Motor-Forum

Select Forum

Motorsloperij Eindhoven Deel XLVIII Sloperij op volle toeren

De Roze techneut ;-)

Reg. datum:
22 aug. 2010
Iedereen mag zijn mening uitspreken *D

Helaas kan ik donderdagavond niet moet werken kwam anders eventjes kijken })

Kijk wel goed in de bosjes want als die agenten klaar zijn met naaien dan naaien ze jou :P :+

patriarch van zen

Reg. datum:
09 jun. 2016
Hallo :W

Na mijn studie (TUe) heb ik eigenlijk nooit meer op FF gereden. Nu woon ik weer redelijk dichtbij en werk in ehv.
Als ik met de motor naar het werk ben geweest kom ik binnenkort ook weer wat bochtjes oefenen in de avond.
Waarschijnlijk zie je dan deze motoren;

https://static.afbeeldinguploaden.nl/1608/184575/GrMZS36R.jpg
1190cc of pure madness

Crashkoning.

Reg. datum:
03 jun. 2007
quote:
WillemVonGrumble schreef op 13 augustus 2016 @ 14:01:
Iedereen mag zijn mening uitspreken *D

Helaas kan ik donderdagavond niet moet werken kwam anders eventjes kijken })

Kijk wel goed in de bosjes want als die agenten klaar zijn met naaien dan naaien ze jou :P :+

Waar zie jij een mening :? .
© Praatjesmaker

De Roze techneut ;-)

Reg. datum:
22 aug. 2010
quote:
Isdatzo schreef op 16 augustus 2016 @ 11:04:

[...]

Waar zie jij een mening :? .

[/quote]

quote:

Isdatzo

Geplaatst op zaterdag 13 augustus 2016 13:50CiteerFavoriet

Mijn conclusie blijft staan hoor.

Dat je conclusie blijft staan is voor mij je mening ;)

Crashkoning.

Reg. datum:
03 jun. 2007
Dat is net zoiets als zeggen dat het mijn mening is wanneer ik stel dat 2+2 samen 4 is.
© Praatjesmaker

I have the cape...

Reg. datum:
11 sep. 2008
quote:
Isdatzo schreef op 13 augustus 2016 @ 13:53:
A.s. donderdag ben ik weer in de buurt. Als het fatsoenlijk weer is zal ik nog eens voordoen hoe het moet *D .

Heb je die KTM nu nog steeds? Wel erg lang 1 motor voor jouw doen :P

Afgelopen zaterdag heb ik ff op een 690 Duke R gereden, ik vond het eigenlijk maar niks _O-

In ander nieuws: Geef ff 12.000 Euro plus de rest en een paar maanden aan vakantiedagen, dan gaan we dit doen *D
http://www.ride-onmotorto...id-amerika/mk-zam_ovl.htm
...I make the Whoosh noises!

I have the cape...

Reg. datum:
11 sep. 2008
quote:
Isdatzo schreef op 16 augustus 2016 @ 11:22:
Dat is net zoiets als zeggen dat het mijn mening is wanneer ik stel dat 2+2 samen 4 is.

Twee keer de helft en drie keer links is ook rechts.

De Roze techneut ;-)

Reg. datum:
22 aug. 2010
quote:
Isdatzo schreef op 16 augustus 2016 @ 11:22:

Geen idee of 2+2 samen 4 is kan namelijk niet rekenen :+

De Roze techneut ;-)

Reg. datum:
22 aug. 2010
quote:
FlowDesign schreef op 16 augustus 2016 @ 11:55:

[...]

Twee keer de helft en drie keer links is ook rechts.

_O-

Reg. datum:
17 mei. 2015
Ik ben ook gepakt vorige week.. Eigen schuld dikke bult.. Ben wel "gematst" en ze hebben de constatering naar 45 te hard gezet..
Ben benieuwd

I have the cape...

Reg. datum:
11 sep. 2008
quote:
ricksmits schreef op 16 augustus 2016 @ 12:44:
Ik ben ook gepakt vorige week.. Eigen schuld dikke bult.. Ben wel "gematst" en ze hebben de constatering naar 45 te hard gezet..
Ben benieuwd

Dat kost nog steeds minimaal 500 Euro, maar beter dan boete + CBR + je rijbewijs kwijt.

De Roze techneut ;-)

Reg. datum:
22 aug. 2010
quote:
ricksmits schreef op 16 augustus 2016 @ 12:44:
Ben benieuwd

Idd gematst *O* volgen mij ben ( kans op ? ) je de motor ook kwijt bent met een 75 km overschrijding ?

Elke motorrijder gaat te snel maak zelf wekelijks wel kans op een 50 km overschrijding en dan druk ik mezelf nog tam uit })
WillemVonGrumble wijzigde dit bericht op dinsdag 16 augustus 2016 19:29 (0%)

Reg. datum:
17 mei. 2015
Daarom.. Ja en amen gezegd en de boete geaccepteerd.. Zelfs nog hardop gelachen met de agenten.

Ooit kwam die boete wel.. Jammer dat t zo snel is 😅

De Roze techneut ;-)

Reg. datum:
22 aug. 2010
Maar echt ik snap niet waarom er zo hard gereden moet worden ?

De meeste trekken op tot 120 km/uur en remmen af tot 70 km voor de bochten.

