Motorrijders gezocht in Almere (clubje)

Eindelijk een club uit Almere! Heb net een motor gekocht en ben op zoek naar nieuwe mensen om kleine maar misschien in de toekomst ook grote ritten te rijden :] :W

Is er een mogelijkheid om op de hoogte te blijven van ritten, of is het een kwestie van dit topic in de gaten te houden ?

Gr Sander
 
Ik woon in Bussum en zou ook wel is met een clubje willen toeren ! :) ik rijd een CBR600F4 weliswaar niet de jongste meer, maar dat maakt niet uit.
 
Hoi,

Zondag 4 september ga ik weer een dag rit uitzetten in Sauerland. Wie wil er mee?

Verzamelen om 07:30 bij de Shell bij de grens na Arnhem.
Afstand: ergens rond de 800km
We zijn weer thuis rond 21:00

Veel bochtjes en bergjes.....ergens tussenin zit een lunch en wat uitrust plekjes. Ik heb deze rit al meerdere malen gemaakt en is superleuk om te doen en prima binnen 1 dag haalbaar.

Meld je aan via docshot11@gmail.com

Met vriendelijke groet.

Doc
 
Lijkt me een leuke tocht in de toekomst,
Aangezien het me eerste zou zijn sla ik deze over mochten er wat kleinere komen om mee te beginnen ben ik van de partij!
 
Het ontbreekt me helaas aan tijd voor tochtjes naar het buitenland. Binnenlandse ritjes op zaterdag of zondag heb ik meer kans dat ik wat tijd kan vrijmaken.
 
Ben zelf van dinsdag tm/t donderdag richting Zuid-Limburg gereden samen met mijn meissie achterop, daar aangekomen even uitgerust spullen in de hotelkamer gelegd en het hoognodige meegenomen voor onze eerste route, de Mergellandroute ! wat een mooie route is dit zeg ! zeker als je uit het Gooi komt.
De 2e dag een route ingeladen op mijn navigatie van pak en beet 620 km, hierbij hebben we de volgende landen,streken,stadjes aangedaan : België , Luxemburg , Duitsland , eifel gebied , ardennen , la roche (zeer mooi) was voor ons ook de eerste keer dat we zo'n lange tocht maakten en ik moet zeggen de billetjes deden aardig zeer haha.

de 3e dag terug naar huis gereden met een toeristische route door Duitsland en uiteindelijk bij Emmerich de grens over en van daaruit binnendoor richting Bussum.

Ik zou dit zeker een keer overdoen en aanraden voor als je nog nooit een redelijk lange tocht gemaakt hebt !

Nog meer mensen uit Bussum btw ?
 
Hoi,

Zondag 5 maart ga ik weer een DAG rit uitzetten in Sauerland. Wie wil er mee?

Verzamelen om 08:00 bij de Shell bij de grens na Arnhem.
Afstand: ergens rond de 800km
We zijn weer thuis rond 21:00

Veel bochtjes en bergjes.....ergens tussenin zit een lunch en wat uitrust plekjes. Ik heb deze rit al meerdere malen gemaakt en is superleuk om te doen en prima binnen 1 dag haalbaar.

Meld je aan via docshot11@gmail.com

Met vriendelijke groet.

Doc

p.s. als het zeikt van de regen gaat het niet door...of enig ander slecht weer type.
 
Ik heb tevens een ritje uitgezet in de Eifel. Wellicht is dat een leukere bestemming voor de zondag. Ik hoor graag wie er nog meer mee wil.

Groet

Doc
 
Hoi,

Zondag 5 maart ga ik weer een DAG rit uitzetten in Sauerland. Wie wil er mee?

Verzamelen om 08:00 bij de Shell bij de grens na Arnhem.
Afstand: ergens rond de 800km
We zijn weer thuis rond 21:00

Veel bochtjes en bergjes.....ergens tussenin zit een lunch en wat uitrust plekjes. Ik heb deze rit al meerdere malen gemaakt en is superleuk om te doen en prima binnen 1 dag haalbaar.

Meld je aan via docshot11@gmail.com

Met vriendelijke groet.

Doc

p.s. als het zeikt van de regen gaat het niet door...of enig ander slecht weer type.
Hi Doc,

Ik kan helaas die dag niet maar ben wel erg benieuwd naar de route die je hebt uitgezet.
Misschien om een keer alleen te doen vanuit Lelystad :Y
 
Hoi,

Zijn er nog anderen die mee willen? We zijn nu met 4 personen. Als het slecht weer is gaan we niet natuurlijk.

We horen het graag.

Doc
 
Hey leuk, ik ben ook vaak te bewonderen in Almere (mijn vriendin woont er). Mocht je een grijze Ducati 750ss ie of zwart/rode Aprilia RSV Mille op de ring zien sjezen, zwaai even dubbel (dat zijn wij) :D
Ik hou het hier in de gaten voor leuke (ook korte) ritjes!
 
Laatst bewerkt:
Jammer dat het vandaag niet doorgaat voor jullie, weer ziet er toch best ok uit. Maar als jullie het ritje uitstellen Docshot, wil ik ook graag mee naar de Eifel. Wordt wel weer eens tijd voor een ritje met echte bochtjes :]
 
Vandaag toch nog 6 lone wolves gespot :D
Even rondje Naarden Vesting, Weesp bij de forten en het haventje en via de snelweg terug.
 
Was best druk op de weg, aardig wat keren een handje omhoog gestoken deze ochtend. Weliswaar in een andere regio, rondom haarlem en Zaandam.
 
Terug
Bovenaan Onderaan