Motor-Forum

Select Forum

Motorsloperij Eindhoven Deel XLVIII Sloperij op volle toeren

Reg. datum:
22 aug. 2010
quote:
Rody-Fireblade schreef op 31 mei 2016 @ 19:01:

[...]

Helemaal niks aftikken....ik ben voor een andere zaak bij Justitie gegaan.
Toen ik de verklaring van de beambte kreeg heeft hij een grote fout gemaakt door te verweren dat het binnen de bebouwde kom was gebeurd terwijl mijn bekeuring buiten de beboude kom was.
Toen bij gerecht stond meneer de officier en griffier mooi met mond vol tanden, ik ben nog in afwachting maar hij gaf aan als hun een fout hadden gemaakt ik ook niet bekeurd kan worden.

Het komt erop neer dat je pas schuldig bent als het bewezen wordt.....PS bedrag heb ik allang terug gekregen maar als hun gelijk hebben (wat nu eigenlijk niet meer lukt) zou ik moeten gaan betalen.

Altijd in beroep gaan.....anders heb je bij voorbaat Nee, en het kost hun dan weinig moeiten :z .

Hallo }) , ik verdien dit niet in die paar minuten dat hij het bonnetje maakt. Laat het geld het maar waard worden O-)

Als hij je alleen heeft gezien en genoteerd was het waarschijnlijk iemand anders met een zelfde lijkende motor met zelf lijkende kenteken?!?! Was jij daar wel?? Ik zou bewijzen gaan vragen.

Hij kan het altijd proberen natuurlijk en om bewijzen vragen maar ik geef hem weinig kans ;)

www.hotparts.nl

Reg. datum:
12 okt. 2010
quote:
WillemVonGrumble schreef op 28 mei 2016 @ 19:09:

[...]

Paar weken geleden op een mooie dag meen op een drukke zaterdag,reden er enkele zotten snoer hard tussen de auto's door.

Zulke lieden verpesten alles :r |(

Blijf dan ook weg met je auto :')
https://www.facebook.com/hotparts.nl/?ref=bookmarks

www.hotparts.nl

Reg. datum:
12 okt. 2010
quote:
Beastie_boys18 schreef op 29 mei 2016 @ 00:11:

[...]

Politie kan mijn record tempo toch niet bijbenen.

Zag laatst trouwens een vieze ouwe vent met een verrekijker naar motoren kijken, beetje gevalletje dit [afbeelding]

Beetje raar als je het mij vraagt

_O-

Vies oud mannetje van de politie op zoek naar een date?

Reg. datum:
22 aug. 2010
quote:
peppiegezicht schreef op 01 juni 2016 @ 11:39:

Blijf dan ook weg met je auto :')

Wilde met de auto naar jou toe voor wat hele dure onderdelen maar durfde niet meer verder te gaan ben toen omgedraaid :+ En meteen de http://www.sherv.net/cm/emoticons/jobs/policeman-smiley-emoticon.gif politie gebeld *D :P _O- :+
WillemVonGrumble wijzigde dit bericht op woensdag 01 juni 2016 12:07 (22%)

I have the cape...

Reg. datum:
11 sep. 2008
Je verwacht het niet!!! :o

http://www.dumpert.nl/med...a32/man_doet_offroad.html
...I make the Whoosh noises!

Reg. datum:
22 aug. 2010
quote:

oh fok dat deed pijn denk ik ;) Was zeker een belg :+

www.hotparts.nl

Reg. datum:
12 okt. 2010
quote:
WillemVonGrumble schreef op 01 juni 2016 @ 11:44:

[...]

Wilde met de auto naar jou toe voor wat hele dure onderdelen maar durfde niet meer verder te gaan ben toen omgedraaid :+ En meteen de [afbeelding [snelkoppeling]] politie gebeld *D :P _O- :+

Als ik maar niet failiet ga dan :$

Loverboy 1e klas

Reg. datum:
19 apr. 2007
quote:
DenizB schreef op 31 mei 2016 @ 18:36:

[...]

Excuses voor mijn late reactie. Ik heb inmiddels meer informatie verkregen wat de agent heeft waargenomen.
Hij zag mij de bocht uitkomen bij de bocht met de bebossing. Toen ik de bocht uitkwam heeft er blijkbaar een auto voor me moeten uitwijken. Achter deze auto reed een agent in burger die dit zag en mij daarom deze bekeuring heeft gegeven.

Nu vind ik dit best raar omdat die constructie daar helemaal niet op een kruispunt of iets lijkt. Ik heb ook gekeken op google maps en zag dat er ritsborden zijn aangegeven na de bocht.

Kan ik me nog ergens mee verweren of wordt dit gewoon 230 aftikken?

Volgende keer gewoon de agent aftikken :+
"Met een SS hoef je toch niet plat te gaan om lol te maken" is net alsof je zegt: "met een lekker meisje hoef je geen seks te hebben, je kunt haar ook gewoon vingeren"

Loverboy 1e klas

Reg. datum:
19 apr. 2007
quote:
WillemVonGrumble schreef op 31 mei 2016 @ 18:47:

[...]

Hier geef jij zelf al aan dat jij die auto helemaal niet gezien hebt ;) Zo link is het daar dus het had ook mis kunnen gaan. ;)

Rij er zelf hoor enkel niet op drukke dagen zoals het weekend daar kan zijn en bij weinig verkeer.

[...]

Geen probleem.

Ze rijden er tegenwoordig ook in burger rond ;) En ja dat is gewoon aftikken alles is daar van rechts en wat die agent zegt wordt voor waar aangenomen.Zo gaat het helaas tenzij je getuigen hebt die in je voordeel kunnen zijn ? En dan nog zal de rechter een besluit nemen en vaak in het voordeel vd agent.

Tegenwoordig? Dat is al jaaaaaaren zo. Ik ben nog eens op een rustige dag aan de kant gezet omdat ik 30 te hard zou hebben gereden ( :') ) maar ze vonden het niet zo gevaarlijk wat ik daar deed maar hè bekeuren moeten ze je dan toch. Was 345 euro destijds en aangevochten en gewonnen. Bleek dat die keurige meneren niet in het bezit waren van de juiste certificaten om de apparatuur te bedienen en de rechter ging daarin mee. OvJ was een eikel die het gooide op "maar ze hebben toch al zo lang ervaring blablabla" :') .

Paar weken na mijn staandehouding hadden de prekende agenten met mad rijskills hun eigen auto helemaal TO-TAL LOSS gereden.

Maar als ik op FF ben is het nu vaak een of 2 rondjes doen om de bandjes op te warmen en dan door naar rustigere omgevingen. Heb gewoon geen zin meer in dat gezeik voor die 2 (of nja 1 fatsoenlijke) bochten daar.
"Met een SS hoef je toch niet plat te gaan om lol te maken" is net alsof je zegt: "met een lekker meisje hoef je geen seks te hebben, je kunt haar ook gewoon vingeren"

Reg. datum:
18 mrt. 2012
FF zou ik echt nooit gaan rijden
Street Triple R 2014

Crashkoning.

Reg. datum:
03 jun. 2007
ja, daar kende gin worstjes jatten hè.. ik heb jou wel door!
© Praatjesmaker

Reg. datum:
18 mrt. 2012
mijn Harley gaat de bocht niet door
Street Triple R 2014

Reg. datum:
22 aug. 2010
worstenvreters ................ :9

Reg. datum:
28 jun. 2015
Hoi Allemaal!! :W :W

"terug" van weggeweest en ik lees nog steeds trouw mee :)
Tegenwoordig wel meer aan het rijden maar kom niet zo heel vaak meer op FF ...dus volgende keer als er iemand is dan zal ik wel stoppen en zwaaien :+

Passie voor piepers!

Reg. datum:
20 aug. 2006
:W

Gaat hard met dit topic hier :+

Was donderdag nog op 't FF.
Was wel drukkig maar geen bekenden "van vroeger"
Waag het niet hier op te klikken!

Reg. datum:
22 aug. 2010
Was gisteravond nog op FF net na de regen O-)

Crashkoning.

Reg. datum:
03 jun. 2007
Ok.
© Praatjesmaker

Reg. datum:
22 aug. 2010
quote:

Er was niemand :+
WillemVonGrumble wijzigde dit bericht op zondag 26 juni 2016 13:59 (7%)

Loverboy 1e klas

Reg. datum:
19 apr. 2007
Ok.

Loverboy 1e klas

Reg. datum:
19 apr. 2007
ayyy

Reg. datum:
22 aug. 2010
quote:

_O- _O- _O-

was je een lekker meisje aan het vingeren jonguh })

Maar goed ik ben al wat ouder en meer ervaren en mag ook meer :+ *D
WillemVonGrumble wijzigde dit bericht op maandag 27 juni 2016 22:07 (32%)

Crashkoning.

Reg. datum:
03 jun. 2007
Ok.
© Praatjesmaker

Reg. datum:
18 mrt. 2012
Sniewaar?
Street Triple R 2014

Crashkoning.

Reg. datum:
03 jun. 2007
Nee, hij was een jongetje aan het vingeren.
© Praatjesmaker

Reg. datum:
22 aug. 2010
quote:
Isdatzo schreef op 28 juni 2016 @ 14:48:
Nee, hij was een jongetje aan het vingeren.

Hij kan beter wat rondjes op FF gaan vingeren })

Select Forum

© 2001-2017 Motor-Forum - Served by Webserver 3

Cookies?

Motor-Forum maakt gebruik van cookies om de website correct te laten functioneren, voor analyse en verbetering en om relevante advertenties te tonen.
Door gebruik te maken van Motor-Forum geef je aan hiermee akkoord te zijn. Klik hier voor meer informatie of om je instellingen aan te passen.