opgekocht ;) Die blokken zijn aardig zeldzaam.

Jij hebt niets liggen wat voor mij betaalbaar is :+ Als je nog een mooie zwarte velg voor een SRAD voorzijde hebt liggen a sponsor euro :P *D _O-

Nee zonder gekkigheid geen ervaring mee Willem, aluminium velgen richten ben ik niet zo fan van. Zou ik op mn eigenste motor niet willen dus zou het een ander ook nooit adviseren.


Tis slechts voor de circuitmotor daar rij ik toch rustig mee :+ Er zit een hele kleine buts in de regenvelg B|
 
gewoon laten richten Willem, niets mis mee om kleine butsen er uit te laten halen.
ik had een voorwiel met een buts zowel naar binnen als zijdelings, en die was helemaal weg. heb er jaren -niet rustig dan- mee op circuit en straat (NS) gereden zonder problemen.
 
Laatst bewerkt:
gewoon laten richten Willem, niets mis mee om kleine butsen er uit te laten halen.
ik had een voorwiel met een buts zowel naar binnen als zijdelings, en die was helemaal weg. heb er jaren -niet rustig dan- mee op circuit en straat (NS) gereden zonder problemen.


Ga ik ook laten doen Erik :Y

Hij kan dan ook meteen die andere extra voorvelg SRAD Oranje poedercoaten.
 
Heb laatst nog iemand naar je toe gestuurd die een SRAD 750 inj blok gekocht heeft. O-) Achteraf baalde ik daar een beetje van had het liever zelf opgekocht ;) Die blokken zijn aardig zeldzaam.

Jij hebt niets liggen wat voor mij betaalbaar is :+ Als je nog een mooie zwarte velg voor een SRAD voorzijde hebt liggen a sponsor euro :P *D _O-

B|

Haha oke thanks ;) Mocht je er nog een keer naar opzoek zijn dan laat maar weten.

Voorwiel heb ik in 3 kleuren staan, alleen laat daar zwart nou niet tussen zitten ;(
 
Hallo buurtbewoners! Van de week ff het nieuwe seizoen openen op Flight Forum *D

Dit keer met nieuwe nog luidruchtigere Akra's zodat iedereen kan meegenieten in Meerhoven :)

RBW ook weer in de pocket dus die kunnen ze weer afpakken 8-)
 
Laatst bewerkt:
Nieuwe pvm wielen zodat dat voorwiel nog sneller omhoog gaat *check*

full
 
Terug
Bovenaan Onderaan