Motorsloperij Eindhoven Deel XLVIII Sloperij op volle toeren

Nu Street Triple RS zodat ik nog sneller bij die bbq worsten ben. Heeft H-ans helemaal geen kans meer. :t

Ik kom dit weekend weer ff het flightforum onveilig maken voor de eerste keer sinds mei vorig jaar (POLITIE LEZEN JULLIE MEE??!), dus grijp de kans om die praatjes waar te maken zou ik zeggen O-) .
 
Ik kom dit weekend weer ff het flightforum onveilig maken voor de eerste keer sinds mei vorig jaar (POLITIE LEZEN JULLIE MEE??!), dus grijp de kans om die praatjes waar te maken zou ik zeggen O-) .
Wat voor brommer(s) heb je tegenwoordig in de garage staan?
 
Ik kom dit weekend weer ff het flightforum onveilig maken voor de eerste keer sinds mei vorig jaar (POLITIE LEZEN JULLIE MEE??!), dus grijp de kans om die praatjes waar te maken zou ik zeggen O-) .

Hij staat nog in bestelling, half Mei kan ik pas die praatjes waarmaken. Maar mocht je er zijn, ik kom langs.
 
Was er wel ff, eind vd middag. Maar ktm loopt niet helemaal lekker dus was meer proefrondje om te kijken of ik het gefixt had.

Niet dus :( .
 
Vanavond reed ik over het flightforum en ik zag een groepje motorrijders staan. Toevallig een aantal van het MF? Ik dacht dat het daar toch wel een beetje klaar was, of is het gewoon een meeting plek? :)
 
Guilty :+

Maar idd.. er zijn harde acties aangekondigd op FF dus t riondjes rijden is er wel uit


En terecht Rick het werd er ook een beetje te druk te gek en daardoor te gevaarlijk.Reed ik er met de motor ( woon en privé rijden ) werd ik aan de kant gezet vanwege vermeend racen :? Reed ik er met de auto ,moet ik zigzaggen om die idioten heen die mij geen voorrang geven van rechts.Rondjes rijden kan ook op het circuit. ;)
 
Nja ik was misschien nog wel de ergste al hadk t niet zo op auto’s inhalen. Maar goed.. ik ben dan ook de latste die klaagt om de politie acties. Je weet dondersgoed dat je fout zit
 
Lijkt me ook niet echt een ideale plek om je rijvaardigheid (lees: knietje aan de grond) te oefenen. Er rijdt toch wel aardig wat verkeer zo in 't weekend. Vooral met aankomend verkeer welke jou als motorrijder pas op 't laatste moment achter de struiken uit zien komen.

Er wordt dus niet meer geracet op het FF, maar nog wel een ontmoeting- of verzamelplek om samen een mooi stukje te gaan rijden zo nu en dan?
 
Opzich kun je er lekker los gaan. Ik rijd zelf vrij behouden vort.. idd vanwege de autos enzo. Maar je het zijn mooie bochtjes.

Er wordt nog wel ooit gehangen. Veelal van mensen via motorclub regio eindhoven. ( moete ma ff facebook checke )
 
En terecht Rick het werd er ook een beetje te druk te gek en daardoor te gevaarlijk.Reed ik er met de motor ( woon en privé rijden ) werd ik aan de kant gezet vanwege vermeend racen :? Reed ik er met de auto ,moet ik zigzaggen om die idioten heen die mij geen voorrang geven van rechts.Rondjes rijden kan ook op het circuit. ;)

:')

Niks gewend, jij. Je had er eens bij moeten zijn een jaar of 7-9 geleden.

Dat waren nog eens tijden :} .
 
Laatst bewerkt:
:')

Niks gewend, jij. Je had er eens bij moeten zijn een jaar of 7-9 geleden.

Dat waren nog eens tijden :} .

Snotneus , ik niks gewend :o

Goeie tijden toen slechte tijden nu :t ga jezelf liever tegenwoordig net al ik fijn uitleven op het circuit :W
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan