Motorrijders gezocht in Almere (clubje)

Docshot

Die hard MF'er
26 feb 2012
302
0
Almere Buiten
Hoi,

Sinds tijden ben ik al een motorrijder. Het is zelfs een beetje een beroep geworden. Door de grote drukte van de laatste jaren kwam ik minder aan rijden toe en heb ik eigenlijk nooit een clubje gehad waar ik veel mee deed. Vandaar mijn oproepje.

Ik zoek wat mensen bij mij uit in de buurt (Almere en omgeving) om geregeld wat te gaan ondernemen. Zondagsritjes maar ook ritten in het buitenland voor een paar dagen.

Ik ben al eens lid geweest van een motorclub maar er kwam toen te weinig uit helaas.

Vind je het leuk om samen met een paar anderen wat leuke dingen te doen op onze brommers dan hoor ik het graag en kunnen we een meet and greet organiseren.

Met vriendelijke groet...... :W :W :W

Doc.
 
Hoi Vrieskist,

Leuk dat je intresse hebt. Er is gelukkig nog iemand die ook wil....zo komen we verder met onze hobby.
Ik zal je een pb sturen voor contact info.

Tot snel.....

Groet

Doc
 
ik kom ook uit almere, helaas weinig tijd voor ritjes.
Als ik een ritje rij dan hou ik de langzaamste al niet bij;-(
 
Hoi.....

@ leintje98......Amsterdam is uiteraard ook welkom.....ben zelf instructeur in amsterdam....dus welkom.
@ kevinblade....als je weinig rijd is het juist leuk om geregeld mee te gaan...tempo komt er vanzelf wel weer in.
@ maganmaniac MVA ken ik uiteraard maar was niks voor mij helaas. Is wel een paar jaar geleden en is wellicht anders nu....wie weet.

Ik heb een heleboel trips in de tomtom staan die we gezamelijk kunnen rijden. Stuur me even een PB met je tel erbij dan komen we zeker in contact voor een eerste ritje.

Groetjes

Serge
 
Hoi.....

@ leintje98......Amsterdam is uiteraard ook welkom.....ben zelf instructeur in amsterdam....dus welkom.
@ kevinblade....als je weinig rijd is het juist leuk om geregeld mee te gaan...tempo komt er vanzelf wel weer in.
@ maganmaniac MVA ken ik uiteraard maar was niks voor mij helaas. Is wel een paar jaar geleden en is wellicht anders nu....wie weet.

Ik heb een heleboel trips in de tomtom staan die we gezamelijk kunnen rijden. Stuur me even een PB met je tel erbij dan komen we zeker in contact voor een eerste ritje.

Groetjes

Serge

Dat is het probleem, tijd is voor mij een hot item en tempo eigenlijk ook, ik durf gewoon niet zo hard, zit te denken om een heropstap cursus te nemen ;-)
 
Hoi Ruud,

Als jij niet meer hard durft te gaan weet ik het ook niet meer. Zie nu pas wie je bent hahaha.
Misschien moet je wat minder werken in die motorgarage daar..... :)

Als je zin hebt kan je zekers mee met mij....Serge.....ouwe bekende (zzr-1100 '93).

En dan wil ik zekers ook met jou mee naar het cirquit. Heb ik nog nooit gedaan...duss.

Groetjes



Dat is het probleem, tijd is voor mij een hot item en tempo eigenlijk ook, ik durf gewoon niet zo hard, zit te denken om een heropstap cursus te nemen ;-)
 
Dit clubje in Almere Haven misschien? :? :]
Home

Zelf geen ervaring mee, woon wel in de buurt van hun clubhuis, zie er eerlijk gezegd niet zo veel activiteiten.

[me]Kan het nu met de -O- bomenkap daar -O- -O- nog beter zien [/me]
 
Hoi Wilco (Ton-up),

MVA ken ik wel ja....was er ooit eens lid van maar kwam te weinig uit voor mij. Vandaar dat ik nu via dit forum wat motormensen wilde ontmoeten en zo een klein clubje fanaten kan samenbrengen.
Als je zin hebt....schuif gezellig aan.
Ik ga proberen een ritje uit te zetten binnenkort.

Groetjes

Doc
 
Ah kijk Almere whoohoo.
Kom zelf ook uit Almere en ben wel in voor een leuk tour clubje.

Zit zelf ook te denken van de zomer ritje Italië te doen

Kga deze topic in ieder geval even in de gaten houden
 
Hier nog een mede-Almeerder. Ik rijd elke dag (WW) maar ik ben altijd wel in voor een ritje :) Laat maar weten wanneer en hoe laat en ik zal eens kijken of ik dan niet hoef te werken!

Ik ga het topic toevoegen aan favorieten.
 
Hier nog een Almeerder.

En ook hier: best zin om regelmatig te touren,
maar lang niet altijd tijd.
Maar goed, suggesties zijn altijd welkom,
en als het kan haak ik wel aan.
 
Zoooo....toppers. Het begint toch aardig vol te lopen zo. Zeker 6 a 7 man ondertussen....kunnen bijna een ondernemingsraad gaan vormen zo. Ik hoopte op 2 a 3 motormuizen maar kreeg er meer. Thx.

Ik zal zeer binnenkort eens een ritje voorstellen....als iemand al wat heeft treed naar voren zou ik zeggen.

Ik zal iedereen ook apart een PB sturen voor contactinfo.

Misschien een leuke clubnaam erbij hahaha...??

FreeRiders Almere.

Groet

Doc.
 
heren,

ik kom ook uit almere zal ook wel een x willen meerijden in de omgeving almere enz helaas niet veel tijd kleine kids maar ritje kan geen kwaad.
 
Ook ik woon in Almere en het lijkt me gezellig om af en toe een ritje mee te rijden , ik werk vaak in het weekeinde dus heb niet onwijs veel mogelijkheden. Maar waar het past...graag!
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan