Motorrijders gezocht in Almere (clubje)

Heee Bert....mail me even dan reply ik met de route........docshot11@gmail.com

Groet

Serge

P.s. Sven ga je ook nog mee?
P.s.s. verzamelen om 07.00 te Almere....adres is via de mail.
 
Ha Serge, vandaag hele dag op motor en kom vanavond pas laat thuis. Morgen sla ik dus even over. Wel jammer, voor volgende keer houd ik me aanbevolen!
 
Hoi......het is inderdaad een zachte winter. Velen zullen dan ook doorrijden in deze tijden. Voor mij is deze tijd altijd goed besteed voor onderhoud en aanpassingen....ieder zijn ding.
Binnenkort maar weer eens een leuke rit uitzetten.

tot horens.

Doc
 
Hallo,

Hier ook een Almeerder met :] .
Ik hou dit topic in de gaten, want ik wil meer rijden dit jaar!

Dus kom maar op met die ritjes 8-)
 
13 maart: Lenterit.

Aanmelden of registreren om te bekijken



12743951_1089488697757691_49710765310594805_n.jpg
 
Laatst bewerkt:
Hoi,

Zoals elk jaar post ik hier een ritje. Deze keer heb ik gekozen voor een rit naar Duitsland voor 1 dag....800km ongeveer.
Het is een rondje Sauerland....net over de grens bij Arnhem.

Datum: 15-05
Tijd: 09.00 bij de shell aan de grens A12
Terug: na 21.00 denk ik.
Rit info: kun je via de mail ontvangen in een itn bestandje.

Er zit een lunch ergens in de rit bij een restaurantje/eettentje. Tank wel even af bij de pomp daar svp...we gaan niet wachten dus WEES OP TIJD!!!!!
(het duurt ongeveer 3 uur voor het aanvangspunt van de rit...allemaal snelweg)

Het moet een gezellige rit worden met nieuwe mensen om je heen. Leuk een leerzaam voor elkaar denk ik.....het wordt zekers geen bochtenjagers rit maar ook geen ouwe lullen toer....leuk meekomen hoort er wel bij. We gaan niet eindeloos op elkaar wachten omdat iemand niet mee kan komen.

Vind je het leuk om eens met ons mee te gaan meld je dan even aan via de mail...docshot11@gmail.com

Als het slecht weer is gaat de rit niet door....we zijn geen commando's in the rain natuurlijk.

Met vriendelijke groet.

Doc
 
Laatst bewerkt:
Hoi allemaal! Ik ben Yvonne, 25 jaar en rijd sinds 2 jaar motor. Ik kom uit Almere en heb voor m'n studie de afgelopen jaren in Den Haag gewoond. In september verhuis ik weer terug naar Almere, wie weet kom ik ook een keertje gezellig meedoen :)
 
Ik heb zo een vaag vermoeden dat het vanaf september opeens veel drukker gaat worden in dit topic.....en met de ritjes.. *O*

Welkom !!.... ik ben ook nog niet mee geweest..De ritjes die werden gepland/gereden waren steeds op mijn werkdagen....
 
Hoi allemaal! Ik ben Yvonne, 25 jaar en rijd sinds 2 jaar motor. Ik kom uit Almere en heb voor m'n studie de afgelopen jaren in Den Haag gewoond. In september verhuis ik weer terug naar Almere, wie weet kom ik ook een keertje gezellig meedoen :)

2 jaar al weer, meissie de tijd gaat snel ik las je vraagstukken altijd bij de lesserstopic :W
 
2 jaar al weer, meissie de tijd gaat snel ik las je vraagstukken altijd bij de lesserstopic :W

Haha wat grappig zeg! Er werd daar inderdaad altijd druk gevraagd, gedeeld en gediscussieerd. Prettig altijd om vragen te kunnen stellen en te horen hoe het anderen vergaat. Maar ik moet eerlijk bekennen dat ik er zelf eigenlijk nooit meer kijk :o
 
Ik heb zo een vaag vermoeden dat het vanaf september opeens veel drukker gaat worden in dit topic.....en met de ritjes.. *O*

Welkom !!.... ik ben ook nog niet mee geweest..De ritjes die werden gepland/gereden waren steeds op mijn werkdagen....

Dankje! En goed idee, als het eind september of oktober lekker weer is ben ik van de partij. *O*
 
Terug
Bovenaan Onderaan