Motorsloperij Eindhoven Deel XLVIII Sloperij op volle toeren

Ja kut auto... Rij vorige week zaterdag voor het eerst in me auto weer na mijn 6 daagde ziekenhuis vakantie.. Bam motor maakt een geluid,
Auto rijdt bijna niet meer denk godver wat is dit nou.
3 kwartier op hulp gewacht, rijdt me auto op 2 cilinders ipv 3..

En woensdag zit me auto weer raar te doen nadat die gemaakt is,
Denk wtf is dit nou weer.. Auto zit te bokken, rijdt niet zoals normaal.
Mja woensdag avond weer opgenomen in het ziekenhuis,
Werd wit van de pijn, 5x overgegeven van de pijn, gister ontslagen uit het ziekenhuis en flink wat morfine meegekregen weer..
Woensdag na de arts, controle, is iets niet goed, kut lijf -O-

Volgende week weer werken, en zorgen dat me auto bij de garage staat,
Heb al gezegd, nog een x problemen en je houdt hem maar.
Niet leuk... :(

Drama allemaal B| |( Ding had nog niet veel gelopen toch? Anders de Golf terug !!! :+

En nou maar weer afwachten tot woensdag dan.. blijft lekker bezig zo :/
 
Die rode r1 is van een maat van mij, ben later met hem nog achterop rond gegaan met kneedowns, die fotos komen nog.

Was zelf op een s1000rr (niet van mij) met wit dainese pak. Was gezellig en goed druk iig.
 
Laatst bewerkt:
Drama allemaal B| |( Ding had nog niet veel gelopen toch? Anders de Golf terug !!! :+

En nou maar weer afwachten tot woensdag dan.. blijft lekker bezig zo :/

Peugeot had niet veel gelopen maar me golf die ik in heb geruild had ook bijna geen kilometers gelopen haha.
Nee golf hoeft niet terug, al mis ik hem wel '(

Komt vast allemaal wel goed.. :)
 
Hier nog mensen die van t weekend een rondje gaan doen?
Als ik zaterdag niet te brak ben ga ik sowieso rijden. Zal het eerste fatsoenlijke ritje worden van dit jaar. :]
 
Peppie, kan het zijn dat de achterkant van m'n motor iets omhoog is gekomen vanwege het grotere tandwiel achter?
 
Alleen als het achtertandwiel groter is als het achterwiel :o
 
Laatst bewerkt:
Motorsloperij Utrecht. Zo heerlijk wanneer je gewoon dit kan doen zonder huilende ouders :') :

IMG_8949.jpg


IMG_8952.jpg
 
Terug
Bovenaan Onderaan