Rij gewoon 70 km/uur en neem de bochten zonder te remmen ;)

De wouten staan voor JLul en wij hebben de meeste lol :)

Reg. datum:
17 mei. 2015
buiten het feit dat ik volledig terecht ben opgeschreven staan ze er voornamelijk om een punt te maken en teegn omwonende te kunnen zeggen dat ze er nu echt iets aan doen..

kneedown met 70 kmpu of zonder kneedown 5 rondjes maken zijn denk ik al voldoende om dan maar een artikel 5 mee naar huis te krijgen..

overigens de snelheid was meer omdat ik na de linksom ook meteen rechts om wilde maken.. dan moet je wat snelheid meenemen om die lekker te kunnen pakken.

dure grap dat wel :+

Crashkoning.

Reg. datum:
03 jun. 2007
quote:
WillemVonGrumble schreef op 16 augustus 2016 @ 19:31:
Maar echt ik snap niet waarom er zo hard gereden moet worden ?

Jij snapt wel meer niet.. geeft niet *D .
quote:

De meeste trekken op tot 120 km/uur en remmen af tot 70 km voor de bochten.

Rij gewoon 70 km/uur en neem de bochten zonder te remmen ;)

De wouten staan voor JLul en wij hebben de meeste lol :)

Er is weinig zo mooi om vol gas aan te komen rijden, dan volle bak in de remmen (elke keer dat rempunt een beetje aanscherpen) en ondertussen dankbaar gebruik maken van de slipperclutch om terug te schakelen terwijl je achterwiel een beetje heen en weer slingert. Dan zo rap mogelijk die motor op één oor leggen richting de apex om daarna maximaal uit te accelereren tot de volgende bocht.

Op het rechte stuk een wheelie en in die flauwe rechterbocht ook ff een kneedown planten (evt met kd 'de pits' insturen voor de bonuspunten).

Als je 't nu nog niet snapt dan kan je misschien dat motorrijden maar beter voor gezien houden en voortaan de bus pakken ofzo :') .
© Praatjesmaker

Crashkoning.

Reg. datum:
03 jun. 2007
En pas wanneer het hele flightforum vol dikke strepen staat mag je pas naar huis.
© Praatjesmaker

Crashkoning.

Reg. datum:
03 jun. 2007
Oude tijden :} .
© Praatjesmaker

De Roze techneut ;-)

Reg. datum:
22 aug. 2010
quote:
Isdatzo schreef op 17 augustus 2016 @ 17:49:

[...]

Jij snapt wel meer niet.. geeft niet *D .

[...]

Er is weinig zo mooi om vol gas aan te komen rijden, dan volle bak in de remmen (elke keer dat rempunt een beetje aanscherpen) en ondertussen dankbaar gebruik maken van de slipperclutch om terug te schakelen terwijl je achterwiel een beetje heen en weer slingert. Dan zo rap mogelijk die motor op één oor leggen richting de apex om daarna maximaal uit te accelereren tot de volgende bocht.
U
Op het rechte stuk een wheelie en in die flauwe rechterbocht ook ff een kneedown planten (evt met kd 'de pits' insturen voor de bonuspunten).

Als je 't nu nog niet snapt dan kan je misschien dat motorrijden maar beter voor gezien houden en voortaan de bus pakken ofzo :') .

Ok :+

Reg. datum:
17 mei. 2015
quote:
[b]Isdatzo schreef op 17 augustus 2016 @ 17:49

Precies dat.. Awesome!

Reg. datum:
18 mrt. 2012
Hoe hebben ze je weten te pakken Rick? undercover of meteen volgas over ff geknald zonder een controlerondje te doen? :9

Gelukkig zullen ze mij niet tuk hebben, ik rijd altijd netjes 50.
Street Triple R 2014

De Roze techneut ;-)

Reg. datum:
22 aug. 2010
quote:
Beastie_boys18 schreef op 18 augustus 2016 @ 21:08:
Hoe hebben ze je weten te pakken Rick? undercover of meteen volgas over ff geknald zonder een controlerondje te doen? :9

_O-

Net als ik :+

YZF-R6 2004

Reg. datum:
16 jul. 2008
Motorrijder rijdt ruim 70 km/u te hard over Flight Forum Eindhoven en kan rijbewijs inleveren
Ik was er woensdag toevallig maar ik voel me daar altijd zo in de gaten gehouden...

Reg. datum:
17 mei. 2015
quote:
Beastie_boys18 schreef op 18 augustus 2016 @ 21:08:

beide niet eigenlijk..

lag in de bocht.. kom uit, leg m naar rechts ( kneedown in de zijstraat was extra punten :+ ) en zag toen een auto in de verte dus ging op rustig.. en dat werdt mn geluk. uiteindelijk lampjes en sirene om het te vieren.

De Roze techneut ;-)

Reg. datum:
22 aug. 2010
quote:
ricksmits schreef op 19 augustus 2016 @ 13:29:

[...]

beide niet eigenlijk..

lag in de bocht.. kom uit, leg m naar rechts ( kneedown in de zijstraat was extra punten :+ ) en zag toen een auto in de verte dus ging op rustig.. en dat werdt mn geluk. uiteindelijk lampjes en sirene om het te vieren.

Een KD is gevaarlijk :+

Was het onherkenbare wouten auto B|

Je moet ook uitkijken men rijdt er ook vaak met 2 wouten motoren onherkenbaar. Niemand komt dan op het idee dat het politie zou kunnen zijn zoals ik destijds met 120km/uur gemeten over 150 mtr :P

Select Forum

© 2001-2017 Motor-Forum - Served by Webserver 2

Cookies?

Motor-Forum maakt gebruik van cookies om de website correct te laten functioneren, voor analyse en verbetering en om relevante advertenties te tonen.
Door gebruik te maken van Motor-Forum geef je aan hiermee akkoord te zijn. Klik hier voor meer informatie of om je instellingen aan te passen.