Motorrijders gezocht in Almere (clubje)

Hoi,

Jazeker zijn we geweest........dat was een hele vette rit kan ik je vertellen. We zijn om 07.00 vertrokken en waren om 22.30 thuis....ietsje later dan geplanned. Het was 5,5 uur achter elkaar bochten draaien daar.....met een hoog tempo.
Helaas dat er niet meer meewaren maar wellicht een andere keer. Alle mederijders waren erover uit dat het de moeite waard is om zo een dagje naar Duitsland te gaan t.o.v. een rondje in de omgeving. We gaan dit dus nog vaker doen. Voor mijn mederijders was het een ervaring om op zo een tempo bochten te maken en de juiste belijning te leren maken.

Tot horens allen.

Groet

Doc

Ben ook altijd rond die tijd thuis.
Vertrekken altijd 19:00 max weg uit de Bergen.
 
Onze (Nederlander) wereld kampioen SuperSport vorig jaar rijdt nu mee in de SuperBike klasse.
Verwachting is, dat hij in de top 5 zal finishen. Dat wil ik ter plekke zien.

Verzamelen op de A6 tussen Almere-buiten en Lelykstad (tank station).
Bij Emmeloord eraf en zo binnendoor verder naar het circuit.

Entree circuit: www.ttcircuit.com
 
Voor diegene die ook een ritje Het Gooi willen maken heb ik een mooie route liggen die ikzelf vorig jaar in elkaar heb gezet. Ik ben zeer bekend in het gebied als instructeur en het zal je zeker bevallen.
Er zijn veel routepunten welke je voor jezelf kunt splitsen met Tyre.

Duur: 3.5 uur
Km's: 127
Start: Muiderberg

Garmin: Rondje Gooi (GPX).gpx

TT: Rondje Gooi ITN).itn

Enjoy

Doc
 
Je weet dat er dit weekend in die buurt wegwerkzaamheden zijn?
Dat is dan wel de snelweg, maar dan worden de binnen wegen dus drukker.

Just saying.
 
Heb de route even bekeken, maar het is inderdaad een lesroute :) Veel onlogische stukjes als je gewoon een stukje gaat rijden. (Of de conversie naar Basecamp gaat niet helemaal lekker)
 
Heb de route even bekeken, maar het is inderdaad een lesroute :) Veel onlogische stukjes als je gewoon een stukje gaat rijden. (Of de conversie naar Basecamp gaat niet helemaal lekker)


Het is een leuke route al zeg ik het zelf. Een aantal stukken zijn voor instructie maar het merendeel niet....die heb ik zelf aangebracht. Het is zeker ook een route om met de vrouw samen te doen.

groetjes

Doc
 
Terug
Bovenaan Onderaan